Golf 4 alh mootor ei käivitu, pumba probeem ?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
martin321
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 01 Nov 2012, 20:30
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81kW , 1998 'a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Golf 4 alh mootor ei käivitu, pumba probeem ?

Lugemata postitus Postitas martin321 » 21 Jaan 2018, 16:40

Probleem ALH 1.9TDI mootoriga. Sõidu ajal hakkas kakkuma ja jõnksutama, lõpuks kooles täiesti, kütuse torustik filtrist pumbani kuival. Korra ennem kaa midagi sellist juhtunud aga siis sai vedades uuesti käima, tekkis selline asi just külmadega -5 ja edasi.

Error Number Error Description
17656 (P1248)---Start of Injection Timing Regulation: Control Deviation
17946 (P1538)---Fuel Shutoff Solenoid (N109)
18009 (P1601)---Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317)

Üldplaan siis selline, kõrgsurve pump ei tõmba kütust sisse, kütus jõuab ilusti filtrini takistusteta, suretus solenoid plõksub, otse vool järgi lastes kaa midagi ei muuda. Mida peaks või võiks järgmisena üle vaadata enne kui pumba kallale lammutama minna? Viimane veakood peaks viitama mõnele pumba releele ?

Ette tänades

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Golf 4 alh mootor ei käivitu, pumba probeem ?

Lugemata postitus Postitas fomoco » 21 Jaan 2018, 17:40

Kui kütusetorustik on kuival, siis selles ongi viga. Nende torude ja klambrite vahetus ei ole eriti raske. Lisaks nendele vaheta ära ka tagasivoolu voolikud ja kontrolli üle relee 109 armatuuri alt, seql tulevad jooted plaadi küljest lahti.
Need asjad peaksid ära tegema ka siis, kui ongi küttepump õhtal. Mis koodiga küttepump on?

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Golf 4 alh mootor ei käivitu, pumba probeem ?

Lugemata postitus Postitas dellu » 21 Jaan 2018, 23:34

109 võib tõesti päevapealt surra, aga siis minuarust ei saanud enam diagnostikaga ajule ligi ka. Siin ju veakoodid olemas, seega ilmselt viga ikka kuskil mujal. Terve ALH mul hetkel varuosadeks, nii et kiirelt tegutsedes vast mingeid asju leiab (pump näiteks).
Kes tänasid kasutajat dellu selle postituse eest:
kristjang3
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

martin321
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 01 Nov 2012, 20:30
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81kW , 1998 'a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Golf 4 alh mootor ei käivitu, pumba probeem ?

Lugemata postitus Postitas martin321 » 24 Jaan 2018, 09:39

Võib vist lugeda teema lõppenuks, kuskilt vedas ikkagi õhu sisse kütusesüsteemi, ajutiselt/igaveseks sai tagasivoolu klapp vahele lükatud sissevoolule, kuniks rohkem aega leiab vea otsimiseks, kõik veakoodid kadunud ja tagasi enam ei tulnud peale kustutamist. Kuna autol on see üsna rumala ehitusega kütusefilter, siis ilmselt kas seal on tagasivoolu klapi tihendid läbi või siis kütuse torustiku kiirühenduste tihendid. Huvitav on lihtsat see, et kui pump kuivale jookseb, siis sellised vead sisse viskab, need ju juhtavad täiesti valele teele veaotsingul. Teine asi aga kütuse sissetõmbamisega, kui pump täiesti kuival siis ima pihusti toru lahti keeramata , ei hakkagi pump kütust sisse võtma, bmw VE pumbad(põhimõtteliselt sama) seevastu kõik käima saanud ilma pihusti torusi näppimata, siis kui kuivale on mingil põhjusel jooksnud. Mõne asja kohapealt nüüd kindasti targem, ja tänud kaasamõtlejatele !

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Golf 4 alh mootor ei käivitu, pumba probeem ?

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 24 Jaan 2018, 15:31

Need ehk olid vanad vead või tulid peale kustutamist tagasi? Kütuse otsa saamisega pumbast need nüüd küll ei tohiks seotud olla aga mine sa tea... Mina küll olen saanud ilma pihustitorusid näppimata kütte ülesse aga jube vägistamine, mõistlikum ikka pihustitoru lahti, mõned ringid starteriga ja juba küte üleval.

Vasta

Mine “Diislid”