Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1561
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 26 Okt 2018, 13:35

Ma loen ja loen ja mõtlen kogu aeg sõbra b8 140kw peale. Tal on lihtsalt käivitusmured. Pihustid ümbert märjad jne. Minu selle nädala põnevaim teema mida lugeda. Jõudu jakus ja perele tugevat närvi Kal. Ootan lahendust huviga. Äkki leian mingit infot, et oma sõpragi suunata.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.

Lugemata postitus Postitas MartenL » 26 Okt 2018, 14:51

Miks nad siis märjad on☺ Kas nad on defekteeritud, seibid uued pandud? Mis ls on?
Ca 200k ls kandis on täitsa OK panna uued pihustid. Mingit tüüphäda siit välja ei tule.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1561
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 26 Okt 2018, 18:01

MartenL kirjutas:
26 Okt 2018, 14:51
Miks nad siis märjad on☺ Kas nad on defekteeritud, seibid uued pandud? Mis ls on?
Ca 200k ls kandis on täitsa OK panna uued pihustid. Mingit tüüphäda siit välja ei tule.
Võõras teema küll, aga tõesti on vahetatud pihustite mõlemad tihendid ja kkk tihend. Lisaks pihustid stenditud. Ikka kisub märjaks ja väga imelik käivitusprobleem on ka. Kohati läheb ilma probeemideta käima. Kohati alles teisel käivitmisel. Terve esimese tsükli laseb käiata. Lisaks pahteldatud piilarile ja kõik see muule on tegu väga õnnetu autoga. Katuseluuk jamab. Kollektori ja mootori vshel oli 1mm vahe. Mootor õline. Ls oli midagi 160k kanti. Eks me uurime siin kõikvõimalikke variante ja otsime viisi kuidas viga esile kutsuda.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1681
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 28 Okt 2018, 16:10

Ilmselgelt selle auto ostuga on puusse pandud. Pole. Ajalugu kontrollitud jne. Kusagil kokku lapitud ja ei tea kas see ls ka. Õige on. Et tänapäeval annab kõike keerata ja progeda et saada palju raha asja eest mis on nõutud.
SanderSPS kirjutas:
26 Okt 2018, 18:01
MartenL kirjutas:
26 Okt 2018, 14:51
Miks nad siis märjad on☺ Kas nad on defekteeritud, seibid uued pandud? Mis ls on?
Ca 200k ls kandis on täitsa OK panna uued pihustid. Mingit tüüphäda siit välja ei tule.
Võõras teema küll, aga tõesti on vahetatud pihustite mõlemad tihendid ja kkk tihend. Lisaks pihustid stenditud. Ikka kisub märjaks ja väga imelik käivitusprobleem on ka. Kohati läheb ilma probeemideta käima. Kohati alles teisel käivitmisel. Terve esimese tsükli laseb käiata. Lisaks pahteldatud piilarile ja kõik see muule on tegu väga õnnetu autoga. Katuseluuk jamab. Kollektori ja mootori vshel oli 1mm vahe. Mootor õline. Ls oli midagi 160k kanti. Eks me uurime siin kõikvõimalikke variante ja otsime viisi kuidas viga esile kutsuda.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1561
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 28 Okt 2018, 18:15

