2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 21 Sept 2018, 20:11

Täna siis juhtus selline asi. Sõitsin maanteel püsikaga 90km/h. Paarikümne km pärast tuli maanteelt mahasõit kõrvalteele. Võtsin hoo maha, pöörasin kõrvalteele ja panin 4nda käigu kuna kiirus oli 50km/h. Lisasin gaasi ja auto kogus kiirust nagu tigu. Võtsin korraks tee serva ja hakkasin kohalt liikuma. Isegi teise käiguga auto ei tahtnud liikuda. Suretasin siis auto välja ja panin uuesti käima. Siis liikus edasi nagu peab. Ühesõnaga kummaline teema. Praegu ka töötab ja sõidab nagu vaja. Kellegil ehk ideid, et mida kontrollida kõigepealt?


Ette tänades

nibiru
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 28 Mär 2009, 12:09
Auto: VW tüüpi sõiduauto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas nibiru » 21 Sept 2018, 20:26

turbo geomeetria võib-olla kinni tahmanud.

Erkkin
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 14 Okt 2013, 11:09
Telefon: 53705735
Auto: 2.0 85kw pikkap volkar
Asukoht: Tõrva
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas Erkkin » 21 Sept 2018, 21:24

Suure tõenäosusega peaks ka veakood yleval olema kui niinimetatud limp mode lõi. Arvuti järgi ja näeb ära. Armatuuris yhtegi märgutuld ei syttinud? Ja kas kahe liitristel ikka on enam geomeetria?

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 22 Sept 2018, 06:25

Ühtegi märgutuld küll armatuuris põlema ei löönud

laurioja
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 18 Sept 2017, 13:02
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas laurioja » 22 Sept 2018, 06:43

Enda 103 kw bkd on olnud paar korda visanud limpi äkiliselt talda andes, ja seisma jättes ja uuesti käima pannes oli kõik korras. Veateade oli:
ossible Causes
Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
Boost Pressure Sensor (G31) faulty
Turbo Charger stuck/faulty

Paar asja tuleks ülevaadata, enda turbo läks taastamisse kuna eluiga sai otsa, läbisõit oli siis 260t.

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 22 Sept 2018, 09:47

Mul praegu läbisõit peaaegu 340 000km. Pärast uuesti käivitamist oli kõik tip top jälle. Veakoode pole saanud veel lugeda.

Erkkin
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 14 Okt 2013, 11:09
Telefon: 53705735
Auto: 2.0 85kw pikkap volkar
Asukoht: Tõrva
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas Erkkin » 22 Sept 2018, 13:21

Uuesti käivitades ta nullibki korraks ennast ära ja kõik andurid loevad seda mida vaja. Võid proovida uuesti tekitada sama olukorra ja vaadata mis teeb. Kui viga on sees kuskil siis arvatavasti kordab sama e. peaks limpi lööma aga ei pruugi.

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 22 Sept 2018, 13:50

Täna korra proovisin. Pärast esimest käivitamist sõitsin paar km ja 5nda käiguga üle 100 kiirus ei läinud, pedaal vastu põrandat. Tõmbasin teeserva, suretasin välja ja proovisin uuesti. Siis lasin 4nda käiguga sajani ja panin viienda, siis kiirus kasvas ilusti üle 100 ja oleks veelgi edasi läinud. 2 korda proovisin nii ja siis ei visanud "limp modesse". Reedel vahetati autol hammasrihma kompl ja mootori õli + tosool. Aga see ei tohiks küll kuidagi mõjutada ju. Plaanis on minna esmaspäeval sinna tagasi autoga. Vb tagasi kokku pannes unustati midagi lahti või ma ka ei tea. Sest enne seda hooldust polnud kordagi probleeme maanteel sõites ega linnas.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5338
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas jussike » 22 Sept 2018, 13:57

Vaata turbo alumised radika külge minevad lõdvikud (eriti vasak) üle. Need kiirkinnituse otsad kuluvad ära ja lõdvik võib välja hüpata, kuigi jääb oma pessa sisse. Suurema rõhu korral tekib rõhuleke ja viskab limpmodesse. Kui rõhk maas vajub lõdvik tagasi pessa kuni järgmise suurema rõhuni.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
Erkkin
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 22 Sept 2018, 19:21

Kus need lõdvikud täpsemalt asuvad?

