Passat b6 2.0 läheb keema
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 35
- Liitunud: 16 Jaan 2011, 20:43
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Passat b6 2.0 läheb keema
tere! sooviks nõu targematelt.Autoks Passat 2006 2.0 diisel BMP. 5km sõita tõuseb õli temperatuur 120 ja peale kellaplokkis on vee temp 90
vcdsis vaadates on kõrgem ja ja läheb keema. ventikas hakkavad ainult esimeses astmes tööle. Läpuks viskab õlirõhu tule põlema kellaplokis.
see vist sellest et õli nii kuum ja vedel.Mõistus otsas. võtsin termostaadi ka vahel,see ka ei muutnud midagi. oskab ehk keegi soovitada kust viga otsida? Külma mootoriga sõitma hakates kõik ok, kuni temperatuur tõuseb.
vcdsis vaadates on kõrgem ja ja läheb keema. ventikas hakkavad ainult esimeses astmes tööle. Läpuks viskab õlirõhu tule põlema kellaplokis.
see vist sellest et õli nii kuum ja vedel.Mõistus otsas. võtsin termostaadi ka vahel,see ka ei muutnud midagi. oskab ehk keegi soovitada kust viga otsida? Külma mootoriga sõitma hakates kõik ok, kuni temperatuur tõuseb.
Viimati muutis J.Aru, 25 Apr 2018, 10:09, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja kohendamine
Põhjus: Pealkirja kohendamine
-
- Moderaator
- Postitusi: 7833
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 176 korda
Passat b6 2.0 läheb keema
Õli temp. 120 pole mingi näitaja - ega õli ja jahutusvedelik samades temp. vahemikes ei tööta. Suviti soojade ilmadega on õli temp. 140-150 tuuris ja see on täiesti norm. Milles seisneb see keemaminek - kas ajab paisupaagist vedelikku ja auru välja? Kui õlirõhu tuli põleb eeldaks et probleemid hoopis õlirõhuga?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 35
- Liitunud: 16 Jaan 2011, 20:43
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Passat b6 2.0 läheb keema
kui paisupaak lahti keerata tuleb jahutusvedelik välja.mootor külm on töötab hästi ja siis lööb õlisurve tule põlema. õlipump ja kuuskant on uued.õli vahune pole, ja tosooli sees ka õli ei paista.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7833
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 176 korda
Passat b6 2.0 läheb keema
Kui kuumast peast paisupaak avada siis peabki vedeliku välja ajama kuna jahutussüsteem töötab surve all. Probleem on kui külma mootori korral paisupaaki avades viskab vedeliku välja - siis võiks kahtlustada kaanetihendi viga. Kui näidiku kella järgi jah. vedeliku temp. püsib 90-95 kandis pole katki midagi. Ventikate töö (kas kõik astmed ikka töötavad) võiks üle kontrollida. Hakatuseks võiks õlisurve ära mõõta meh. kellaga kuumast peast.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 35
- Liitunud: 16 Jaan 2011, 20:43
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Passat b6 2.0 läheb keema
100 juures ei juhtu veel midagi kui ikka jahutusvedelik sees on mitte vesi.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7833
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 176 korda
Passat b6 2.0 läheb keema
huvitav-huvitav.. ootame siis arenguid.raix130290 kirjutas: ↑26 Apr 2018, 10:39kellaplokis oli vesi 90, vcdsis 100. mootor juba maha võetud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 35
- Liitunud: 16 Jaan 2011, 20:43
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Passat b6 2.0 läheb keema
võtsin täna karteri alt ära ja selgus milles oli viga. kunagi sai õlipump ja kuuskant vahetatud, kuid tasakaalustusvõlli auk jäi taastamatta ja nüüd on ära kulund ja õlipump ringi ei käinud, vahepeal haakus aint. saaledel on kriimud peal ja mootor käib raskelt ringi.