[Seat] 2.0L 103 kw.kūttekulu suur

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootori, ülekande ja veermikuga.

Moderaatorid: argo, HawkHill, etnies858

Vasta
sony71
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 01 Juun 2010, 17:53
Auto: Touareg 3.0
Asukoht: Tallinn - Viimsi-Kuusalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

[Seat] 2.0L 103 kw.kūttekulu suur

Lugemata postitus Postitas sony71 » 19 Jaan 2018, 15:03

2.0 103 kw 6 ne manuaal.Seat alhambra.mure suur kūtte kulu..keskmine 9.8 -10.6.trass.ja linn vahest 11.linna sõidan suht harva.põiline pikad otsad. Oskab keegi midagi soovitada.veakoode ei ole.

Pilt
Viimati muutis argo, 25 Juul 2019, 21:10, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Rauno
Huviline
Postitusi: 148
Liitunud: 26 Aug 2008, 12:31
Telefon: 56495596
Auto: VW Golf II 16v ABF, Audi UrS6 20vt
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

2.0L 103 kw.kūttekulu suur

Lugemata postitus Postitas Rauno » 19 Jaan 2018, 15:08

Mida teeb mootori temperatuur? Saavutab ilusti 90 seieri järgi? Mis seisus termostaat?

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

2.0L 103 kw.kūttekulu suur

Lugemata postitus Postitas dellu » 19 Jaan 2018, 15:26

viewtopic.php?f=74&t=133798&p=849730&hi ... le#p849730 tasub natuke vaadata. Mis tempiga muidu asi pildistatud. Channel 004 viimane asi võiks ilmselt 0.5-1.0 kandis olla. Millal rihm vahetatud ja kas ka siis seadistatud?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

2.0L 103 kw.kūttekulu suur

Lugemata postitus Postitas Siim » 19 Jaan 2018, 19:23

dellu kirjutas:
19 Jaan 2018, 15:26
viewtopic.php?f=74&t=133798&p=849730&hi ... le#p849730 tasub natuke vaadata. Mis tempiga muidu asi pildistatud. Channel 004 viimane asi võiks ilmselt 0.5-1.0 kandis olla. Millal rihm vahetatud ja kas ka siis seadistatud?
Kas siis peab 90c olema ja kas 1.9l sama?

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

2.0L 103 kw.kūttekulu suur

Lugemata postitus Postitas dellu » 20 Jaan 2018, 00:04

2.0 103kw on tegelikult päris mitu varianti. On 8 klappi on 16 klappi (2 nukaga). Ma ei tea kuidas täpselt viimasel oli, aga 8V on põhimõtteliselt küll jah sama mis 1.9. 16V-l oli see regull vist tõrts keerulisem. Mootor peab jah soe olema (soovitavalt 90 kanti - reaalselt ka, mitte armatuuri kella järgi, viimane näitab 90 juba siis kui auto reaalselt alles 70 juures).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Vasta

Mine “Mootor, ülekanne & veermik - VAG”