VW T4 2,5 TDI > 1,9 TDI PD mootori swap

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
svenson
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 06 Aug 2011, 15:00
Asukoht: TLN-VLJ
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW T4 2,5 TDI > 1,9 TDI PD mootori swap

Lugemata postitus Postitas svenson » 10 Sept 2018, 11:23

Huvitav, kas eestis on keegi sellise asja ette võtnud. Maailmas väidetavalt mõned on ehitatud, aga lõpuni valmis ja sõitvat versiooni pole veel leidnud.

https://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=780001

Proovin ise selle asja ette võtta. Olemas on 2003a syncro caravelle, millel kunagi oli peal 2,5 tdi mootor. Ostsin kere ilma mootorita. Varuosadoonoriteks on mõned ANU mootoriga Sharannid ja üks 96kw passati mootor. Teatavasti on PD mootor tahapoole kaldu ja T4'l just ruumi väga palju ei ole. Igatahes saab olema põnev eksperiment, aga kui keegi on midagi sellist ehitanud, oleks tore teada saada. Probleemiks võib ostuda veovõllide liig järsk nurk ja mootorit ei saa ka päris lõpuni alla lasta (kuivkarter?).

Elektroonika kohapealt 2003a T4'l on juba EDC15 aju, siis loodan, et panen sharani mootori juhtmestiku sinna pistikusse, laen õige mapi sisse ja keeran süüdet :)

Pilt
Pilt

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3372
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 808 korda
Tänatud: 131 korda

VW T4 2,5 TDI > 1,9 TDI PD mootori swap

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 10 Sept 2018, 13:00

Üks kollane oli kunagi 85 kw mootori peale saanud, aga see oli esivedune.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
svenson
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 06 Aug 2011, 15:00
Asukoht: TLN-VLJ
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW T4 2,5 TDI > 1,9 TDI PD mootori swap

Lugemata postitus Postitas svenson » 10 Sept 2018, 13:32

MustVälk kirjutas:
10 Sept 2018, 13:00
Üks kollane oli kunagi 85 kw mootori peale saanud, aga see oli esivedune.
See vedu ei olegi vast eriline probleem. Vahekast ei tundu nagu suurem tükk olema kui tava kastil see pooltelje pikendus koos laagripukiga.
Long-nose puhul jääb ette poole kõvasti ruumi alles, idee oleks ka mootorit ette poole keerata kui teha mingi flants ehk. Täpsustan, et tahan kasutada 6-käigulist kasti.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3372
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 808 korda
Tänatud: 131 korda

VW T4 2,5 TDI > 1,9 TDI PD mootori swap

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 10 Sept 2018, 14:36

Sellel kollasel oli lihtsalt 1.9 vahel mis lõpetas oma elu 650 tuhande kiltsa juures. Teine karter ja teine õlikontroll varras. Käpad ka teised. Aga miks mitte leida heas korras 2.5 75 kw või 125 kw moootor sinna? Saaksid parema mineku ja kütuse kulu suhte?
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Vasta

Mine “Diislid”