murkamarko kirjutas:
28 Okt 2018, 16:10
Ilmselgelt selle auto ostuga on puusse pandud. Pole. Ajalugu kontrollitud jne. Kusagil kokku lapitud ja ei tea kas see ls ka. Õige on. Et tänapäeval annab kõike keerata ja progeda et saada palju raha asja eest mis on nõutud.
SanderSPS kirjutas:
26 Okt 2018, 18:01
MartenL kirjutas:
26 Okt 2018, 14:51
Miks nad siis märjad on☺ Kas nad on defekteeritud, seibid uued pandud? Mis ls on?
Ca 200k ls kandis on täitsa OK panna uued pihustid. Mingit tüüphäda siit välja ei tule.
Võõras teema küll, aga tõesti on vahetatud pihustite mõlemad tihendid ja kkk tihend. Lisaks pihustid stenditud. Ikka kisub märjaks ja väga imelik käivitusprobleem on ka. Kohati läheb ilma probeemideta käima. Kohati alles teisel käivitmisel. Terve esimese tsükli laseb käiata. Lisaks pahteldatud piilarile ja kõik see muule on tegu väga õnnetu autoga. Katuseluuk jamab. Kollektori ja mootori vshel oli 1mm vahe. Mootor õline. Ls oli midagi 160k kanti. Eks me uurime siin kõikvõimalikke variante ja otsime viisi kuidas viga esile kutsuda.
Oh. Ma olen sinuga väga nõus ja omanikule korduvalt öelnud, et saaks lahti sellest. See on näide kuidas 20 kilo halvasti kulutada.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Ussike
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 5 korda

Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.

Lugemata postitus Postitas Ussike » 29 Okt 2018, 12:43

Tuleb välja et kasutatud garantiita auto ost on halvasti kulutatud raha aga paraku auto sisse ei näe.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1561
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 29 Okt 2018, 13:32

Ussike kirjutas:
29 Okt 2018, 12:43
Tuleb välja et kasutatud garantiita auto ost on halvasti kulutatud raha aga paraku auto sisse ei näe.
Kahju, et sa minust nii valesti aru said. Tõesti mootori sisse ei näe, aga 1mm lahtist kollektorit ikka näeb küll. Lisaks märga pihustit ja sama moodi pahteldatud piilarit kus on pragu sees. Need märgid peaksid tõstma nii mõnegi punase lipu. Miks peaks lampi kollektor lahti olema autol? Järelikult on väljalase lahti käinud ja seal on midagi tehtud. Kui selle kohane info puudulik on, siis jääks näiteks minu puhul ka ost ära. Selleks ongi esinduses ajaloo kontroll mõistlik teha või ostueelne kontroll.

Kindlasti kasutatud auto ostmine ei ole raha raiskamine, paraku on tehniliseta auto ostmine probleem.

Sõbranna on teine hea näide kus ostis auto. Tehnilist ei teinud ja esimesel õlivahetusel avastati penoga täidetud ja pahtliga silutud karbid mis olid väga peenelt plastikkatte alla ära peidetud.

Mõistad nüüd mu pointi?:)
Kohati on teh. kontrolli lisainvesteering mõistlik.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

kal
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 09 Mär 2004, 16:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.

Lugemata postitus Postitas kal » 30 Okt 2018, 21:44

Õhtut kõigile. Auto korras!
Leiti teine viga ka ülesse. 4 silindrinpihusti tagasisurve/vo ei pidanud. Ma täpset tehnilist kirjeldust ei oska öelda, kes targem parandab.
Ma olen Mölleris väga rahul, et viga leiti ning pihustitele tuli tehase tugi 70% osas taha hinna suhtes. Neljapäeval saan arve kätte siis võin öelda ka täpse summa palju läks.
Mind paneb aga see imestama, et miks seda viga einleitud alguses kui pihusteid kontrolliti, kas Mölleris stend olemas või kuidas diagnostikat tehakse? Ehk siis auto valmis, aega läks ning tundub, et asja sai. Väideti, et nad B8 peal pole sellist jama pidanud läbi veel tegema, tundus et olin esmakordne :)
Nüüd vaja leida talverehvid kuskilt, kellel pakkuda kribage privasse 18”.
Üks viga aga leiti veel, kaassõitja ukse Lukk annab viga ja vahepeal ei avane, ideid mis võiks olla või kelle poole pöörduda. Seekord jätaks Mölleri vahele :)

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.

Lugemata postitus Postitas MartenL » 31 Okt 2018, 06:21

Kirjutasin ligi kolm nädalat tagasi et stendi pihustid ära ☺
Lõpp hea, kõik hea.

kal
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 09 Mär 2004, 16:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.

