1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Hardo
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Hardo » 26 Okt 2018, 22:51

Mure siis selline. Sai ca aasta tagasi ostetud b5.5 passat 1.9tdi 96kw 4motion. Muret tekitas auto kerest läbi käiv vibra järsul kiirendamisel. Vahepeal sai vahetatud sidurit ja selgus et 2massiline hooratas oli nii läbi kui olla andis. Sai vahetatud Valeo 1massilise hooratta sidurikomplektiga. Kiirendamisel jäi vibra tunduvalt vähemaks. Arvutiga uurides näitas pihustite vigu (regulation range exceeded). Sai soetatud 4 kasutatud pihustit 85kw passati pealt. Autol arvutiga vaadates pihustite vigu salvestunud ei olnud, kuid auto omanik kurtis suure küttekulu üle. Võtsin ette, tellisin ka uued tihendikomplektid 4tk, ja vahetasin pihustid ära ja sain ka pihustinookurid reguleeritud. Vahetuse käigus selgus, et 3. pihusti oli niiõelda pooleks, metallist jublakas, mis pihusti vedru oleks pidanud kinni hoidma oli kulunud. Auto läheb tööle hästi, proovisõidul oli minu õnneks vibra täiesti kadunud, kuid muret hakkas tekitama suur küttekulu. Vanade pihustitega oli koha peal tuksudes küttekulu 0.5-0.6l/h sooja mootoriga ning maantee keskmine 6-7 vahel. Nüüd uute pihustitega koha peal tarbib kompu järgi 1.0l/h ja maanteel 8 ligilähedal, linnas alla 10l on peaaegu et võimatu saavutada. 2 nädala jooksul ei ole pihustitele ühtegi veakoodi andnud.
Mida tarka keegi oskab soovitada? Kas on võimalik et üks pihustitest nt ,, kuseb,, ja seepärast on ka küttekulu suur? Kas viga võib peituda ka kaablipuus? Kuidas on võimalik kindlaks teha milline pihustitest vigane on?
20181026_223242.jpg
20181026_223242.jpg (538.6 KiB) Vaadatud 10348 korda
Endale teeb 23. Grupis olev 3. Pihusti näit võrreldes teistega muret.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas tito » 26 Okt 2018, 23:22

Hardo kirjutas:
26 Okt 2018, 22:51
Mida tarka keegi oskab soovitada? Kas on võimalik et üks pihustitest nt ,, kuseb,, ja seepärast on ka küttekulu suur? Kas viga võib peituda ka kaablipuus? Kuidas on võimalik kindlaks teha milline pihustitest vigane on?
Aga märgista pihustid ära ja proovi neid ümber tõsta, kui viga mujale kolib on pihusti viga kui ikka 3 silinder jamab on viga mujal :roll:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

laurioja
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 18 Sept 2017, 13:02
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas laurioja » 27 Okt 2018, 08:31

kolmas pihusti on ok, lase mootor korralikult töösoojaks, ja vaata siis näitusid, üks pihusti kompenseerib teist. Üks variant et valed tihendid v on paigast ära läind kui sisse lükkad. Ja pihusteid loetakse vasakult paremale, ehk siis rihma poolt.
Mis sul torsion value näitab grupp 4.

vortex
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 26 Jaan 2015, 22:17
Auto: Passat b5.5 1.9tdi 96kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas vortex » 27 Okt 2018, 09:11

Need 85kw'se pihustud ei hakkagi sul seal korralikult tööle. Võid neid seal oma lõbuks ja ajaviiteks edasi-tagasi tõsta kui soovid, tulemus on ikka sama. Otsi sama koodiga pihustid 96kw pealt ja mure murtud.
Iseasi on muidugi see, et 4 töökorras pihustit on juba väga raske saada. Praktika on näidanud, et "töötava mootori pealt" ja "poole pöörde pillide" pealt saadud pihustitest on pooled prügimäe kaup.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas dellu » 27 Okt 2018, 23:08

Just nimelt sama koodiga. Tean inimesi, kes on proovinud ka 96->96 aga suva koodiga. Isegi neid pole normilt käima saadud. Ilmselt eeldaks see sellisel juhul ka sama koodiga pihusti aju või vähemalt softi.
Muidugi igaks juhuks küsin, et kas pihustit ikka "klaveri" pealt paika ka regullisid?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Hardo
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Hardo » 28 Okt 2018, 10:02

Täna siis lasin mootori korralikult soojaks. Arvuti taha ja näidud siis sellised.
20181028_092802.jpg
20181028_092802.jpg (526.03 KiB) Vaadatud 10194 korda
20181028_092110.jpg
20181028_092110.jpg (478.35 KiB) Vaadatud 10194 korda
20181028_092027.jpg
20181028_092027.jpg (551.78 KiB) Vaadatud 10194 korda
20181028_091736.jpg
20181028_091736.jpg (562.96 KiB) Vaadatud 10194 korda
Synchro angle võiks olls ju ideaalne vahest harva hüppab +0.6peale aga seda ainult hetkeks.
Laurioja, sellist näitu nagu torsion value ei leidnud. Pihusteid sisse ajades määrisin tihendid õliga kokku ja hommikuti käivitub ilusti, seega võiks tihendid välistada?
Dellu, pihustid reguleerisin nii et keerasin mootorit ringi, kuni pihusti nookur oli kõige alumises asendis (surus pihustit kõige rohkem), siis keerasin stopp mutri lahti ja hakkasin nookuri polti peale keerama niikaua kui tundsin takistust ja siis 180° tagasi ja mutter kinni. Nii sai kõik 4 üle käidud. Kas klaveri all mõtlesidki seda või annab seal veel midagi regullida?
Arvatavasti tekitas seda vibra ,,katkine,, pihusti ja pihustivigu vale reguleerimine (sest sain rohkem peale keerata kui vanadel oli keeratud), seega kui panna vanad pihustid tagasi ja katkise asemel vaadata uus sama koodiga pihusti, siis võiks tulemus parem olla?
Mis on erinevat 85kw ja 96kw pihustitel? Saan aru, et koodi erinevus aga mulle väideti, et pihustitel ei tohi koodid omavahel erineda? Ehk kui ma kõik korraga välja vahetan siis võiks kõik korras olla või eksin?

