1.9 ALH kliima vahelt võtmine

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: dellu, GTI, J.Aru

Vasta
Antss
Klubiline
Postitusi: 25
Liitunud: 20 Mär 2014, 22:02
Auto: Bora 1.9TDI
Asukoht: I-Da Vijrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

1.9 ALH kliima vahelt võtmine

Lugemata postitus Postitas Antss » 18 Nov 2018, 09:01

Tere

Ma loodan, et kõik(vähemalt mõned) nõustuvad minuga, et pole olemas lolle küsimusi.
Mure järgnev.
Ostsin boratile teise mootori peale, kuna praegune on peale rihmapinguti purunemist seisnud juba üle poole aasta.
Teine mootor samuti ALH ja kõik peale kliima on 1-1 sama. Minu omal kliimat pole, uus mootor on komplektsena koos kliimaga.
Kuna ma pole selle süsteemiga veel "Sina" peale saanud, küsiksingi siis enne lammutama hakkamist, et mis võimalused mul on.
Kas ma saan tõsta lihtsalt geneka ja muu ümber praeguse veel alumiselt poolt komplektse mootori pealt, või pean hakkama ise midagi uut aretama?
Mis erinevus üldse on kliimaga ja kliimata süsteemil? Hammasrihma komplekte müüakse vist ju samuti vastavalt kliima olemasolule? või ma eksin sügavalt...
Olen näinud juba müügil erinevaid delete AC komplekte, aga et kas see just vajalik on, kui mul kogu krempel teise mootori pealt võtta on?
Mis neil üldse üldine erinevus on komponentide poole pealt?
Igasugune abi on teretulnud,

Antss
"Muidu normaalne tüüp, aga see parem jalg on liiga raske"

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1287
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

1.9 ALH kliima vahelt võtmine

Lugemata postitus Postitas TanelP » 18 Nov 2018, 11:08

Hammasrihm sama ikka. Genekarihma pead ilma ac-ta variandi panema. Rohkem nagu ei tohikski midagi olla.
you know you are doing something right when the haters come out.

tarmo80
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 13 Veebr 2009, 20:22
Asukoht: põlva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 ALH kliima vahelt võtmine

Lugemata postitus Postitas tarmo80 » 18 Nov 2018, 18:52

Selle suure kronsa peab ära vahetama kuhu kinnituvad genekas, roolivõimendi pump jne. kuna need erinevad kliimaga ja kliimata mootoril, kronsa vahetus ei ole keeruline.

Antss
Klubiline
Postitusi: 25
Liitunud: 20 Mär 2014, 22:02
Auto: Bora 1.9TDI
Asukoht: I-Da Vijrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

1.9 ALH kliima vahelt võtmine

Lugemata postitus Postitas Antss » 07 Veebr 2019, 12:39

Kronsa vahetuseks tuleb vist rihm maha võtta kuna ka pump kinnitub ju sama kronsa kylge?
"Muidu normaalne tüüp, aga see parem jalg on liiga raske"

dellu
Moderaator
Postitusi: 3846
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora TDI, Skoda Octavia TDI, Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 33 korda
Kontakt:

1.9 ALH kliima vahelt võtmine

Lugemata postitus Postitas dellu » 07 Veebr 2019, 14:01

Kui jutt kõrgsurvepumast, siis vist oli jah nii. Samas ka sa kliimat nii ei saa ellmineerida, et paned õige pikkusega lisaseadmete rihma ja keerad pumba maha? Tean et üks vanakooli mees mõõtis kunagi paelaga ära, kui pikka vaja oleks. Kui sa poodi lähed, siis see kood a la 6PK1200 tähendabki, et 6 sooneline ja 1200cm pikk. Näiteks kui peale kliima eeamaldamist on sul uus pikkus 1000, siis vajad rihma 6PK1000. Neid on päris tiheda sammuga saada. Iseasi jah kas need pingutid ja asjad õigesti jooksma jäävad. Vähemalt G4 bensukal just paar päeva tagasi panin kliima vahele ja piisas ainult pumba külge keeramisest ja uuest rihmast. Kõik kinnitused, pingutid ja asjad jäid samaks.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Vasta