DPF eluiga uuel autol?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Suletud
vwgolf
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

DPF eluiga uuel autol?

Lugemata postitus Postitas vwgolf » 22 Jaan 2018, 16:20

Kas keegi teab, kuis suur peaks olema DPFi eluiga uuel autol? Kas tavaliselt garantii lõpuks hakkavad need läbi minema ja vaja uus osta?

Huvitab eelkõige 2.0 TDI 81 kw ja 2.0 TDI 103 kw

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 53 korda

DPF eluiga uuel autol?

Lugemata postitus Postitas kraff » 22 Jaan 2018, 16:56

Kõik sõltub kuidas masinaga sõidetakse.
Ise müüsin 103kw masina maha kui läbisõit oli 320000 ja DPF vahetamata. Küll sai seda aeg-ajalt profülaktika mõttes puhtaks põletatud.

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

DPF eluiga uuel autol?

Lugemata postitus Postitas miilits » 22 Jaan 2018, 17:44

kraff kirjutas:
22 Jaan 2018, 16:56
Kõik sõltub kuidas masinaga sõidetakse.
Ise müüsin 103kw masina maha kui läbisõit oli 320000 ja DPF vahetamata. Küll sai seda aeg-ajalt profülaktika mõttes puhtaks põletatud.
Ja kuidas sa selle profülaktika põletuse tegid?
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 53 korda

DPF eluiga uuel autol?

Lugemata postitus Postitas kraff » 22 Jaan 2018, 18:15

VCDS oli/on jätkuvalt abiks.

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

DPF eluiga uuel autol?

Lugemata postitus Postitas miilits » 22 Jaan 2018, 18:26

kraff kirjutas:
22 Jaan 2018, 18:15
VCDS oli/on jätkuvalt abiks.
No on omalgi see, aga ei suuda leiutada lahendust seal, et kuidas vagil seda protsessi peale panna. Bmw dis progega küll lihtne asi, aga vcds ei ole suutnud leida lahendust. Viskad ehk protsessi pm-iga?
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 53 korda

DPF eluiga uuel autol?

Lugemata postitus Postitas kraff » 22 Jaan 2018, 19:17

Ma kasutan ise VCDS-l baseeruvat telefonist juhitavat asja. Seega arvutipõhisel toimivat vast oskab keegi teine lahti seletada.
Aga kunagi sai VCDS-s ka seda kasutatud, nii et on olemas küll seal.

vwgolf
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

DPF eluiga uuel autol?

Lugemata postitus Postitas vwgolf » 23 Jaan 2018, 06:30

uuematest kasutatud autodest väga ei julgegi enam diislit osta, kuna ei tea, mis seisus DPF on. TSI bensukad võtavad enamvähem sama palju kütet, samas lähevad talvel kergemini käima ja tankides ei jää kätele rõvedat diisli haisu. Nagu aru saan, siis kõige parem mootor peaks hetkel olema 1.4 TSI 92 kw, mis on rihmaga, mitte ketiga, mida osadel vaja iga paarikümne km tagant vahetada.
Viimati muutis vwgolf, 23 Jaan 2018, 09:47, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

DPF eluiga uuel autol?

Lugemata postitus Postitas GTI » 23 Jaan 2018, 08:50

vwgolf kirjutas:
23 Jaan 2018, 06:30
... 1.4 TSI 92 kw, mis on rihmaga, mitte ketiga, mida osadel vaja iga paarikümne km tagant vahetada.
:?: Isegi kui on eksitud suurusjärguga ei tahaks hästi uskuda et keti eluiga on paarkümmend tuhat km. Mõnest utreeritud garantiijuhtumist hoolimata.
Kes tänasid kasutajat GTI selle postituse eest:
jojoonasMaahärra
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

vwgolf
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

DPF eluiga uuel autol?

Lugemata postitus Postitas vwgolf » 23 Jaan 2018, 09:49

läks jah sassi, pidasin silmas paarkümmend tuhat (a'la iga 30 000 km järel).

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

DPF eluiga uuel autol?

