Passat b6 2.0 läheb keema

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
raix130290
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 16 Jaan 2011, 20:43
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat b6 2.0 läheb keema

Lugemata postitus Postitas raix130290 » 25 Apr 2018, 09:38

tere! sooviks nõu targematelt.Autoks Passat 2006 2.0 diisel BMP. 5km sõita tõuseb õli temperatuur 120 ja peale kellaplokkis on vee temp 90
vcdsis vaadates on kõrgem ja ja läheb keema. ventikas hakkavad ainult esimeses astmes tööle. Läpuks viskab õlirõhu tule põlema kellaplokis.
see vist sellest et õli nii kuum ja vedel.Mõistus otsas. võtsin termostaadi ka vahel,see ka ei muutnud midagi. oskab ehk keegi soovitada kust viga otsida? Külma mootoriga sõitma hakates kõik ok, kuni temperatuur tõuseb.
Viimati muutis J.Aru, 25 Apr 2018, 10:09, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja kohendamine

GTI
Moderaator
Postitusi: 7831
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

Passat b6 2.0 läheb keema

Lugemata postitus Postitas GTI » 25 Apr 2018, 16:11

Õli temp. 120 pole mingi näitaja - ega õli ja jahutusvedelik samades temp. vahemikes ei tööta. Suviti soojade ilmadega on õli temp. 140-150 tuuris ja see on täiesti norm. Milles seisneb see keemaminek - kas ajab paisupaagist vedelikku ja auru välja? Kui õlirõhu tuli põleb eeldaks et probleemid hoopis õlirõhuga?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

raix130290
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 16 Jaan 2011, 20:43
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat b6 2.0 läheb keema

Lugemata postitus Postitas raix130290 » 26 Apr 2018, 08:20

kui paisupaak lahti keerata tuleb jahutusvedelik välja.mootor külm on töötab hästi ja siis lööb õlisurve tule põlema. õlipump ja kuuskant on uued.õli vahune pole, ja tosooli sees ka õli ei paista.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7831
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

Passat b6 2.0 läheb keema

Lugemata postitus Postitas GTI » 26 Apr 2018, 09:37

Kui kuumast peast paisupaak avada siis peabki vedeliku välja ajama kuna jahutussüsteem töötab surve all. Probleem on kui külma mootori korral paisupaaki avades viskab vedeliku välja - siis võiks kahtlustada kaanetihendi viga. Kui näidiku kella järgi jah. vedeliku temp. püsib 90-95 kandis pole katki midagi. Ventikate töö (kas kõik astmed ikka töötavad) võiks üle kontrollida. Hakatuseks võiks õlisurve ära mõõta meh. kellaga kuumast peast.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

raix130290
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 16 Jaan 2011, 20:43
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat b6 2.0 läheb keema

Lugemata postitus Postitas raix130290 » 26 Apr 2018, 10:39

kellaplokis oli vesi 90, vcdsis 100. mootor juba maha võetud.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Passat b6 2.0 läheb keema

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 26 Apr 2018, 12:02

100 juures ei juhtu veel midagi kui ikka jahutusvedelik sees on mitte vesi.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7831
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

Passat b6 2.0 läheb keema

Lugemata postitus Postitas GTI » 26 Apr 2018, 12:31

raix130290 kirjutas:
26 Apr 2018, 10:39
kellaplokis oli vesi 90, vcdsis 100. mootor juba maha võetud.
huvitav-huvitav.. ootame siis arenguid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

raix130290
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 16 Jaan 2011, 20:43
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat b6 2.0 läheb keema

Lugemata postitus Postitas raix130290 » 26 Apr 2018, 21:00

võtsin täna karteri alt ära ja selgus milles oli viga. kunagi sai õlipump ja kuuskant vahetatud, kuid tasakaalustusvõlli auk jäi taastamatta ja nüüd on ära kulund ja õlipump ringi ei käinud, vahepeal haakus aint. saaledel on kriimud peal ja mootor käib raskelt ringi.

Vasta

Mine “Diislid”