Golf 6 1,6 TDI 66 kw kütusepumba remont

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
sorvvo
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 29 Okt 2015, 15:06
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 6 1,6 TDI 66 kw kütusepumba remont

Lugemata postitus Postitas sorvvo » 20 Jaan 2018, 09:36

Kütusepump ei ole veel küll rikkis, kuid lihtsalt tekkis küsimus: Kas tõesti on nii, et kui selline pump (hammasrihmalt käitatav) katki läheb, siis seda Eestis remontida ei saa? Nii väitis mulle vestluse käigus Møller Auto meister. Imelik kuidagi- pump käib ju täiesti lahti, ja usutavasti ka detaile on saada. Tihendite komplekt müügil minu meelest.
1000 EUR uue pumba eest maksma kui auto ise närused 5000 maksab- kas tõesti on asi nii hull kui pump läheb sellistel autodel? Kuidagi ebaloogiline nagu, et pole osavnäpud lahendusi leidnud....

Jagage kogemusi!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Golf 6 1,6 TDI 66 kw kütusepumba remont

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 21 Jaan 2018, 00:24

G 6.mootoriga,diisel,1,6 töömahuga on kasutegur siiski 77 KW. Ajad midagi sassi,või mina puterdan segast.







sii
skimn77 kw.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Golf 6 1,6 TDI 66 kw kütusepumba remont

Lugemata postitus Postitas dellu » 21 Jaan 2018, 10:16

t6nis3 kirjutas:
21 Jaan 2018, 00:24
G 6.mootoriga,diisel,1,6 töömahuga on kasutegur siiski 77 KW. Ajad midagi sassi,või mina puterdan segast.







sii
skimn77 kw.
Sina, ikka sina. Kontrolli siis fakte, kui teadmisi piisavalt pole. www.autoweek.nl annab sulle küsitavad vastused. Valid ülevalt valikmenüüdest tootja, mudeli ja kolmandast "specificaties" ja nuppu "Zoek". Seejäärel avanevad "piltide" vaatest klikka endale huvipakkuv keretüüp. Sinna alla avaneb terve list erinevatest mootori ja käigukastide kombinatsioonidest. Õige peal klikades saad ka tehase küttekulud ja muud tehnilised andmed.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Golf 6 1,6 TDI 66 kw kütusepumba remont

Lugemata postitus Postitas 100avant » 21 Jaan 2018, 10:17

Kui jutt, käib sellest remontkomplektist
Pilt
siis sellest on kasu ainult surnud tihenditega lekkiva pumba remondi juures.
Ei ole küll VW CR-i pumpa kunagi au olnud lahti võtta, aga töö juures olen tegelenud suuremate Boschi CR-i pumpadega. Kui lekib ja pinnad sirged on, saab remontkomplekti tihenditega asja pidama enamasti. Kui pump ikka kinni jookseb, siis remontkomplektiga seda korda ei tee.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Golf 6 1,6 TDI 66 kw kütusepumba remont

Lugemata postitus Postitas GTI » 21 Jaan 2018, 11:31

dellu kirjutas:
21 Jaan 2018, 10:16
Kontrolli siis fakte, kui teadmisi piisavalt pole. www.autoweek.nl annab sulle küsitavad vastused. Valid ülevalt valikmenüüdest tootja, mudeli ja kolmandast "specificaties" ja nuppu "Zoek". Seejäärel avanevad "piltide" vaatest klikka endale huvipakkuv keretüüp. Sinna alla avaneb terve list erinevatest mootori ja käigukastide kombinatsioonidest. Õige peal klikades saad ka tehase küttekulud ja muud tehnilised andmed.
Kuhugi klikata, menüüd avada, valida ja takkapihta võõrkeelseid termineid valida internetist - ära nõua võimatut ja ära tõmba järjekordset saagi käima! :D
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Golf 6 1,6 TDI 66 kw kütusepumba remont

Lugemata postitus Postitas dellu » 21 Jaan 2018, 23:49

No tean jah, et t6nnile Inglisemaa (ja üldse välismaa) keel ei meeldinud, seetõttu ma tegingi puust ja punaseks, mis ja kus klikkida, et tulemini jõuda. Kui juba andmed ees, siis tehnikafänn nagu ta on, saab unepealt ju aru, mis number mida iseloomustab.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

sorvvo
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 29 Okt 2015, 15:06
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 6 1,6 TDI 66 kw kütusepumba remont

Lugemata postitus Postitas sorvvo » 19 Veebr 2018, 17:08

Nüüd asi niikaugel, et on selgunud ikkagi lekkiv kütusepump. Palju veel ei leki aga viga lõpuks tuvastati. Kas neid kuskil remonditakse või ongi vaja kohe välja vahetada?

sorvvo
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 29 Okt 2015, 15:06
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 6 1,6 TDI 66 kw kütusepumba remont

Lugemata postitus Postitas sorvvo » 09 Apr 2018, 08:14

Tere!
Pole ammu siia sattunud aga äkki on kellelgi minu väikesest saagast abi. Mölleris siis tuvastati lekkiv kütusepump ja väike leke sealt poolt kus hammarihm. Hammasrihm ise ei olnud kütusega kokku saanud, st kuiv ja puhas. Mölleris pakuti muidugi pumba vahetust ca 2000 EUR eest aga kuna uto väärt nii 4500 ringis siis oleks selline vahetus ette võtta halenaljakas. Sain teada, et on sellele pumbale on olemas remontkomplekt (tihendid) ja ühes Männikul asuvas töökojas (testrem.ee) tehti asi kokku (töö+ osad) 160 EUR eest korda ning töötab ideaalselt.
Seega nagu ikka- enne kui peale esimest ehmatust võimaliku suure remondiarve pärast hakata rahakotiraudu avama, tuleb otsida alternatiive ja neid nii vanadele autodele nagu minu oma, on juba piisavalt.
Seekord vedas!

Vasta

Mine “Diislid”