Passat 1.9 96kw tossab
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 06 Jaan 2014, 16:34
- Telefon: 56052022
- Auto: Vento
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Passat 1.9 96kw tossab
Algselt luges sisse teise silindri vea, Cylinder 2 misfire ja electrical malfunction.Võtsin lammutusest uue pihusti(sama koodiga)ja panin ta peale koos uute tihenditega aga nüüd külma mootoriga toss taga. Enne lammutuse pihustit ei olnud tal mingeid anomaaliaid.
Pihustite näidud järgnevad
Kütuse kogused on reguleeritud. Kas peaks lammutusest uue pihusti võtma?
Sõitma minnes ja kiirendades muutub enamjaolt teise pihusti number rohkem miinusesse.
Pihustite näidud järgnevad
Kütuse kogused on reguleeritud. Kas peaks lammutusest uue pihusti võtma?
Sõitma minnes ja kiirendades muutub enamjaolt teise pihusti number rohkem miinusesse.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Passat 1.9 96kw tossab
Ühe pihusti vahetus on tihti hullem kui mõni kehvem näit. 4 pihustit vaheta korraga.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 06 Jaan 2014, 16:34
- Telefon: 56052022
- Auto: Vento
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Passat 1.9 96kw tossab
Tean, et soovituslik oleks vahetada neli pihustit korraga aga olen vahetanud eelnevalt ka üksikult pihusteid ja olen saanud ilma tossuta tööle. Oskad sa äkki öelda mis oleks pihustil parim väärtus (-0.50 kuni 0.50 eeldan mina)?
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Passat 1.9 96kw tossab
Seda ei saa nii vaadata. Tuleb aru saada kas pihusti kompenseerib teisi pihusteid. Lisaks peaks mälujärgi olema lubatud see suurus kuni +- 2,5. Samas tuleks hoopis teha graafikuga test drive. Sõnal "tossab" on palju erinevaid varjundeid. Pihusti pesade puhul on hoopis teine toss kui valel kütusekogusel.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Re: Passat 1.9 96kw tossab
Programm ise näitab jah, et kuni 2.8, aga tegelikult üle 2.99 ei lähegi ja siis on juba päris pahasti. Vist oli jah nii, et kuni 0.5 on suht ideaalne, kuni 1.0 veel täitsa hea ja üle selle juba nii ja naa. - märgiga tähendab, et kompenseeritakse teiste pihustite tööd. Huvitav on see, et praegu on teine silinder -1.8 ja kompenseeriks justkui ülejäänud kolme (+1.8 kõik kokku liita). Enamasti ma ikka näinud, et tavaliselt kaks tükki on enamvähem võrdsed + ja - ja teised kaks ka samamoodi, näiteks 0.2 ja -0.2 ja 0.5 ja -0.5.
Reguleerimine ikka õigesti tehtud?
Reguleerimine ikka õigesti tehtud?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Passat 1.9 96kw tossab
Vabndust, kui oma murega vahele trügin, aga kuna paistab väga sarnane olevat, siis ehk saab ühendada jõud.
Mul on 2007 a. 1,9 ja 77 kW, mille läbisõit on 167 000 km (õige) ja peale ühte raskemat käivitust tekkis samuti probleemid kütusekogusega. Käivitus oli nii, et aku oli liiga tühi ja püüdsin mis ma püüdsin, aga auto käima ei läinud ja ma ise arvan, et probleemi allikaks oli voolukõikumine. Ehk oli see nii, ma ei tea täpselt.
Igal juhul on näidud külma mootoriga neljandas (4) silindris 2.99, mis soojenemisega hakkab alla tulema, kuni 0,7 umbes. Külmalt mootor ka tõmbleb/puterdab ja tagant tuleb sellist sinakat (hallikat) suitsu, mis ikka puhtalt põlemata kütus. Kui mootori temperatuur on umbes 40 kraadi, siis hakkavad näidud juba päris kenaks muutuma (enne seda tulevad vaikselt alla) ja pole ka tõmblust tunda (kui siis harva), ning suits kaob samuti.
Umbes 30 kraadise mootoriga on sellised näidud -0,47 mg/str (silinder 1), -0,66 mg/str (silinder 2), 0,07 mg/str (silinder 3) ja 1,06 mg/str (silinder 4). Need kõiguvad pidevalt. Nukkvõlli nurk on -2,0 KW, sest proovisin samuti 0,5 KW, mis peaks olema ideaalne (0 oleks super), aga näidud halvenesid ja kütusekulu tõusis. Siis muutsin 2,0 KW peale, sest see oli kõige optimaalsem (algul oli -2,5 KW, enne kui 0,5 KW peale keerasin).
Neljanda silindri pihusti kontrolliti ja tõsteti ümber kolmanda silindri omaga, aga midagi ei muutunud. Pealegi olevad see neljanda silindri pihusti korras olnud.
Kas oskab öelda milles asi või mingit nõu anda.
Mul on 2007 a. 1,9 ja 77 kW, mille läbisõit on 167 000 km (õige) ja peale ühte raskemat käivitust tekkis samuti probleemid kütusekogusega. Käivitus oli nii, et aku oli liiga tühi ja püüdsin mis ma püüdsin, aga auto käima ei läinud ja ma ise arvan, et probleemi allikaks oli voolukõikumine. Ehk oli see nii, ma ei tea täpselt.
Igal juhul on näidud külma mootoriga neljandas (4) silindris 2.99, mis soojenemisega hakkab alla tulema, kuni 0,7 umbes. Külmalt mootor ka tõmbleb/puterdab ja tagant tuleb sellist sinakat (hallikat) suitsu, mis ikka puhtalt põlemata kütus. Kui mootori temperatuur on umbes 40 kraadi, siis hakkavad näidud juba päris kenaks muutuma (enne seda tulevad vaikselt alla) ja pole ka tõmblust tunda (kui siis harva), ning suits kaob samuti.
Umbes 30 kraadise mootoriga on sellised näidud -0,47 mg/str (silinder 1), -0,66 mg/str (silinder 2), 0,07 mg/str (silinder 3) ja 1,06 mg/str (silinder 4). Need kõiguvad pidevalt. Nukkvõlli nurk on -2,0 KW, sest proovisin samuti 0,5 KW, mis peaks olema ideaalne (0 oleks super), aga näidud halvenesid ja kütusekulu tõusis. Siis muutsin 2,0 KW peale, sest see oli kõige optimaalsem (algul oli -2,5 KW, enne kui 0,5 KW peale keerasin).
Neljanda silindri pihusti kontrolliti ja tõsteti ümber kolmanda silindri omaga, aga midagi ei muutunud. Pealegi olevad see neljanda silindri pihusti korras olnud.
Kas oskab öelda milles asi või mingit nõu anda.