2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 24 Sept 2018, 15:16

RoccatX kirjutas:
24 Sept 2018, 15:11
Ju siis jama jutt.

Aga lõdvikud olevat seest õlised olnud ja turbo ka ilmselt. Öeldi jah, et turbo pidi õhtal olema omadega jne.
Aru ma ei saa. Turbo puhub sul 1,5bar rõhku, leidsid vigase või lahtitulnud lõdviku - kas lõdviku parandamisega on veel limp mode läinud? Ja see, et turbo lõdvikud on seest kergelt õlised, siis teadmiseks, et kõigil on need sellised, eriti mis 250 tuh. ja rohkem sõitnud. Äkki tahab see ettevõtte, kus ulme rõhku pakuti, sulle lihtsalt uut turbsi pähe määrida?

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 24 Sept 2018, 15:21

Lõdvik vahetati ära ja praegu ei ole enam limp modesse läinud. Küllap nad ajasidki jama selle rõhu kohta.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 24 Sept 2018, 15:24

RoccatX kirjutas:
24 Sept 2018, 15:21
Lõdvik vahetati ära ja praegu ei ole enam limp modesse läinud. Küllap nad ajasidki jama selle rõhu kohta.
No kui kõik hetkel ok, siis mina küll mingi "Antsu" arvamise peale uut turbot ostma ei jookseks.

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 24 Sept 2018, 15:26

Tänud vastamast :)

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas dellu » 24 Sept 2018, 16:28

Kui need härrased just ei rääkinud rõhuanduri näidust, mis koos 1 bari atmosfääri rõhuga seda näitab. Ehk siis kui arvutis on näit 2.5, siis reaalne on 1.5. Mul on chipitud 1.9 110kw "bora" ja sellel käib ka kell kuskil 1.6-1.7ni ainult.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 24 Sept 2018, 18:12

Ehk siis kui minu auto puhul näit oli 1,6 siis tegelikult puhub ainult 0,6bari??

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 24 Sept 2018, 18:16

Ma ei kujuta ette, kas ja kuidas neil see diagnostikaseade seda rõhu teemat näitas/mõõtis.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas dellu » 25 Sept 2018, 10:18

VCDSis näitab jah actual all +1 väärtusena.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 25 Sept 2018, 12:00

Avstati, et turbo on korras aga vigane pidi olema Solenoid control valve. Keegi oskab täpsustada, milline see täpsemalt on. Olels hea, kui keegi saaks öelda selle varuosa koodi. Siis on lihtsam otsida. Kui kellegil on pakkuda töökorras kasutatud varuosa, siis andke märku. Uus pidi maksma 220€.

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 25 Sept 2018, 12:24

Mitte see klapp vaid juhtmoodul.

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 25 Sept 2018, 12:33

Selline asi siis nagu siin pildil: https://i.ebayimg.com/images/g/TTAAAOSw ... s-l300.jpg

Täpset OEM koodi kahjuks ei tea.

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 25 Sept 2018, 12:46

Siin skeemil detail nr 28: http://www.oemepc.com/vw/part_single/ca ... g/e#sec_28

Oem kood: 3C0906625

laurioja
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 18 Sept 2017, 13:02
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas laurioja » 25 Sept 2018, 12:53

RoccatX kirjutas:
25 Sept 2018, 12:33
Selline asi siis nagu siin pildil: https://i.ebayimg.com/images/g/TTAAAOSw ... s-l300.jpg

Täpset OEM koodi kahjuks ei tea.
Enda moodulil on kood 1k0906279 B

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 25 Sept 2018, 13:43

Ma ei tea, vb sobib ka teise koodiga. Kuskohast seda välja selgitada?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas GTI » 25 Sept 2018, 14:39

Kui auto on korras e. töötab, veakoode pole ja limpi ei lähe siis miks seda solenoidide blokki vaja järsku vahetada? Kas need diagnooside panijad on nõus valesti diagnoositud varuosa hinna sulle kinni maksma?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 25 Sept 2018, 14:45

Nad välistasid turbo vea. Mõõtsid kõik vaakumid üle ja selgitasid välja, et juhtmoodul on vigane. Olels vaja selle juhtmooduli OEM koodi.

