B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Morten
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Mär 2015, 21:12
Telefon: 53541458
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas Morten » 23 Dets 2017, 19:12

Tere, masin b6 Passat 2006 aast, mootor 2.0tdi 103kw BKP manuaal

Sõidu ajal hakkas eelsüüte tuli põlema, kompu ütles engine fault ja suri välja. Esimene kord kui juhtus läks uuesti käima ja sõit jàtkus(aga püsikas millegipàrast ei toiminud, natuke aega seisis ja uuesti käima pannes oli kõik korras)

Nüüd juhtus sama lugu, sõidu ajal suri välja aga enam ei kàivitu. Lubab aga ei lähe, püsikas jälle sellel ajal ei toimi.

Ideid, häid soovitusi enne kui diagnosti keegi tegema hakkab? Ehk keegi sama asja läbi elanud

Tehase tagasi kutsumisega pihustid vahetuses käinud, muid vigu siiani pole olnud.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas dellu » 23 Dets 2017, 22:42

No esime asjana tasuks ikka veakood ära vaadata. Mul viskas kunagi kurvis tule põlema (mootor/juhtmestik ilmselt väändus). Ka püsikas kadus ära. Pärast parklas ühele poole keerates suri kohe välja. Lõpuks hakkas automaatkast ka pulli tegema.
Veaks oli mootori pöörete andur. Aga tegelikuks veaks hoopis kahtine juhe kuskil seal juhipoolse tule piirkonnas. Korra oli juba kellegi poolt lapitud, aga pressitava parandusega. Muidugi diagnost näitaks ka selle ära, ma juba vaatasin pilte ja mõtlesin milline peavalu selle vahetus saab olema. Õnneks kiskusin korra enne õhufiltri ja aku eest ära ja jäi kohe silma. Imelik et ma mootorivahetuse ajal seda tähele ei pannud. Aga seda nurka on ennegi probleemse kohana mainitud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Morten
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Mär 2015, 21:12
Telefon: 53541458
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas Morten » 24 Dets 2017, 16:43

Kas raplamaal on kedagi kes passati hingeeluga tuttav ja saab arvutiga vaadata?

Nii palju ka veel et pool tyhja akuga yritasin laadimise ajal kàivituda ja spidoblokki lõi kirja steering lock defective. natuke lasin akul laadida ja siis seda enam ette löõnud.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas dellu » 24 Dets 2017, 18:23

Kus raplamaal täpselt asud. Ma tulen homme Viljandist ja vôin pilgu peale visata. Vôid psi ka panna kui avalikult ei taha.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Morten
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Mär 2015, 21:12
Telefon: 53541458
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas Morten » 27 Dets 2017, 15:06

Pilt


Peale vigade kustutamist olid need vead sees. Kas viga relees või peab ka pihusteid vahetama hakkama?

Millisest releest siin jutt käib ja kus kohas ta asuda võiks?

Tänud ette

mihkel27
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 5 korda

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas mihkel27 » 28 Dets 2017, 07:28

Alusta pihustite ja juhtploki toidete kontrollist. Kui ise hätta jääd, siis saan ka abi pakkuda.
Diagnostika ja elektritööd. 56052094

Morten
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Mär 2015, 21:12
Telefon: 53541458
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas Morten » 29 Dets 2017, 23:10

Aga mis kaitsest siin siiski juttu on? See J271 või J363, nii palju kui netist otsisin siis õiget vastust ei leidnudki.

Releed ja kaitsmed vaatasin üle ja kõik tundus ok olevat, ei korrodeeru, plõksivad, lähevad soojaks jne

laurioja
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 18 Sept 2017, 13:02
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas laurioja » 30 Dets 2017, 11:00


Morten
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Mär 2015, 21:12
Telefon: 53541458
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas Morten » 30 Dets 2017, 12:53

laurioja kirjutas:
30 Dets 2017, 11:00
Siit leiad kõik mida kontrollida:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P2146/008518
Jah, selle lehe leidsin ma ise ka kiire googeldamisega üles aga ma just seda küsingi, et kus kohas ja milline see relee J271 või J363 on.
Internet ei anna ühtegi täpset vastust kus see b6 passati peal on

Kasutaja avatar
volkar
Huviline
Postitusi: 1123
Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
Auto: Passat B6
Asukoht: Võru
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 34 korda

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas volkar » 30 Dets 2017, 14:24

Morten kirjutas:
30 Dets 2017, 12:53
laurioja kirjutas:
30 Dets 2017, 11:00
Siit leiad kõik mida kontrollida:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P2146/008518
Jah, selle lehe leidsin ma ise ka kiire googeldamisega üles aga ma just seda küsingi, et kus kohas ja milline see relee J271 või J363 on.
Internet ei anna ühtegi täpset vastust kus see b6 passati peal on
J271 on kapoti all olevas kaitsmekarbis
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas Laur » 30 Dets 2017, 14:33

Pilt
M.O.T.T

Kasutaja avatar
volkar
Huviline
Postitusi: 1123
Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
Auto: Passat B6
Asukoht: Võru
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 34 korda

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas volkar » 30 Dets 2017, 14:38

Ja nagu pilt ütleb on see j271 relee ainult bensiinimootoritel. Pealkiri viitab küll diislile aga klient on kuningas... :problem: :think:
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ

laurioja
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 18 Sept 2017, 13:02
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas laurioja » 30 Dets 2017, 15:26

Peaksid ikka jh pihustid ära kontrollima nagu eelpool mainitud, need power error veateated võivad sellega lihtsalt kaasneda. Sama sümptomitega auto välismaa lehelt:
http://www.bba-reman.com/forums/Topic93664.aspx

Morten
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Mär 2015, 21:12
Telefon: 53541458
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas Morten » 30 Dets 2017, 16:35

Mul pole isegi selline kaitsmekarp. Mu kapiti aluses kaitsmekarbis ainult üks relee mis peaks olema "ignition main circuit relay" ja teine relee koht tehasest sillatud, siis on mõni suur kaitse ja siis tavalised kaitsmed.

