Golf IV 1.9TDI 81kW automaat ei käivitu

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Saaremaalt
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 22 Apr 2010, 10:01
Telefon: 123456
Auto: Polo Harlekin
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf IV 1.9TDI 81kW automaat ei käivitu

Lugemata postitus Postitas Saaremaalt » 28 Aug 2018, 14:13

Paar nädalat varem oli nii, et külma mootoriga nö käias tükk aega enne kui käima läks. Sooja mootoriga läks käima poolest pöördest. Nüüd aga ei käivitu enam üldse. Kütusefilter on pool aastat tagasi vahetatud. Kütusefiltrist mootorisse jooksevad kaks voolikut, üks on must ja teine läbipaistev. Käivitamisel sinna läbipaistvasse voolikusse midagi ei tule. On see läbipaistev voolik mootorisse minev voolik või tagasivool?

Testeriga mõõtsin paagis oleva kütusepumba juurde minevaid juhtmeid. Kui süüte sisse panen, siis jookseb sinna 3.2V <-- Kas süüte sisse keeramisel peaks sinna tulema hoopis 12V?

Oskab keegi nõu anda, mida edasi teha? Esimese hooga kusagile remonti ei taha minna ja pigem prooviks ise asja lahendada.

Auto on 1.9tdi 81kW 1998a. automaat
Viimati muutis Saaremaalt, 29 Aug 2018, 19:37, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5338
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

Golf IV 1.9TDI automaat ei käivitu

Lugemata postitus Postitas jussike » 28 Aug 2018, 14:18

Tjah, ega see hambahari pole, et 3,2 voldiga töötab.
Ilmselgelt on toidet puudu, ise kahtlustaks pumba releed.
Viimati muutis jussike, 28 Aug 2018, 16:39, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Golf IV 1.9TDI automaat ei käivitu

Lugemata postitus Postitas dellu » 28 Aug 2018, 16:03

Golf IV on tehtud kokku ilmselt umbes 10ne 1.9 mootoriga. Alates siis vabalthingavatest äkki 47, 50 ja midagi sellist kw
Siis on veel kõrgsurvepumbaga 66 ja 81kw
Ja siis on pumppihustituga 74,85,96 ja 110kw.
Kahjuks teemaalgataja postitusi otsides targemaks ei saanud, millest jutt. Paagipump on ainult viimastel ja väidetavalt ei mõjuta see tegelikult ka käivitumist. Tandempump suudab ise ka üles imeda ikkagi.
Võimalik, et mõõtsid sealt üldse välja äkki kütusejäägi värki :)? Mitu juhet paaki läheb, 2 või 4?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Saaremaalt
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 22 Apr 2010, 10:01
Telefon: 123456
Auto: Polo Harlekin
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf IV 1.9TDI automaat ei käivitu

Lugemata postitus Postitas Saaremaalt » 29 Aug 2018, 17:08

dellu kirjutas:
28 Aug 2018, 16:03
Golf IV on tehtud kokku ilmselt umbes 10ne 1.9 mootoriga. Alates siis vabalthingavatest äkki 47, 50 ja midagi sellist kw
Siis on veel kõrgsurvepumbaga 66 ja 81kw
Ja siis on pumppihustituga 74,85,96 ja 110kw.
Kahjuks teemaalgataja postitusi otsides targemaks ei saanud, millest jutt. Paagipump on ainult viimastel ja väidetavalt ei mõjuta see tegelikult ka käivitumist. Tandempump suudab ise ka üles imeda ikkagi.
Võimalik, et mõõtsid sealt üldse välja äkki kütusejäägi värki :)? Mitu juhet paaki läheb, 2 või 4?
Auto on 1.9 81kW 1998a. Paagi pumba juurde läheb 2 juhet (hakkan praegu mõtlema, et äkki need ongi hoopis kütusejäägi juhtmed?).

