VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
kf30
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 11 Okt 2018, 21:55
Telefon: 58515042
Asukoht: paide
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.

Lugemata postitus Postitas kf30 » 11 Okt 2018, 22:09

Tere,

Mure järgmine, ostsin rootsist oksjoni korras vw transporter 2010 2.0 tdi 132kw, hooldusraamat ilusti täiedetud esinduses ning läbisõit 209000km aga kui auto kätte sain siis selgus, et võtab õli 1l 500km kohta, lekked puuduvad, kapoti alune ilus puhas, kas võib asi olla turbos või tõesti mootor nii kulunud?

vortex
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 26 Jaan 2015, 22:17
Auto: Passat b5.5 1.9tdi 96kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.

Lugemata postitus Postitas vortex » 12 Okt 2018, 16:57

mürki ei julge võtta, et sul sama mure, aga...
Pilt

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.

Lugemata postitus Postitas R36 » 12 Okt 2018, 18:09

Oleme viimase kuu jooksul müünud 2 uut(tehsetaastatud) sama mootorit. Üks varusoasa poolelt, teine läbi töökoja.

Antud mootorite tüüpviga on silindrite kulumine ja muud lahendust kui uus mootor pole.

Kui võtta komplektne baasmootor siis saab lisaks ülemisele ja alumisele otsale kaasa ka 4x pihustid ja egr/õlijahuti.
Minumeelest igati hea pakkumine.

Suurusjärk mootorile oli 4000e +2000e pant (+ töö ja muud vidinad:rihmad/tihendid jne...), mille saab tagasi kui mootor vastab etteantud tagastusnõuetele. Samuti peab tegema mootoriajule tarkvara uuenduse peale mootori vahetust.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

kf30
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 11 Okt 2018, 21:55
Telefon: 58515042
Asukoht: paide
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.

Lugemata postitus Postitas kf30 » 12 Okt 2018, 20:55

Ilmselt pole mõtet uut mootorit panna, kui ta 100-150 tuhat kestab ainult

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.

Lugemata postitus Postitas R36 » 12 Okt 2018, 21:05

kf30 kirjutas:
12 Okt 2018, 20:55
Ilmselt pole mõtet uut mootorit panna, kui ta 100-150 tuhat kestab ainult
Kuuldavasti klient, kes otsustas ikkagi mootorivahetuse uue mootoriga, plaanis ka algselt kasutatud mootorit. Kuid kuna uue/vana hinnavahe oli selline, et uus oli oluliselt mõistlikum(uued pihustid), siis jäi ta lõpuks selle juurde.

Peale selle tuli Eestist kasutatud mootorile ainult 1 pakkumine. Ning kasutatud mootor on suure tõenäosusega täpselt sama defektiga. Seega vahetataks vigane mootor vigase mootori vastu.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 12 Okt 2018, 21:46

Sama mootor on mingi versiooni Amarokil ka jah?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.

Lugemata postitus Postitas R36 » 12 Okt 2018, 22:00

TiitRE kirjutas:
12 Okt 2018, 21:46
Sama mootor on mingi versiooni Amarokil ka jah?
Ning Crafteril.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

kf30
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 11 Okt 2018, 21:55
Telefon: 58515042
Asukoht: paide
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.

Lugemata postitus Postitas kf30 » 14 Okt 2018, 11:29

R36 kirjutas:
12 Okt 2018, 21:05
kf30 kirjutas:
12 Okt 2018, 20:55
Ilmselt pole mõtet uut mootorit panna, kui ta 100-150 tuhat kestab ainult
Kuuldavasti klient, kes otsustas ikkagi mootorivahetuse uue mootoriga, plaanis ka algselt kasutatud mootorit. Kuid kuna uue/vana hinnavahe oli selline, et uus oli oluliselt mõistlikum(uued pihustid), siis jäi ta lõpuks selle juurde.

Peale selle tuli Eestist kasutatud mootorile ainult 1 pakkumine. Ning kasutatud mootor on suure tõenäosusega täpselt sama defektiga. Seega vahetataks vigane mootor vigase mootori vastu.
Kas uuel mootoril siis puudub see defekt nagu sa mainisid et kasutatud mootoril on sama defekt?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.

Lugemata postitus Postitas R36 » 14 Okt 2018, 18:04

Kuna VW päris igaühele suurel sellist infot ei väljasta siis raske öelda. Küll aga on see 2.0BiTDI õli söömise ja silindrite kulumise probleem nii suurelt teada, et ikka väga riskantne on kasutatud mootorit osta, mis siis juba poleks VW poolt välja vahetatud.

VW dokument ise ütleb järgnevat:
Technical background

Wear of the cylinder wall.


Production change

From week 06/2015 (vehicle identification number Hannover plant WV2ZZZ7HZFH105579) optimised engine control unit software for open (type 7F*) and closed bodies (type 7E*).

Optimised engine component for open (type 7F*) and closed bodies (type 7E*) from week 48/2015 (vehicle identification number Hannover plant WV1ZZZ7HZGH069323) .
Ehk siis modifitseeritud tarkvara ja modifitseeritud mootori komponent.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Lutz
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 20 Jaan 2007, 22:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.