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 23 Jaan 2018, 09:50

miilits kirjutas:
22 Jaan 2018, 18:26
kraff kirjutas:
22 Jaan 2018, 18:15
VCDS oli/on jätkuvalt abiks.
No on omalgi see, aga ei suuda leiutada lahendust seal, et kuidas vagil seda protsessi peale panna. Bmw dis progega küll lihtne asi, aga vcds ei ole suutnud leida lahendust. Viskad ehk protsessi pm-iga?
Ma pole küll aastaid ühelegi autole forced regeneration'it teinud, aga tundub, et see käib kõigil ikka ühtmoodi:

https://www.youtube.com/watch?v=k1GKDVor5Rw

Enne tuleb measuring blocks'i alt üle vaadata kui palju on arvestuslik tuhakogus filtris. Netis olev info ei pruugi olla adekvaatne, kuid kuskil oli mainitud, et kui tahma on üle 40g, siis kohapeal regen'i teha ei saa. Siis tuleb teha sõites variant. Ja miinimumkogus olla 28g, alla mille põletada ei saa, mis ei pruugi ka tõele vastata..
Tekkis kohe sportlik huvi, peaks millalgi kaema kui täis mu tüdrukul kopsud on :)

merchant
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 04 Okt 2017, 09:44
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda

DPF eluiga uuel autol?

Lugemata postitus Postitas merchant » 23 Jaan 2018, 09:53

GTI kirjutas:
23 Jaan 2018, 08:50
vwgolf kirjutas:
23 Jaan 2018, 06:30
... 1.4 TSI 92 kw, mis on rihmaga, mitte ketiga, mida osadel vaja iga paarikümne km tagant vahetada.
:?: Isegi kui on eksitud suurusjärguga ei tahaks hästi uskuda et keti eluiga on paarkümmend tuhat km. Mõnest utreeritud garantiijuhtumist hoolimata.
103kW mootoril oli reaalsus keti vahetuseks 40k km, üle selle venis nii välja, et nuka märgid läksid paigast ja häiresse või suri üldse maha.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

DPF eluiga uuel autol?

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 23 Jaan 2018, 11:09

Huvitav lugeda et mingitel väike mootoritel on keti vahetus nii vähese peale. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

DPF eluiga uuel autol?

Lugemata postitus Postitas Golhv » 23 Jaan 2018, 11:17

Minul eelmisel CAXA koodiga moootoril 1,4tsi 90kw, hakkas kett häält tegema 145 000 läbisõidu juures. osadel oli vist jah 40k juures garantiiga vahetus.

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

DPF eluiga uuel autol?

Lugemata postitus Postitas miilits » 23 Jaan 2018, 18:43

tobimarg kirjutas:
23 Jaan 2018, 09:50
miilits kirjutas:
22 Jaan 2018, 18:26
kraff kirjutas:
22 Jaan 2018, 18:15
VCDS oli/on jätkuvalt abiks.
No on omalgi see, aga ei suuda leiutada lahendust seal, et kuidas vagil seda protsessi peale panna. Bmw dis progega küll lihtne asi, aga vcds ei ole suutnud leida lahendust. Viskad ehk protsessi pm-iga?
Ma pole küll aastaid ühelegi autole forced regeneration'it teinud, aga tundub, et see käib kõigil ikka ühtmoodi:

https://www.youtube.com/watch?v=k1GKDVor5Rw

Enne tuleb measuring blocks'i alt üle vaadata kui palju on arvestuslik tuhakogus filtris. Netis olev info ei pruugi olla adekvaatne, kuid kuskil oli mainitud, et kui tahma on üle 40g, siis kohapeal regen'i teha ei saa. Siis tuleb teha sõites variant. Ja miinimumkogus olla 28g, alla mille põletada ei saa, mis ei pruugi ka tõele vastata..
Tekkis kohe sportlik huvi, peaks millalgi kaema kui täis mu tüdrukul kopsud on :)
Kust saab kindel olla selles videos sisestatud security code-s? Kas neid erinevaid ringlemas? Ma nagu selle video alusel olengi proovinud, aga see kood ei töödanud mul.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

DPF eluiga uuel autol?