Pilt

Kasutaja avatar
volkar
Huviline
Postitusi: 1123
Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
Auto: Passat B6
Asukoht: Võru
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 34 korda

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas volkar » 30 Dets 2017, 17:01

Ehk sul siis terminal 30 relee seal
► Näita Spoilerit
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ

Morten
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Mär 2015, 21:12
Telefon: 53541458
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas Morten » 01 Jaan 2018, 15:43

Relee plõksib nii nagu peab, làheb soojaks avaneb jne
Pihustite juhtmed ka tervislikud

Milline see pihustite juhtblokk on?

mihkel27
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 5 korda

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas mihkel27 » 01 Jaan 2018, 18:09

Pihusteid juhib mootori elektroonika juhtplokk. Mida tähendab, et pihustite juhtmed on tervislikud? Miks pihusteid ei kontrolli? Releed tegelikult ka plõksumise ja soojenemise läbi ei kontrollita.
Diagnostika ja elektritööd. 56052094

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 01 Jaan 2018, 20:32

Mina panustaksin siiski aju või mootori juures olevale pistikule. Esmase asjana vahetaks relee välja. Ennem vaataks siiski relee kaane alla. Ühe pihusti pärast veel mootor seisma ei jää.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas R36 » 01 Jaan 2018, 23:25

NOTFAST kirjutas:
01 Jaan 2018, 20:32
Mina panustaksin siiski aju või mootori juures olevale pistikule. Esmase asjana vahetaks relee välja. Ennem vaataks siiski relee kaane alla. Ühe pihusti pärast veel mootor seisma ei jää.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas R36 » 01 Jaan 2018, 23:25

NOTFAST kirjutas:
01 Jaan 2018, 20:32
Mina panustaksin siiski aju või mootori juures olevale pistikule. Esmase asjana vahetaks relee välja. Ennem vaataks siiski relee kaane alla. Ühe pihusti pärast veel mootor seisma ei jää.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas R36 » 01 Jaan 2018, 23:25

NOTFAST kirjutas:
01 Jaan 2018, 20:32
Mina panustaksin siiski aju või mootori juures olevale pistikule. Esmase asjana vahetaks relee välja. Ennem vaataks siiski relee kaane alla. Ühe pihusti pärast veel mootor seisma ei jää.
Sellel mootoril põhjustab ühe pihusti lühis mootori seiskumise.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Morten
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Mär 2015, 21:12
Telefon: 53541458
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas Morten » 01 Jaan 2018, 23:33

Kas neil mitte nii pole, et kui ühega on probleem siis lükkab kõik 4 välja, et kahjustusi vältida?
Relee vahetatud, ei muutnud midagi.
Mis selle mootori juures oleva pistikuga on? sinna minevad ja tulevad juhtmed vaatasin üle. tundusid korras olevat

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 02 Jaan 2018, 07:37

Mul on käinud siin selline millel oli üks pihusti pistik tagant ära ja ta käis(küll ilma 1 silindrita). See veakood mis tal sees on ei näita vaid lühist. Näitab ka lahtist või katkenud vooluringi. Pihusti takistusi saab sellel mõõta ja jõuda lühise osas selgusele. https://www.youtube.com/watch?v=KJwRkuZ7LDo
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

mihkel27
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 5 korda

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas mihkel27 » 02 Jaan 2018, 09:41

NOTFAST kirjutas:
02 Jaan 2018, 07:37
Mul on käinud siin selline millel oli üks pihusti pistik tagant ära ja ta käis(küll ilma 1 silindrita). See veakood mis tal sees on ei näita vaid lühist. Näitab ka lahtist või katkenud vooluringi. Pihusti takistusi saab sellel mõõta ja jõuda lühise osas selgusele. https://www.youtube.com/watch?v=KJwRkuZ7LDo
Vastupidi - pihustigrupi vea korral lülitatakse kõigi pihustite juhtimine välja. Pihusti pistik lahti olles muidugi käib 3 silindrit, kuna takistus ju korras.
Kui aga lühises pihusti on ringlusesse ühendatud, siis mootor ei käivitu ja pihustigrupi toiteaehale vead sees.
Diagnostika ja elektritööd. 56052094

Morten
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Mär 2015, 21:12
Telefon: 53541458
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

B6 Passat 2.0tdi BKP suri sõidu ajal ja ei käivitu

Lugemata postitus Postitas Morten » 02 Jaan 2018, 11:53

mihkel27 kirjutas:
02 Jaan 2018, 09:41

Vastupidi - pihustigrupi vea korral lülitatakse kõigi pihustite juhtimine välja. Pihusti pistik lahti olles muidugi käib 3 silindrit, kuna takistus ju korras.
Kui aga lühises pihusti on ringlusesse ühendatud, siis mootor ei käivitu ja pihustigrupi toiteaehale vead sees.

Kas nii saaks siis lühises oleva pihusti ka välja selgitada kui järjest võtaks ühe pistiku lahti nii kaua kuni auto käivitub?
Või on ajus viga sees ja peab kustutama hakkama jms

Vasta

Mine “Diislid”