Lugemata postitus Postitas Lutz » 16 Okt 2018, 13:06

Kas see suur õlikulu teema laieneb ka 2.0 103 KW ühe turboga mootoritele?

kf30
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 11 Okt 2018, 21:55
Telefon: 58515042
Asukoht: paide
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.

Lugemata postitus Postitas kf30 » 17 Okt 2018, 08:24

Täpselt ei oska öelda aga tuttaval hakkas 300 tuhande pealt võtma alles. Aga leidsin lahenduse oma probleemile https://www.toukur.ee hülsivad mootori ära 550€ hind koos hülssidega ja kaob see õlivõtu mure ära, igati mõistlik hind võrreldes sellega palju maksab uus mootor.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.

Lugemata postitus Postitas GTI » 17 Okt 2018, 15:04

kf30 kirjutas:
17 Okt 2018, 08:24
Täpselt ei oska öelda aga tuttaval hakkas 300 tuhande pealt võtma alles. Aga leidsin lahenduse oma probleemile https://www.toukur.ee hülsivad mootori ära 550€ hind koos hülssidega ja kaob see õlivõtu mure ära, igati mõistlik hind võrreldes sellega palju maksab uus mootor.
See töö eeldaks ka uusi kolbe koos rõngastega?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.

Lugemata postitus Postitas Petzo » 17 Okt 2018, 18:01

Vaatasin mingi aeg T5.5 Multivane rootsist ja suurel osal kirjas uus mootor. Natuke uurides tuli välja probleemid alumise osa kulumisega, küll aga vahetab tehas need garantii korras välja. jutt siis 2.0 103kw mootorist ja täpselt ei oska öelda mis eeldustel garantii kehtib ja kui palju oma rahakotti kulutada tuleb, aga probleem ilmselt sama.
Rait.

tseiso
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 24 Nov 2016, 17:14
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.

Lugemata postitus Postitas tseiso » 17 Okt 2018, 20:12

Kontrolli mis seisukorras turbod on. Mõõda õlisurve ära. Mõõda silindrites surved ära. Nagu keegi siin eespool mainis võibolla on alumine ots hoopis kulunud. Mõttetu on ennustada, tuleb hakata asju välistama. Aliexpressist saab väga odavalt kolvi jooksu millega rahulikult sõidab 2-5aastat ära. Keegi eespool mainis, et silindri tööpind kulub ära, no sel juhul peab sul korralik surve ülemises otsas olema ja käima nagu auruvedur see asi. Igasugu variante on, jõudu tööle.

edit:
Sportlikust huvist uurisin selle mootori kohta natuke põhjalikumalt ja tuleb välja, et tüüpveaks loetakse egr-i jahutit. Alumiiniumkorpus hakkab aja jooksul oksüdeeruma ning puru satub järge mööda põlemiskambrisse ja sellest johtuvalt mootori liigne kuluvus. Kui see kõik nüüd vastab tõele ja silindri tööpindade indikaatoriga mõõtmine näitab, et asi on tolerantsi piiridest väljas ning näiteks minna hülssimise teed, siis tuleks kindlasti ka tegeleda selle egr-i jahutiga (detaili seisukorda kontrollida ja vahetada mingi intervalli tagant - ei tundu küll jätusuutlik tegevus või mingi custom lahendus võimalusel aretada vms, et vältida tulevikus puru sattumist mootorisse...).

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 18 Okt 2018, 19:04

Siin natuke mootorid segamini jutus, aga saab lugeda mida tööautodes nende mootoritega toimub.

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=440867#p440867
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

kf30
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 11 Okt 2018, 21:55
Telefon: 58515042
Asukoht: paide
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.

Lugemata postitus Postitas kf30 » 19 Okt 2018, 08:28

GTI kirjutas:
17 Okt 2018, 15:04
kf30 kirjutas:
17 Okt 2018, 08:24
Täpselt ei oska öelda aga tuttaval hakkas 300 tuhande pealt võtma alles. Aga leidsin lahenduse oma probleemile https://www.toukur.ee hülsivad mootori ära 550€ hind koos hülssidega ja kaob see õlivõtu mure ära, igati mõistlik hind võrreldes sellega palju maksab uus mootor.
See töö eeldaks ka uusi kolbe koos rõngastega?
Kolvid pidid samaks jääma aga uued rõngad tuleb panna

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.

Lugemata postitus Postitas GTI » 19 Okt 2018, 09:40

kf30 kirjutas:
19 Okt 2018, 08:28
Kolvid pidid samaks jääma aga uued rõngad tuleb panna.
Uutesse hülssidesse pannakse kulunud kolvid uute rõngastega?! :shock: Anna siis pärast ka tagasisidet kuidas lugu lõppes.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

siven
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 05 Nov 2018, 19:03
Asukoht: Valga
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW transporter 2.0 tdi (2 turbot) 132kw suur õlikulu.

Lugemata postitus Postitas siven » 05 Nov 2018, 19:11

Lutz kirjutas:
16 Okt 2018, 13:06
Kas see suur õlikulu teema laieneb ka 2.0 103 KW ühe turboga mootoritele?
on kellegil infot sellele küsimusele?
endal sama mootor ja seda teemat lugedes pidin toolilt maha kukkuma:S

Vasta

Mine “Diislid”