Saaremaalt
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 22 Apr 2010, 10:01
Telefon: 123456
Auto: Polo Harlekin
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf IV 1.9TDI automaat ei käivitu

Lugemata postitus Postitas Saaremaalt » 29 Aug 2018, 19:37

Youtubes on videod, kus soovitatakse mittekäivitumise korral vahetada relee numbriga 109 (pearelee vms). Samas näitatakse, et kui 109 on vigane, siis eelsüüteküünalde tuli armatuuris süüte sisse keeramise ajal põlema ei hakka. Korras releega hakkab eelsüüteküünalde tuli põlema. Minul hakkab ka põlema ja seega võiks selle ehk välistada...

Kütusefiltrist tuleb välja läbipaistev voolik. Pumpasin selle kaudu paar liitrit kütust välja ja väikesed õhumullid on koguaeg vahel <- Mida sellest arvata?

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Golf IV 1.9TDI 81kW automaat ei käivitu

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 29 Aug 2018, 19:48

Läbipaistev voolik läheb filtrist pumpa? Võib eeldada, et veab kuskilt õhku vahele, proovi otse kanistrist kütet võtma panna ja õhuta pihusti torude kaudu süsteem ära (pihustitorud natuke lahti ja käiad kuni hakkab kütust pritsima, edasi torud kinni ja proovida käima saada).

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Golf IV 1.9TDI 81kW automaat ei käivitu

Lugemata postitus Postitas dellu » 30 Aug 2018, 09:34

Just nimelt 2 juhtmega on sul kütusetaseme näidiku jaoks. 81sel pole mingit etteandepumpa. 109 võiks muidugi ka üle vaadata, mul on üks läinud tuksi kui auto umbes nädala garaazis seisis ja teine hakkas jukerdama poole kiirenduse pealt. Samas siis ei vasta ka diganostika ka kui 109 tuksis.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

romeoD
Klubiline
Postitusi: 930
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

Golf IV 1.9TDI 81kW automaat ei käivitu

Lugemata postitus Postitas romeoD » 30 Aug 2018, 09:43

Ehk paagi sisene filter sodi täis ja ei jõua enam yles tõmmata? Kanister kapoti alla ja vaata, mis nägu teeb.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Saaremaalt
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 22 Apr 2010, 10:01
Telefon: 123456
Auto: Polo Harlekin
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf IV 1.9TDI 81kW automaat ei käivitu

Lugemata postitus Postitas Saaremaalt » 30 Aug 2018, 17:55

Valasin 0,5 liitrise pudeli diislit täis ja filtrist mootorisse mineva vooliku filtri poolse otsa toppisin pudelisse. Auto läks üsna kiiresti käima. Edasi tõmbasin väikese vaakumpumbaga kütuse korralikult filtrini üles ja ühendasin vooliku filtri ja mootori vahele tagasi ja sain uuesti auto kerge vaevaga käima. Seega viga on kütusesüsteemis, mitte elektroonikas.

Kui mootor töötab, siis näen kuidas filtrist mootorisse minevas voolikus väikesed õhumullid liiguvad. Nüüd on vaja hakata otsima põhjust, miks need mullid seal on. Kas võiks eeldada, et viga on pigem filtri pool kui mootori pool? Näiteks filtri peal on see ühenduslüli ja auk, mille kaudu filtrit vahetades see kütusega täidetakse - äkki on seal tihend lekkima hakanud? Filtri on vahetanud eelmine omanik ja ma ei tea, kas ta ikka selle tihendi ka seal ära vahetas...

Kuna külma mootoriga ehk peale seismist läks auto raskelt käima, siis vast tähendab, et lekke tõttu tuli kütusesüsteemi õhk ja kütus ise vajus alla ja pump seda enam hästi üles ei tõmmanud.

romeoD
Klubiline
Postitusi: 930
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

Golf IV 1.9TDI 81kW automaat ei käivitu

Lugemata postitus Postitas romeoD » 30 Aug 2018, 19:02

Oled õigel teel.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Vasta

Mine “Diislid”