AHU natuke laisk. Korras.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kunnark
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Apr 2010, 12:37
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

AHU natuke laisk. Korras.

Lugemata postitus Postitas Kunnark » 06 Mär 2018, 12:56

Tere, vana hea passat b5 AHU mootoriga. Turbo ei taha puhuda maximumi. Vag comiga vaatasin sõidu ajal, 3 käik 1000 rpm kuni lõpuni kiirendades, aju suht ruttu tellib 19xxmbar reaalselt puhub 17xxmbar. Kuhu võiks see 0.2-0.3 bar kaduda?
Autol jürisoo chip, katti pole, egr füüsiliselt kui ka vag comiga ära kaotatud. Vaakumeid vahetatud. Auto ei tossa ühtegi värvi tossu ei poole gaasi ega täis gaasiga.
Viimati muutis Kunnark, 24 Mär 2018, 10:03, muudetud 1 kord kokku.

Rooma
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 7 korda

AHU natuke laisk.

Lugemata postitus Postitas Rooma » 06 Mär 2018, 20:06

Oleneb muidugi, mida selle chipiga valetatud on mootori ajule , kas kütte tempi, või rõhku ennast . Kui chip on temp põhine , siis võiks üle vaadata siiski vaakum voolikud , mõni võib kuskil siiski otsast mõrane olla . Läbi võib ka N75 olla , samas ei saa ka õhulugejat välistada , kui see must on ja paneb oma andmetega pada ..
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...

Kunnark
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Apr 2010, 12:37
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

AHU natuke laisk.

Lugemata postitus Postitas Kunnark » 06 Mär 2018, 22:11

Oli mul varasemalt 1.9tdi 66kw 1z jürisoo juures chipitud, sellel tõusis rõhku üle 1 bar-i. Vaakum voolikud vaatan üle, vahetan uuesti. N75-te saaksin proovida ilmselt AFN-i pealt mis sõidab ilusti. Õhukulu lugeja vahetatud kasutatud osa vastu pool a tagasi. Esimese asjana võib vaakumid uuesti ringi vahetada, aga selleks peab natuke vaba aega leidma mõni õhtu.

Kunnark
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Apr 2010, 12:37
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

AHU natuke laisk.

Lugemata postitus Postitas Kunnark » 24 Mär 2018, 10:03

Nii, sai vahetatud vaakum voolikud mingi hetk, see rõhku tagasi ei toonud ehk viga ei olnud selles. N75 vahetamise kord, AFN-il hoopis teine see andur, AHU-le ei sobinud. Kuna ta eriti kallis jubin ei ole sai proovitud uhiuut. Eile panin uue anduri külge ja haarasin ka arvuti kaasa, rõhud olemas nii nagu peab, hetkeks ka 1.1 bar ülerõhku ehk minul oli probleem N75 klapis et rõhku üless ei saanud. Auto on 98a ja klapp peal oli ilmselt tehase oma sest väga jõhkra õlikõntsa all, tükkaega sai hõõruda terasharjaga et koodid paistma hakkaks. Orig klapi kood "028 906 283 F", uue klapi võtsin aeromotorsist tootjaks pierburg ja hinnaks 24 euri kopikatega. Minu poolt teema ammendatud, ehk kellegil kasu või on sama probleem.

Vasta

Mine “Diislid”