Passat B6 1.6 TDI 77kw anomaalia

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Tauno22
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Veebr 2017, 20:33
Telefon: 58515476
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B6 1.6 TDI 77kw anomaalia

Lugemata postitus Postitas Tauno22 » 29 Sept 2018, 18:53

Tervitus.
Nimelt mure järgmine. Lõi armatuuris korraga põlema ESP tule, eelsüüteküünalde tule vilkuma, mootori tule ning displayle kirja Start-Stop system errori.
Suretasin välja ja panin uuesti käima, ei löönud kordagi midagi enam põlema. Seejärel peale ca 30 km sõitu lõi uuesti kõik kolm viga korraga põlema ja samuti gaasi andes polnud enam ka jõudu. Uuesti käima pannes olid kõik tuled peale mootori tule kustus ja jõudu oli samuti, enam 50 km sõiduga eelsyydet ei vilgutanud ja kas ESP-d mitte, ainuke tuli mis põles oli mootori tuli. Generaatori juurest tuleb pininat. Laadimist mõõtes oli laadimine üle 15. Täna sai tablett vahetatud ning genekas uuesti peale pandud. Hetkel erroreid ette pole löönud, aga samas ka pole väga sõitnud veel. Errorid kadunud, aga piniseb ikka ja laadimine 14 komadega. Kas võib viga olla ka akus, et systeem paneb villast? Diagnostis Veakood P023800 turbocharger boost control position sensor A, circuit high.

Autoks 2009 a Vw Passat B6 1.6 Tdi

Mina tänan.

Tauno22
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Veebr 2017, 20:33
Telefon: 58515476
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B6 1.6 TDI 77kw anomaalia

Lugemata postitus Postitas Tauno22 » 29 Sept 2018, 22:00

Tegin nüüd sõitu veits ja polnud probleeme, siis tiksusin ca pool h kohapeal ja kui uuesti sõitu alustasin, lõi tuled ja errorid põlema ja jõud kadunud, mis toimub, millele keskenduda? :D

mihkel27
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 5 korda

Passat B6 1.6 TDI 77kw anomaalia

Lugemata postitus Postitas mihkel27 » 30 Sept 2018, 08:06

Veakoodile ja selle põhjustele võiks keskenduda. Generaatori pinina alusel midagi pigem ei defekteeriks. Diagnostik veakoodi alusel edasi ei osanud tegeleda?
Diagnostika ja elektritööd. 56052094

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 9 korda

Passat B6 1.6 TDI 77kw anomaalia

Lugemata postitus Postitas woody » 01 Okt 2018, 05:36

Alustaks ka nüüd juba eelkõneleja mõttest. 15v laadimine on selgelt liiast, 14 on juba sobilikum, kuid kui ta sul turborõhu anduri ühenduse muret näitab, siis pigem süveneks sinna. Veakoodile ekraani tagant süvenedes, alustaks juhtmestiku ja pistiku ülevaatest ja anduri kontrollist.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Tauno22
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Veebr 2017, 20:33
Telefon: 58515476
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B6 1.6 TDI 77kw anomaalia

Lugemata postitus Postitas Tauno22 » 01 Okt 2018, 18:33

Õhtust. Andur sai täna vahetatud ja peale natukest sõitu lõi jälle avarisse. Eks homme üritab juhtmetesse syveneda

Martty
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 15 korda

Passat B6 1.6 TDI 77kw anomaalia

Lugemata postitus Postitas Martty » 01 Okt 2018, 22:15

woody kirjutas:
01 Okt 2018, 05:36
Alustaks ka nüüd juba eelkõneleja mõttest. 15v laadimine on selgelt liiast, 14 on juba sobilikum, kuid kui ta sul turborõhu anduri ühenduse muret näitab, siis pigem süveneks sinna. Veakoodile ekraani tagant süvenedes, alustaks juhtmestiku ja pistiku ülevaatest ja anduri kontrollist.
Turbo rõhu adurist pole seal veakoodis juttugi, kirjelduse järgi pakuks mina et tegemist on elektroonilise juhtimisega turboga ja selles olev andur ei suuda tuvastada hoova asendit?

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 9 korda

Passat B6 1.6 TDI 77kw anomaalia

Lugemata postitus Postitas woody » 02 Okt 2018, 05:57

Martty kirjutas:
01 Okt 2018, 22:15
woody kirjutas:
01 Okt 2018, 05:36
Alustaks ka nüüd juba eelkõneleja mõttest. 15v laadimine on selgelt liiast, 14 on juba sobilikum, kuid kui ta sul turborõhu anduri ühenduse muret näitab, siis pigem süveneks sinna. Veakoodile ekraani tagant süvenedes, alustaks juhtmestiku ja pistiku ülevaatest ja anduri kontrollist.
Turbo rõhu adurist pole seal veakoodis juttugi, kirjelduse järgi pakuks mina et tegemist on elektroonilise juhtimisega turboga ja selles olev andur ei suuda tuvastada hoova asendit?
Vabandust, lugesin üht, mõtlesin teist. Pigem jh, Martty suund see õigem suund.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Vasta

Mine “Diislid”