Golf VI 1,6 TDI 66kw tõmbleb vahest kiirendades

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
sorvvo
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 29 Okt 2015, 15:06
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf VI 1,6 TDI 66kw tõmbleb vahest kiirendades

Lugemata postitus Postitas sorvvo » 13 Mai 2018, 11:43

Tere!

Ohjahh- olin juba vahepeal isegi mõnda veidi vanemat Jaapani autot kasutades ära unustanud, mis asjad on probleemid autoga :D Seda Golfi kasutades tulevad vanad head Audi, BMW ja Volkswageni ajad meelde. Ja kusjuures need olid isegi uuemad autod kui see praegune ca 8a vana Golf. Enamik siiski alla 5a vanad ja alla 200 000 km läbisõiduga. Aga nohh- nende masinatega on siiski veidi mõnusam sõita kui ükskõik mis jaapanlasega- isegi alla 5a vana Lexus RX350 jääb juhitavuselt ja roolitunnetuselt sellele golfinirule alla.

Aga asjast:

Mu kasutuses olev Golf VI,millel 1,6 TDI 66 kw mootor on hakanud vahest väga harva kiirendades nagu korraks kergelt (kord- kaks päevas ja hästi kergelt) tõmblema. Teeb ta seda pikem 2 ja 3- käiguga kiirendades. Lisaks olen tähele pannud, et vahest ei lange tühikäigupöörded õigele tasemele, vaid jäävad sinna kusagile 950 kanti. Muidu kütusekulu on normis ja kiirendab (no, tegelikult 66 kw väga ei kiirenda siiski :D ) ka tavapäraselt. Ükski veatuli ei põle ja muidu ka auto korras ja komplektne. DPF ja katt on loomulikult all ning auto saab pikki otsi ja maanteel korralikult pikalt piitsa ka, nagu peab. Mõni aeg tagasi käis Mölleris tarkvarauuenduses- peale seda midagi märgatavalt ei muutunud ja seal mingeid veateateid ka ei tuvastatud.

Oskab keegi puusalt tulistades öelda, millele selline mootori käitumine võib viidata? Ise pakuks, et äkki saab kuskilt lisaõhku? Turbo lõdviku juurest kuskilt?

Ette tänades,

sorvvo golfiniruga

sorvvo
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 29 Okt 2015, 15:06
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf VI 1,6 TDI 66kw tõmbleb vahest kiirendades

Lugemata postitus Postitas sorvvo » 14 Mai 2018, 14:48

Täna on jätk asjal. Viskas eelsüüteküünalde tule põlema ja kadus jõud. Läksin diagnostiku juurest läbi (selleks ajaks juba oli jälle normaalselt tööle hakanud) ja näitas EGR- i ühekordset viga. Kustutas selle ära ja ehk lähebki õnneks, kuid valmis tuleb olla vahetuseks. Kuna sellel autol see klapp koos sisselaskekollektori või selle osaga siis originaalosa ca 480 eur ja B osa 250. Kallis kui arvetsda auto koguhinda+ ei ole selle auto vastu sügavamaid tundeid kui hambaharja või külmutuskapi vastu- tarbeese/ töövahend/ ajutine.
Kas seda EGR klappi puhastada ka annaks? Olen kuulnud/ lugenud, et annab. Kes teab- kus/ kes teeb?

EGR eemaldamist ei tahaks ette võtta kuna see maksab samapalju kui uue panek suurusjärgus ja mis pärast DPF- ist saab+ kui mootoril mingi jama siis kes selle peetikeeratud softiga mootorist midagi aru saab?

P.S. See pöörete aegajalt kõrgemal hoidmine pidi olema selle VAG 1,6 TDI 66 kw mootori eripära- nii pidid tegema ka sisuliselt uute (olematu läbisõiduga) autode mootorid, millel ei ole mingeid anomaaliaid (veateated, vms).

Vasta

Mine “Diislid”