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 24 Jaan 2018, 10:11

Miilits, ma olen näinud eranditult seda koodi kasutatavat. Aga- ise pole proovinud. ehk mõni targem teab kes reaalselt ise proovinud on.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

DPF eluiga uuel autol?

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 25 Jaan 2018, 09:25

Ema masinal sai dpf vahetatud 195000 pealt.
Seda valesti kasutamise pärast. Ei tea ka kas oli õige läbisõit.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

DPF eluiga uuel autol?

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 25 Jaan 2018, 09:58

MustVälk kirjutas:
25 Jaan 2018, 09:25
Ema masinal sai dpf vahetatud 195000 pealt.
Seda valesti kasutamise pärast. Ei tea ka kas oli õige läbisõit.
Mida pead silmas valesti kasutamise all? Hari kaaskodanikke, siis kestavad meil ehk DPFid kauem :)
Viimati muutis MustVälk, 27 Jaan 2018, 19:47, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Teema väline jutt eemaldatud.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

DPF eluiga uuel autol?

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 25 Jaan 2018, 11:23

tobimarg kirjutas:
25 Jaan 2018, 09:58
MustVälk kirjutas:
25 Jaan 2018, 09:25


Teemasse ka natuke.
Ema masinal sai dpf vahetatud 195000 pealt.
Seda valesti kasutamise pärast. Ei tea ka kas oli õige läbisõit.
Mida pead silmas valesti kasutamise all? Hari kaaskodanikke, siis kestavad meil ehk DPFid kauem :)
See et töristatakse võimalikult kõrge käiguga kuna auto ise soovitab käike nii vahetada.
Unustatakse adblued paaki valada. Ja ingel [VW Bot: "Keel korda!"] seda ma ise ka ei märkaks millal see dpf põletus käib, kui ei ole kuskil armatuuris ühtki tulukest mis seda teataks. Et ei saaks põletust pooleli jätta.
Niipalju oleks võinud insenerid ikka ära teha, et spidosse tuleb kasvõi roheline tuli, et protsess käivitus ja teaks pikemat sõitu teha või käike alla lapata.
Viimati muutis MustVälk, 27 Jaan 2018, 19:47, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Teema väline jutt eemaldatud.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

DPF eluiga uuel autol?

Lugemata postitus Postitas GTI » 25 Jaan 2018, 12:14

Teemavälist saasta vähemaks roogitud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

DPF eluiga uuel autol?

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 27 Jaan 2018, 16:49

tobimarg kirjutas:
23 Jaan 2018, 09:50
miilits kirjutas:
22 Jaan 2018, 18:26
kraff kirjutas:
22 Jaan 2018, 18:15
VCDS oli/on jätkuvalt abiks.
No on omalgi see, aga ei suuda leiutada lahendust seal, et kuidas vagil seda protsessi peale panna. Bmw dis progega küll lihtne asi, aga vcds ei ole suutnud leida lahendust. Viskad ehk protsessi pm-iga?
Ma pole küll aastaid ühelegi autole forced regeneration'it teinud, aga tundub, et see käib kõigil ikka ühtmoodi:

https://www.youtube.com/watch?v=k1GKDVor5Rw

Enne tuleb measuring blocks'i alt üle vaadata kui palju on arvestuslik tuhakogus filtris. Netis olev info ei pruugi olla adekvaatne, kuid kuskil oli mainitud, et kui tahma on üle 40g, siis kohapeal regen'i teha ei saa. Siis tuleb teha sõites variant. Ja miinimumkogus olla 28g, alla mille põletada ei saa, mis ei pruugi ka tõele vastata..
Tekkis kohe sportlik huvi, peaks millalgi kaema kui täis mu tüdrukul kopsud on :)
Käisin ka täna huvipärast uurimas ja niisama regen ei saanud teha. viskas errorit koguaeg.
Siis leidsin ka lõpuks üles koha kust koguseid vaadata ja seal oli 11.0.

To miilits: VCDS ise pakub sinna koodi, igatahes mu 17.8 versioon pakub seda sama koodi sinna mis videoski. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Suletud

Mine “Diislid”