Hardo
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Hardo » 28 Okt 2018, 10:47

Uurisin veel vahepeal natuke, sain teads et erineva koodiga pihusteid ei saa ikkagi kasutada, pihustitel on vastavalt koodile ka erinev avanemisrõhk. Vaatasin oma vanad pihustid üle.
20181028_103842.jpg
20181028_103842.jpg (561.45 KiB) Vaadatud 10186 korda
Vasakpoolsel pihustil on kood 038130073J ja ülejäänud pihustitel 038130073AA. Kiirel netiotsingul sain aru, et AA lõpuga on 96kw pihustid ja J lõpuga mitte. Seega läheks mul arvatavasti vaja 2 uut pihustit AA lõpu koodiga, sest üks nendest on puru ja J lõpuga vaja välja vahetada. Ei ole veel jõudnud hetkel peal olevatele pihustite koode vaadata, ehk jõuan seda homme teha ja siis annan teada kuidas läks.

OneWheel
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas OneWheel » 29 Okt 2018, 21:29

AA lõpuga pihusti on tõesti 96kw ja AJ on 74kw peal (96kw 85kw 74kw pumpdüüsid) vähemalt nii olen kogenud ja näinud, 85kw kohta ei oska öelda. Kui AA on enne 96kw olnud siis teise koodiga sa seda korralikult käima ei saa. Korras AA pihustit on ka teistest raskem leida.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas R36 » 29 Okt 2018, 21:49

See vigastus pole midagi. Sinna saab remontjupi. Meil Tartus on kohapeal see olemas.

Mälujärgi vähemalt kolmel autol sama probleemi täheldanud.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Hardo
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Hardo » 30 Okt 2018, 12:19

Ei ole aega olnud veel pealolevate pihustite koode üle vaadata, kuid uurisin vahepeal ka ingliskeelsest foorumist ja sealt jäi meelde et osasi pihusteid annab asendada teatud teiste pihustitega, nt AA lõpuga pihusti pidavat olema sama mis AL lõpuga, kuskil oli mingi pisike tabeli moodi asi ka kus oli üksikud pihustid välja toodud, aega leian lisan ka siia.
R36, remontjuppi mõtled siis pooleks pihustile? Kui jah siis mis oleks hind? Kas see, et see pihusti juba kaua niimoodi toötanud on midagi liiga ei ole teinud?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas R36 » 30 Okt 2018, 13:21

Eks seda peaks ikka müügi poolelt küsima. Aga küsisin ja 10 ringis öeldi.

Ei usu, et midagi teinud on.
Viimati muutis R36, 30 Okt 2018, 20:56, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Hardo
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Hardo » 30 Okt 2018, 20:49

Lisan lubatud ,,tabeli"
Screenshot_20181028-113554_Chrome.jpg
Screenshot_20181028-113554_Chrome.jpg (170.66 KiB) Vaadatud 9921 korda

Hardo
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

1.9tdi 96kw peale pihustite vahetust kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Hardo » 29 Nov 2018, 22:37

Oli vahepeal väga kiire ja ei olnud aega postitada. Jõudsin siia omadega niikaugele, et sebisin 2 kasutatud pihustit AA lõpukoodiga ja panin originaalid peale tagasi, vahetades välja vale koodiga pihusti ja,, pooleks,, olnud pihusti. Panin kokku, reguleerisin ka klaveri igaks juhuks üle, panin tööle. Kütusekulu oli kohapeal tiksudes langenud 0.8l/h peale, kuid proovisõidul selgus, et pihustite vahetusega tuli tagasi ka kiirendamisel tekkinud vibra, kuna ei olnud ka uutes pihustites kindel seega otsustasin paar päeva ringi sõita ja siis arvuti järgi panna. Arvuti näitas esimese pihusti viga (uued läksid 3. Ja 4. Silindritele), võtsin oma pooleks pihusti ja panin sellele eelnevalt peal olnud vale koodiga pihusti vedru, taldriku jm krempli. Vahetasin selle Frankenstein pihusti esimese pihustiga ja vibra kadus. Kütusekulu rahuliku Pärnu-Tallinn otsa peale oli kompuutri järgi 6.4/100km, kuid paagi järgi sain 5.3 ringi. Siiamaani kallanud ja tallanud, käima läheb ilusti kuid praeguste külmade ilmadega lonkab külmkäivitamisel mõned sekundid. Pole aega olnud arvutit järgi panna, et üle vaadata mis arvuti asjast arvab.

Vasta

Mine “Diislid”