Passat B6 1.6 TDI 77kw anomaalia
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 01 Veebr 2017, 20:33
- Telefon: 58515476
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Passat B6 1.6 TDI 77kw anomaalia
Tervitus.
Nimelt mure järgmine. Lõi armatuuris korraga põlema ESP tule, eelsüüteküünalde tule vilkuma, mootori tule ning displayle kirja Start-Stop system errori.
Suretasin välja ja panin uuesti käima, ei löönud kordagi midagi enam põlema. Seejärel peale ca 30 km sõitu lõi uuesti kõik kolm viga korraga põlema ja samuti gaasi andes polnud enam ka jõudu. Uuesti käima pannes olid kõik tuled peale mootori tule kustus ja jõudu oli samuti, enam 50 km sõiduga eelsyydet ei vilgutanud ja kas ESP-d mitte, ainuke tuli mis põles oli mootori tuli. Generaatori juurest tuleb pininat. Laadimist mõõtes oli laadimine üle 15. Täna sai tablett vahetatud ning genekas uuesti peale pandud. Hetkel erroreid ette pole löönud, aga samas ka pole väga sõitnud veel. Errorid kadunud, aga piniseb ikka ja laadimine 14 komadega. Kas võib viga olla ka akus, et systeem paneb villast? Diagnostis Veakood P023800 turbocharger boost control position sensor A, circuit high.
Autoks 2009 a Vw Passat B6 1.6 Tdi
Mina tänan.
Nimelt mure järgmine. Lõi armatuuris korraga põlema ESP tule, eelsüüteküünalde tule vilkuma, mootori tule ning displayle kirja Start-Stop system errori.
Suretasin välja ja panin uuesti käima, ei löönud kordagi midagi enam põlema. Seejärel peale ca 30 km sõitu lõi uuesti kõik kolm viga korraga põlema ja samuti gaasi andes polnud enam ka jõudu. Uuesti käima pannes olid kõik tuled peale mootori tule kustus ja jõudu oli samuti, enam 50 km sõiduga eelsyydet ei vilgutanud ja kas ESP-d mitte, ainuke tuli mis põles oli mootori tuli. Generaatori juurest tuleb pininat. Laadimist mõõtes oli laadimine üle 15. Täna sai tablett vahetatud ning genekas uuesti peale pandud. Hetkel erroreid ette pole löönud, aga samas ka pole väga sõitnud veel. Errorid kadunud, aga piniseb ikka ja laadimine 14 komadega. Kas võib viga olla ka akus, et systeem paneb villast? Diagnostis Veakood P023800 turbocharger boost control position sensor A, circuit high.
Autoks 2009 a Vw Passat B6 1.6 Tdi
Mina tänan.
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 01 Veebr 2017, 20:33
- Telefon: 58515476
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Passat B6 1.6 TDI 77kw anomaalia
Tegin nüüd sõitu veits ja polnud probleeme, siis tiksusin ca pool h kohapeal ja kui uuesti sõitu alustasin, lõi tuled ja errorid põlema ja jõud kadunud, mis toimub, millele keskenduda?
-
- Huviline
- Postitusi: 225
- Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
Passat B6 1.6 TDI 77kw anomaalia
Veakoodile ja selle põhjustele võiks keskenduda. Generaatori pinina alusel midagi pigem ei defekteeriks. Diagnostik veakoodi alusel edasi ei osanud tegeleda?
Diagnostika ja elektritööd. 56052094
-
- Veteran
- Postitusi: 1692
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 55 korda
- Tänatud: 9 korda
Passat B6 1.6 TDI 77kw anomaalia
Alustaks ka nüüd juba eelkõneleja mõttest. 15v laadimine on selgelt liiast, 14 on juba sobilikum, kuid kui ta sul turborõhu anduri ühenduse muret näitab, siis pigem süveneks sinna. Veakoodile ekraani tagant süvenedes, alustaks juhtmestiku ja pistiku ülevaatest ja anduri kontrollist.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Huviline
- Postitusi: 481
- Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
- Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 15 korda
Passat B6 1.6 TDI 77kw anomaalia
Turbo rõhu adurist pole seal veakoodis juttugi, kirjelduse järgi pakuks mina et tegemist on elektroonilise juhtimisega turboga ja selles olev andur ei suuda tuvastada hoova asendit?woody kirjutas: ↑01 Okt 2018, 05:36Alustaks ka nüüd juba eelkõneleja mõttest. 15v laadimine on selgelt liiast, 14 on juba sobilikum, kuid kui ta sul turborõhu anduri ühenduse muret näitab, siis pigem süveneks sinna. Veakoodile ekraani tagant süvenedes, alustaks juhtmestiku ja pistiku ülevaatest ja anduri kontrollist.
-
- Veteran
- Postitusi: 1692
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 55 korda
- Tänatud: 9 korda
Passat B6 1.6 TDI 77kw anomaalia
Vabandust, lugesin üht, mõtlesin teist. Pigem jh, Martty suund see õigem suund.Martty kirjutas: ↑01 Okt 2018, 22:15Turbo rõhu adurist pole seal veakoodis juttugi, kirjelduse järgi pakuks mina et tegemist on elektroonilise juhtimisega turboga ja selles olev andur ei suuda tuvastada hoova asendit?woody kirjutas: ↑01 Okt 2018, 05:36Alustaks ka nüüd juba eelkõneleja mõttest. 15v laadimine on selgelt liiast, 14 on juba sobilikum, kuid kui ta sul turborõhu anduri ühenduse muret näitab, siis pigem süveneks sinna. Veakoodile ekraani tagant süvenedes, alustaks juhtmestiku ja pistiku ülevaatest ja anduri kontrollist.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!