VW Golf MK5 jõnksutab sõites

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
angelfire
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 27 Juun 2010, 09:21
Auto: VW JETTA 1.9 TDI 2006
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Golf MK5 jõnksutab sõites

Lugemata postitus Postitas angelfire » 23 Juun 2018, 09:02

Mure siis ühe VW Golf Mk5-ga 1.9 TDI 77KW 2004, et sõites jõnksutab meeletult nagu keegi mängiks süüdega. Jõud tuleb ja läheb. Käivitub ka mingi 5-10 sec. Mootor on avarii režiimis. Vag Com näitab 16706/P0322/000802 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal ja vilgub eelsüüte tuli. Viga proovitud kustutada aga ikka tuleb tagasi peale käivitust. Kõik hakkas, et vahest suri välja isegi vabakäigul ja ristmikul seistes näiteks aga nüüd mootor avariis ja seistes töötab ilusti. Vahetatud G28 ja mingi andur mis oli üleval (nukkvõlli oma vms). Proovitud releed ja kahtlased kaitsmed vahetada. Kütesefilter vahetatud. Googles juba viga googeldatud kokku mingi 10h ja ei leia lahendust. Keegi oskab veel midagi soovitada või mida veel vaadata? Ei sa ühest ainult aru kui vag com näitab G28 anduri mootori pöörded aga veakood näitab no signaal kus on loogika. Veakood ei lase töötava mootoriga kustutada aga kui süüde sees siis kustub.
Viimati muutis J.Aru, 12 Aug 2018, 19:38, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Punktid pealkirjast eemaldatud

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

VW Golf MK5 jõnksutab sõites..

Lugemata postitus Postitas dellu » 23 Juun 2018, 12:01

Vaata üle selle anduri juhtmestik ajuni. Endal oli DSG-ga sama lugu. Algul paar korda kurvis viskas viga. Tööl parklast ära sõita üritades suri auto välja. Samas teisele poole keerates toimis. Tegin DSG õpetuse ja sain ajutiselt korda, aga järgmine päev jälle sama jama ja siis enam kasti õpetamine ei aidanud. Googeldasin ka juba anduri vahetust, aga tundus päris suur töö. Võtsin igaks juhuks korra juhtmed ette ja kuskil seal õhufiltri/aku piirkonnas esituse taga oli juhe katki. Seda oli juba korra enne ka sitalt lapitud. Kuna see mootor sai sinna ise vahele istutatud, siis ilmselt liigutamise ajal sai juhe veidi viga. Mul oli ka nii, et algas sellest, et peale korralikult peeneks laskmist suri U pöördel välja. Eks siis ilmselt loksutas esimene kord juhtmeid. Sama doonor sai veel Inglismaalt toodud (siis küll oli manuaal). Seda juhtmete viga on ennegi mainitud sarnastel mudelitel, et umbes seal juhitule taga kipub ära mädanema. Ehk siis mitte ära vaata peale, vaid haruta kaitseisoleer maha ja jälgi kas on kuskilt murdunud/murdumas. Teiseks ka 14 otsaga pistik oli ka vist seal kandis.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Vasta

Mine “Diislid”