Lugemata postitus Postitas kal » 31 Okt 2018, 13:59

MartenL, sul täitsa õigus ;)
Järgmine kord targem :)

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3372
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 807 korda
Tänatud: 131 korda

Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 31 Okt 2018, 14:10

kal kirjutas:
30 Okt 2018, 21:44
Õhtut kõigile. Auto korras!
Leiti teine viga ka ülesse. 4 silindrinpihusti tagasisurve/vo ei pidanud. Ma täpset tehnilist kirjeldust ei oska öelda, kes targem parandab.
Ma olen Mölleris väga rahul, et viga leiti ning pihustitele tuli tehase tugi 70% osas taha hinna suhtes. Neljapäeval saan arve kätte siis võin öelda ka täpse summa palju läks.
Mind paneb aga see imestama, et miks seda viga einleitud alguses kui pihusteid kontrolliti, kas Mölleris stend olemas või kuidas diagnostikat tehakse? Ehk siis auto valmis, aega läks ning tundub, et asja sai. Väideti, et nad B8 peal pole sellist jama pidanud läbi veel tegema, tundus et olin esmakordne :)
Nüüd vaja leida talverehvid kuskilt, kellel pakkuda kribage privasse 18”.
Üks viga aga leiti veel, kaassõitja ukse Lukk annab viga ja vahepeal ei avane, ideid mis võiks olla või kelle poole pöörduda. Seekord jätaks Mölleri vahele :)
Ei usu et stend neil olemas. Selliseid asju on mõistlik osta firmadel mis igapäev tegelevad selliste jamadega.

Lukuga võid ka möllerisse minna, ehk näevad nii uue auto puhul rohkem neid masinaid millel samaviga ehk küljes ja ei pea kristallkuulil midagi välja manama! :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

kal
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 09 Mär 2004, 16:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.

Lugemata postitus Postitas kal » 01 Nov 2018, 08:30

Hommik! Täna siis ilmnes uus järelmõju. Viga eemaldatud ja auto tõotab kenast aga kütusekulu ei taha enam alla 5,7l/100km langeda. Sõidan tööle linnast välja ning siiani pole probleem olnud saada kulu u. 4l/100km kanti. Küsimus, kas pihustitel ka mingi nii öelda “sissesõiduaeg”?

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 198 korda

Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.

Lugemata postitus Postitas Golhv » 01 Nov 2018, 11:44

ma ei näe et mingi murekoht otseselt kuskil oleks, päris hulluks ei tasu ka minna oma ökotamistega

140kw moto kütusekulud
Consumption and emission values ​​according to WLTP standard

diesel

Fuel consumption slow
7.3 l / 100km
Fuel consumption medium
5.6 l / 100km
Fuel consumption fast
4.8 l / 100km
Fuel consumption very fast
5.7 l / 100km
Fuel consumption combined
5.6 l / 100km

kal
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 09 Mär 2004, 16:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.

Lugemata postitus Postitas kal » 19 Nov 2018, 19:17

Õhtust!
Natuke aega rahuliku sõitu ja täna viskad naisel mootoritule põlema, masin ise sõidab kenasti.
Kas keegi kesklinnas on kes saaks korra juhtme taha panna ja vaadata mis viga annab?

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 715
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 53 korda

Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.

Lugemata postitus Postitas kraff » 19 Nov 2018, 20:05

Homme oleks võimalus.

kal
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 09 Mär 2004, 16:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.

Lugemata postitus Postitas kal » 19 Nov 2018, 20:16

Kraad, ma homme kahjuks pean linnast ära minema. Kui kolmapäevalt lahendust pole saanud siis kirjutan sulle.

kal
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 09 Mär 2004, 16:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 2016a 140kw Tdi kütusesüsteemi probleem.

Lugemata postitus Postitas kal » 20 Nov 2018, 21:23

Viga käes. 1 silindri eelsüüteküünal andis viga. Kustutamine vea ning nüüd töötab, kui uuesti lööb siis küünal vahetusse.

Vasta

Mine “Diislid”