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 23 Sept 2018, 09:27

On pilti kusagil nende lõdvikute asukohast?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5338
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas jussike » 23 Sept 2018, 10:02

Võta põhjakate alt, all vasakus esinurgas kõige jämedam lõdvik (arvatavasti õline).
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 23 Sept 2018, 10:22

laurioja kirjutas:
22 Sept 2018, 06:43
Enda 103 kw bkd on olnud paar korda visanud limpi äkiliselt talda andes, ja seisma jättes ja uuesti käima pannes oli kõik korras. Veateade oli:
ossible Causes
Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
Boost Pressure Sensor (G31) faulty
Turbo Charger stuck/faulty

Paar asja tuleks ülevaadata, enda turbo läks taastamisse kuna eluiga sai otsa, läbisõit oli siis 260t.
Palju turbo taastamine maksma läks? Kui kauaks ilma autota jäid?

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5173
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 231 korda
Tänatud: 273 korda

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas tito » 23 Sept 2018, 11:03

RoccatX kirjutas:
23 Sept 2018, 10:22
Palju turbo taastamine maksma läks? Kui kauaks ilma autota jäid?
Enamlevinud turbod br turbos kohapeal, kui eelnevalt vajaminev kokku kogutud on turbo vahetus paari tunni töö.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 23 Sept 2018, 11:23

Palju maksma läks?

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 23 Sept 2018, 11:28

Ma ise asun Tartus ja ma arvan, et Tartus pole kohta, kus turbosid taastatakse? Arvan, et võetakse turbo maha ja saadetakse kusagile mujale taastamisse ja seega jääb auto mitmeks päevaks seisma.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 23 Sept 2018, 11:31

RoccatX kirjutas:
23 Sept 2018, 11:28
Ma ise asun Tartus ja ma arvan, et Tartus pole kohta, kus turbosid taastatakse? Arvan, et võetakse turbo maha ja saadetakse kusagile mujale taastamisse ja seega jääb auto mitmeks päevaks seisma.
Kindlasti saab ka Tartust sellist teenust, et saad osta taastatud turbo, klausliga enda oma vastu. Kuid seal ka omad nõuded - tiivik ei tohi olla korpusesse käinud, jne. põhiline ongi korpuse korrasolek, kuna sisu läheb vahetusse.
Tuleb vaid see ettevõte üles otsida, kes sellise asjaga meil Tartus tegutseb :) ...keegi siinsetest kindlasti teab kedagi.

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 23 Sept 2018, 11:33

Hinda ei oska siis keegi öelda, kui palju umbaudu see teenus maksma läheb?

laurioja
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 18 Sept 2017, 13:02
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas laurioja » 23 Sept 2018, 12:10

RoccatX kirjutas:
23 Sept 2018, 11:33
Hinda ei oska siis keegi öelda, kui palju umbaudu see teenus maksma läheb?
Mina lasin omal taastada sellise härra juures nagu Jaak Kuul Tallinnas. Võtsin ise maha ja saatsin smartpostiga, hinda küsis 350€.

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 24 Sept 2018, 09:46

Oligi selle vasakpoolse lõdviku kiirkinnituse otsa viga.

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 24 Sept 2018, 12:05

Aga selgus ka see, et turbo puhub 1,6bari rõhku ainult.

laurioja
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 18 Sept 2017, 13:02
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas laurioja » 24 Sept 2018, 12:54

RoccatX kirjutas:
24 Sept 2018, 12:05
Aga selgus ka see, et turbo puhub 1,6bari rõhku ainult.
Ainult? :)
Kas auto chippitud, tundub kergelt ülerõhk, peaks stock sinna 1.4 bari juures olema!

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 24 Sept 2018, 14:34

Ei tea, seal teeninfuses kus ma käisin öeldi, et 2 bari pidi olema norm, aga minu autol pidi vähem puhuma, kui vajalik ehk siis 1,5bari

laurioja
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 18 Sept 2017, 13:02
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas laurioja » 24 Sept 2018, 15:00

RoccatX kirjutas:
24 Sept 2018, 14:34
Ei tea, seal teeninfuses kus ma käisin öeldi, et 2 bari pidi olema norm, aga minu autol pidi vähem puhuma, kui vajalik ehk siis 1,5bari
Tahaks näha seda meest, kes ütleb et sinu föönil 2 bari stock turbol on norm.

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2006 Touran 2,0 103kw probleem.

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 24 Sept 2018, 15:11

Ju siis jama jutt.

Aga lõdvikud olevat seest õlised olnud ja turbo ka ilmselt. Öeldi jah, et turbo pidi õhtal olema omadega jne.

Vasta

Mine “Diislid”