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 25 Sept 2018, 14:51

GTI kirjutas:
25 Sept 2018, 14:39
Kui auto on korras e. töötab, veakoode pole ja limpi ei lähe siis miks seda solenoidide blokki vaja järsku vahetada? Kas need diagnooside panijad on nõus valesti diagnoositud varuosa hinna sulle kinni maksma?
Läheb küll limpi. Ülerõhk tekib süsteemis.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas GTI » 25 Sept 2018, 14:58

RoccatX kirjutas:
25 Sept 2018, 14:51
Läheb küll limpi. Ülerõhk tekib süsteemis.
RoccatX kirjutas:
24 Sept 2018, 15:21
Lõdvik vahetati ära ja praegu ei ole enam limp modesse läinud. Küllap nad ajasidki jama selle rõhu kohta.
Mis nüüd siis tõde on? :?:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 25 Sept 2018, 14:58

Täna läks jälle limp modesse, see ongi tõde.

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 9 korda

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas woody » 26 Sept 2018, 08:19

Enne kui kohe hakkad mooduleid vahetama, mine lase kõik vaakumi liinid korralikult ära mõõta.
Kas turbo vea välistamisega välistati ka geomeetriat liigutava vaakumklapi leke?
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 26 Sept 2018, 12:08

Vaakumklapp on korras. Kõik vaakumid kontrolliti viimseni üle. Leidsin ka selle vaakumsüsteemi juhtploki kasutatud ja töökorras. Reedel vahetatakse ära, eks siis näis.

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 28 Sept 2018, 12:20

Vahetati ära vaakumsüsteemi juhtplokk. Midagi paremaks ei läinud. Prooviti ka uut turborõhu andurit, midagi ei muutunud paremaks. Vaakumid on kontrollitud, kõik vaakumid toimivad nagu vaja. Maanteel proovisõitu tehes, kui 5nda käiguga lasta kiirus üle 100km/h, siis tõmbab hinge kinni. Suretan auto välja ja uuesti käima, siis jälle toimib, aga kui uuesti lasta kiirus üle 100, siis sama jama. Enam ei oska midagi arvata.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 28 Sept 2018, 12:56

Kiirusest ei tohiks ju asi sõltuda? Ikka mootori pöörded mängivad rolli?
P.S 100 ongi juba hea, ei teki pollaritega sekeldusi :lol:

Kasutaja avatar
KevP
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
Auto: VW Golf GTD MK7
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas KevP » 28 Sept 2018, 14:11

Kuna enda sarnase mootoriga autol sai suvel ka turbovahetus ette võetud, ja sellest tulenevalt natuke asja kohta uuritud/eeltööd tehtud, siis pakuks, et seda ülerõhku tavaliselt tekitab ikka ju tahma täis olev turbo ja kinnine või ebakorrektselt toimiv geomeetria. Kas need turbo "kontrollijad" selle ka üldse lahti võtsid või auto küljest eemaldasid, et said nii kindlalt väita, et see korras? Äkki peaks proovima mõnd pädevamat autoremonditöökoda? Soovitaks kontrollida ka veel EGR süsteem üle, eriti mootori eesotsas olev sisselaske/egr klapp, ka see võib olla täis tahmanud ja igasugu ägedaid jamasid tekitada.

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 28 Sept 2018, 14:34

Geomeetria liigub ilusti. Tegelikult see teema hakkas üldse pihta pärast hammasrihma vahetust. Eelmise hammasrihmaga oli olnud see teema, et üks nukkvõllidest oli ühe hamba võrra paigast ära. Vahetati hammasrihm ära ja pandi kõik märkide järgi paika nagu peab. Ei tea, kas neid asju saab 100% seostada, aga kahtlus on. Kuidas saab pööretest asi sõltuda? Lasen 4nda käiguga pöörded üles ja kiirendan. Panen 5nda käigu ja siis on pöörded natuke madalamad ja kiirus läheb üle 100 natuke ja ongi hing kinni.

Vasta

Mine “Diislid”