1.9tdi 5 käiguline -> 6 Käiguline

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

1.9tdi 5 käiguline -> 6 Käiguline

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 02 Okt 2018, 13:01

Tervist,

Vabandust kui siin selline teema olnud juba on.

Jutt käib ristimootoritega masinatest (Golf 4 jms.)

Kas vanakooli 66 ja 81kw mootorite otsa kus on 22Xmm siduriga 5 käigulised kastid kannatab ka uuema tüübi 6 käigulist kasti 240mm siduriga panna või on plokkidel mingi erinevus ?
Teoreetiliselt peaks ju kõik bolt- on olema, sest pikki mootoritega masinatel (passat, A6) on ju paljudel vanema tüübi omadel ju 6 käigulised kastid ?

Kas keegi on sellist asja teinud ja oskab mingit know how'd anda millega sellise töö puhul ka arvestama peaks.

Edit: Juba esimene probleem vist tuleb sellega, et 6 käiguline kast on hüdraulilise survelaagriga ning 5 käiguline mitte ?
E2: viewtopic.php?f=146&t=131654 Selline teema on olemas kuid arutelu on väga sisutihe :lol:

Tulenevalt selle leitud teema täiesti mööda minevast arutelust paluksin siia teemasse konkreetset infot siiski mehhaanilise poole pealt mitte erinevat spekulatsiooni kas see on vajalik ning milline kast põhjamaades peaks kasutuses olema :)

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

1.9tdi 5 käiguline -> 6 Käiguline

Lugemata postitus Postitas dellu » 02 Okt 2018, 14:03

Olen pannud 1.9 96kw otsa 1.9 81kw kasti. Kui kõik asjad doonorilt võtta, siis pole probleemi. Külge istub ilusti kõik. Sidur on tõesti veidi erineva ühendamisega, aga kui doonorilt saad jupi siduritoru ka kaasa, siis nn liidestoruga lupsti külge ja probleemi pole. Ehk osta hooratas, sidur, siduri survelaagri lahendus ja natuke toru teiselt autolt korraga ja elu lill. Lisaks oleks soovitav kas roolivõimu toru võtta sealt, aga vist sai ka ilma hakkama. Lihtsalt ühel vist jooksis üle kasti ja teisel kuidagi kasti küljelt. Või noh ühesõnaga on need erineva kujuga. Teiseks vist tuli ära vahetada nn kasti hoovastiku kinnitusmehhanism. Vanal 5-sel peaks olema nn munakatega, uuemal 6sel on sellised mis lähevad pulga otsa ja stopperseib/lahendus peale. Starter muidugi ka erinev, seda ka vaja. Üldiselt kui kõike endal käepärast pole võtta, siis küsitav kas on mõtet. Hooratas ja sidur vaata ka komplektina, sest mäletan et mingi teema oli, et erinevate tootjate komplektid ei istu kokku. Ehk a la Sachsi hooratas ja Valeo sidur ei sobi kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

1.9tdi 5 käiguline -> 6 Käiguline

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 02 Okt 2018, 14:34

Siduri asja tean. Tänud muu informatsiooni eest- üsna ammendav vastus.

Vasta

Mine “Diislid”