T5 2,5 TDI bnz mure

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

T5 2,5 TDI bnz mure

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 16 Juun 2018, 14:53

Sai siis aasta tagasi ostetud omale selline transporter aastast 2007. Toodud on ta Taanist ja esindusest uurides hoolduses käinud regulaarselt. Ise olen õli, filtreid ja muid vedelike vahetanud 10-15 tkm vahel. Õliks alati castrol ja filtrid kas hengst või Bosch. Ühesõnaga hooldan tõenäoliselt isegi liiga palju. :D
Nüüd aga kimbutavad mured mind. Tõenäoliselt turbo mure, aga igaks juhuks uurin veel üle, et mis keegi arvata võib. Sümptomiks siis hall pilv mind jälitamas. Õlilõhnaline. Kusjuures oli ka talvel paaril korral märgata seda, aga umbes 10 min ja siis jälle rahu.just vahetasin pihustite tihendid ja puhastasin egri ja kollektori sitast. s***a oli ikka päris palju. Ei muutunud olukord paremaks. Turbol on ka väike lõtk sees. Juhtmega vaadates vigu ei näita ja kõik näidud on lubatud piirides. Kaane välistaks, kuna see on vahetatud umbes 2 aastat tagasi esinduses. Mingi garantii teema. Üks asi mida olen veel märganud on kerge suits/aur õlikorgi alt. Survet ei ole sees. Jahutusvedelikku ka ei vähene ja õliga segi need pole.

Ehk siis suht nadi Värk. :D
Võite siia lisada omapoolseid arvamusi ja soovitusi. Või siis näpunäiteid turbo vahetuseks sellel autol, kuna mulle tundub, et VAG on meelega teinud oma autod sellised, et nende remont oleks ilge nuss. :D
Viimati muutis J.Aru, 12 Aug 2018, 19:38, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja lõpust punkt eemaldatud
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

T5 2,5 TDI bnz mure.

Lugemata postitus Postitas dub1 » 16 Juun 2018, 20:51

Lihtsalt, üks näide kuda vahetada lihtsamalt turbot.
http://www.brick-yard.co.uk/forum/how-t ... 70784.html
VäikeWürst - VW

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

T5 2,5 TDI bnz mure.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 17 Juun 2018, 11:42

Tänud vastuse eest dub1.
Ise lootsin, et tahmakat ei pea maha võtma, aga ruumi lihtsalt pole muidu. Tahmakas on kinni kahe 13 poldiga ja kahe 16 pildiga. Ise võtsin asjade lihtsustamiseks maha ka jahutusvedeliku metallist toru. See ka kinni kahe m10 poldiga.
Poldid on kinni muidugi mehiselt. Ise alustasin asjaga juba eile õhtul ja leotasin korralikult rustblasteriga üle. Üritasin asjale läheneda mõistuse, mitte jõuga. :D
Kindlasti soovitan osta uue tihendi ja poldtide komplekti. Ja kasulik oleks vahetada ka tihend ja klamber suka ja tahmafiltri vahel. Ja kuna asi juba nii laiali on, siis võib ju möödaminnes ka termostaadi vahetada. :D
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

T5 2,5 TDI bnz mure.

Lugemata postitus Postitas dub1 » 17 Juun 2018, 13:18

Õnneks minu bussil seda tahmakat pole(AXE vist oli kood). Niiet mul vähe rohkem ruumi seal, kuid omalgi varsti see vahetus ette tulemas
VäikeWürst - VW

turbodiesel
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 02 Apr 2010, 17:42
Auto: T3 Syncro,Phaeton,<s>Polo</s>
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

T5 2,5 TDI bnz mure.

Lugemata postitus Postitas turbodiesel » 18 Juun 2018, 22:46

Halli vinet olen näinud kui pihustil alumine (punane) rõngas läbi lekib.

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

T5 2,5 TDI bnz mure.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 23 Juun 2018, 18:36

Nii... Ühesõnaga asi korras ja juba nädal kimatud. Turbo eemaldamiseks varuda kindlasti pikendusi ja kardaan. Ja õlitusflantsi ülemine polt on lihtsam eemaldada pealt. Tuleb lihtsalt turbo õlituse punn eest keerata ja vähe pikema m10 võtmega asjale läheneda. Ja kokku ladudes on kindlasti soovitatav enne käivituda üle lugeda punased turbo punnid. Ise oleks ühe peaaegu külge jätnud, aga õnneks lugesin üle ja pidin tahmafiltri uuesti eest võtma, et see punn eemaldada. :D aga muidu suht iisi keiss.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Vasta

Mine “Diislid”