Eelsüüteküünalde mahakeeramine

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
kalahari
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 04 Juun 2013, 20:40
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Eelsüüteküünalde mahakeeramine

Lugemata postitus Postitas kalahari » 16 Veebr 2018, 11:54

Tervist.
Probleem selles et 2küünalt vajavad ilmselt vahetust. Need samad 2 küünalt on suht kinni ommadega.
Kuidas oleks asjale kõige targem läheneda. Kas mootor soojaks sõita ja peale paari minutilist jahtumist proovida või täiesti külma mootoriga?

Masinaks passat b5.5 1.9 74kw.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Eelsüüteküünalde mahakeeramine

Lugemata postitus Postitas dellu » 16 Veebr 2018, 12:03

olen aru saanud, et sooja mootoriga peaks vast parem olema jah. Samas ise olen küll mitmeid vahetanud nii nagu see auto garaazis on. Eks muidugi olen neid ka sügisel teinud, mitte suurte külmadega.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

kalahari
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 04 Juun 2013, 20:40
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Eelsüüteküünalde mahakeeramine

Lugemata postitus Postitas kalahari » 16 Veebr 2018, 12:18

Eelmine omanik on 2 küünalt ära vahetanud ja need tulid ilusti lahti. Ju olid teised 2 juba tema ajal kinni. Või tasuks üldse kuskile töökotta pöörduda, tõenäosus puruks keerata üsna suur.

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Eelsüüteküünalde mahakeeramine

Lugemata postitus Postitas _rein_ » 16 Veebr 2018, 12:33

Eelnevalt võiks leotada,Vürthil on selleks otstarbeks spetsiaalne vahend.Muidugi keeramise tunnetus peab käe sees olema palju võib keerata.Uute paigaldusel kasutada keraamilist määret.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Eelsüüteküünalde mahakeeramine

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 16 Veebr 2018, 16:13

Mida sa seal leotad. Leotada ei anna. Läheb puruks siis on paha. Mootor kuumaks ja siis proovi. Ära jahtuda lase. Mootor lase ikka mõnuga kuumaks. Siis suurem võimalus nad kätte saada. Endal sain vahetatud vaid kolm, neljas käis välja puurimises.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Eelsüüteküünalde mahakeeramine

Lugemata postitus Postitas Siim » 16 Veebr 2018, 17:03

Töötamise ajal olen ka kinni jäänud küünlaid liikuma pannud. Võimalikult kuumaks ajada jah. Võib proovida leotada ka muidugi.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Eelsüüteküünalde mahakeeramine

Lugemata postitus Postitas tito » 16 Veebr 2018, 18:52

Kui ikka kahtlus et lõhud ära, siis oleks mõistlik lasta ikka spetsialistil avada. Igas korralikus töökojas on seks puhuks spets suruõhutööriist.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Eelsüüteküünalde mahakeeramine

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 17 Veebr 2018, 08:40

Rõhk Sõnal KORRALIKUS TÖÖKOJAS.
tito kirjutas:
16 Veebr 2018, 18:52
Kui ikka kahtlus et lõhud ära, siis oleks mõistlik lasta ikka spetsialistil avada. Igas korralikus töökojas on seks puhuks spets suruõhutööriist.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Eelsüüteküünalde mahakeeramine

Lugemata postitus Postitas GTI » 17 Veebr 2018, 16:23

Tiit vahest avalikustad mis imeriist see suruõhuga küünalde mahakeeraja on? Mul kogemusi ainult nurgataguste töökodadega...
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Eelsüüteküünalde mahakeeramine

Lugemata postitus Postitas R36 » 17 Veebr 2018, 17:42

Samahästi võiks piiratud Nm käristifunktsiooniga drelli kasutada.
Kui küünal on kinni, siis on ta kinni. On kogemus Bardahl ainega, eks ta väljaulatuva osa lahustab, kuid kui kinni on koonus ja koonuseni ulatuv osa, siis see aine ei ulatu ju sinnani.
Sellisel juhul aitab edasi-tagasi proovimine ja kui see ei päädi, siis väljapuurimine.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

rendoqoz
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 02 Apr 2014, 14:08
Skype: rendoqoz
Auto: Audi A4
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Eelsüüteküünalde mahakeeramine

Lugemata postitus Postitas rendoqoz » 17 Veebr 2018, 18:15

Siit teemast koorub välja üks suur "tarkus": Vahetage alati kõik küünlad korraga.

Kui vahetad nt 4tk ja 3 aasta pärast sureb kaks neist ära, siis mis mõte on hakata riskima ja jätta 2 vahetamata (neil kõigil on ju sama kilometraaž läbitud). Mõistagi kui ei plaani autot üle paari aasta omada, siis võid järgmisele omanikule sellise s**a kokku keeta küll... Ega keegi kaebama ei tule.

Ise vahetasin enda masinal profülaktika mõttes enne talve kõik küünlad - olid 3a vanad ja töötasid, aga eks uued on alati paremad (lahti keerata oli väga lihtne, nõks ja oligi väljas). Teada on ju see, et isegi kui küünal katki ei ole, siis aja möödudes tema omadused halvenevad. Aga eks kõik taandub jällegi sellele, et kes on omanik ja kui palju ta auto peale mõtleb. Uute autode omanikel on ses mõttes lihtsam - neile antakse reeglina armatuuris märku, kui miski saba andnud.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Eelsüüteküünalde mahakeeramine

Lugemata postitus Postitas tito » 19 Veebr 2018, 21:05

GTI kirjutas:
17 Veebr 2018, 16:23
Tiit vahest avalikustad mis imeriist see suruõhuga küünalde mahakeeraja on? Mul kogemusi ainult nurgataguste töökodadega...
Kusjuures ma esimest korda seda ühes nurgataguses töökojas nägingi. Põhimõtteliselt on see nagu pneuma mutivõti ikka, a selline jõhkra moobilfõuni vibraga :)
[BBvideo=560,315]https://youtu.be/IVbOF7ejlEk[/BBvideo]
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Eelsüüteküünalde mahakeeramine

Lugemata postitus Postitas tito » 19 Veebr 2018, 21:22

R36 kirjutas:
17 Veebr 2018, 17:42
Samahästi võiks piiratud Nm käristifunktsiooniga drelli kasutada.
Kui küünal on kinni, siis on ta kinni. On kogemus Bardahl ainega, eks ta väljaulatuva osa lahustab, kuid kui kinni on koonus ja koonuseni ulatuv osa, siis see aine ei ulatu ju sinnani.
Sellisel juhul aitab edasi-tagasi proovimine ja kui see ei päädi, siis väljapuurimine.
Tegelt läheb ikka aga umbes nädal kulub aega- mida pole kunagi :D
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

kalahari
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 04 Juun 2013, 20:40
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Eelsüüteküünalde mahakeeramine

Lugemata postitus Postitas kalahari » 20 Veebr 2018, 10:24

Õnnestist töökaaslasega küünlad tervelt kätte saada. Töökaaslase lähenemine oli: mootor oli tööle jõudes ilusti soojaks sõidetud, 9mm padruniga kerge "kõks" pähe, meelitas küünalt kinnimale kuni käis "nõks" ja edasi oli väljakeeramine ning käes nad olidki.

Vasta

Mine “Diislid”