2008 aasta Passat võbiseb
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 43
- Liitunud: 18 Nov 2018, 22:07
- Auto: B8
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
2008 aasta Passat võbiseb
Mure Passatiga. 1.9 töömaht ning 77kw võimsust. Manuaal käigukast.
Tühikäigul seistes terve auto tõmbleb või võbiseb. Probleem on olnud juba pea kaks aastat kuid kuna alguses oli asi ikka väga leebe siis ei teinud välja. Viimasel ajal on asi hullemaks muutunud. Võbistab konstanselt. Jõudu nagu on ning mingisugust suitsu tagant välja ei aja. Käivitub tublilt. Kahemassiline hooratas sai ka ennetavalt vahetatud mingi aeg tagasi. Äkki aasta või nii.
Lühidalt siduripedali asend ei muuda midagi.
Mis võib sellist tõmblevat tühikäiku soodustada?
Ma tean, et kusagil on mingi õhuleke sest kiirendades on kuulda sellist peenikest kiledat viletaolist häält ning veits ka kahina taolist häält. Valjemalt on kuulda vaid teise käiguga kiirendades. Mida kõrgemaks käik seda vaiksemaks see heli jääb või kaob sootuks. Plaanin sellega lähiajal tegeleda.
Kas mingisugune EGR toru leke võib midagi sellist põhjustada või peaks viga otsima näiteks süüteajastusest, pihustitest, sellest kaablipuust mida olen netis uurides kuulnud? Kuidss peaks asjale lähenema niiviisi, et asjatut raha ei kulutaks? Mis oleks kõige tõenäolisem viga?
Teiste inimeste teemad pole olnud päris sarnased minu probleemiga, sestap tegingi oma teema.
Tühikäigul seistes terve auto tõmbleb või võbiseb. Probleem on olnud juba pea kaks aastat kuid kuna alguses oli asi ikka väga leebe siis ei teinud välja. Viimasel ajal on asi hullemaks muutunud. Võbistab konstanselt. Jõudu nagu on ning mingisugust suitsu tagant välja ei aja. Käivitub tublilt. Kahemassiline hooratas sai ka ennetavalt vahetatud mingi aeg tagasi. Äkki aasta või nii.
Lühidalt siduripedali asend ei muuda midagi.
Mis võib sellist tõmblevat tühikäiku soodustada?
Ma tean, et kusagil on mingi õhuleke sest kiirendades on kuulda sellist peenikest kiledat viletaolist häält ning veits ka kahina taolist häält. Valjemalt on kuulda vaid teise käiguga kiirendades. Mida kõrgemaks käik seda vaiksemaks see heli jääb või kaob sootuks. Plaanin sellega lähiajal tegeleda.
Kas mingisugune EGR toru leke võib midagi sellist põhjustada või peaks viga otsima näiteks süüteajastusest, pihustitest, sellest kaablipuust mida olen netis uurides kuulnud? Kuidss peaks asjale lähenema niiviisi, et asjatut raha ei kulutaks? Mis oleks kõige tõenäolisem viga?
Teiste inimeste teemad pole olnud päris sarnased minu probleemiga, sestap tegingi oma teema.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
2008 aasta Passat võbiseb
Viled ja kahinad viitaks pigem turbole. Sama mootoriga autol olen turbot vahetanud. Igasugused lõtkud puudusid, kiirendas ka ok-lt, aga kahin oli sees ja päris kuuldav (isegi tühikäigul). Osta nii keegi ei julgenud, Jäänudki muud üle kui ringi vahetada. Kas kahin käib siis kui siduri alla lükkad ja käiku vahetad?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 05 Mär 2018, 08:50
- Auto: B5.5 2.8 v6 4motion manuaal-Müüdud, B6 dsg 2,0tdi cbab
- Asukoht: Kadrina
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 6 korda
2008 aasta Passat võbiseb
Lekke kohapealt ma tean et bensiinimootoritel sai lekke asukoha teada brake cleaneriga... lased veidikene voolikutele ja kui mootorihääl muutub siis saad teada kust ta lekib.. a ma ei tea kas diiselmootori puhul see hea mõte on?
Ei ole neiu ega ka hipi. Tundsin vajadust seda siia kirjutada.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.
-
- Huviline
- Postitusi: 43
- Liitunud: 18 Nov 2018, 22:07
- Auto: B8
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
2008 aasta Passat võbiseb
See hääl on vaid siis kohal kui agressiivsemalt gaasipedaali vajutada. Turbovilinat ma iseenesest tean milline on. Mootoril selline õhku kusagilt peenikest praost surumise hääl vms.
Kas kaabliga on võimalik kontrollida midagi seoses tõmbleva tühikäiguga?
Kas kaabliga on võimalik kontrollida midagi seoses tõmbleva tühikäiguga?
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2068
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 60 korda
2008 aasta Passat võbiseb
Tundud suht võhik olema auto teemal , siis vii sinna kus autoremont , omal jõul sa seda käima ei saa .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 43
- Liitunud: 18 Nov 2018, 22:07
- Auto: B8
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
2008 aasta Passat võbiseb
Tuleb end võhikuna presenteerida. Siis ehk hakatakse mingeid mõtteid laduma. Kui ma oleks pädev antud probleemi lahendama siis ma ei pöördukski foorumisse
Aga jah, pole volksu diagnostika aparaati käes hoidnud, seda küll. Terve elu ilma selleta hakkama saanud sest on õnne olnud ( sülitan kolm korda üle õla). Enamus elust volksud olnud. Ei viitsi veel seda lolli ning kulukat ringi tegema hakata kus poolega saad niiehknaa petta.
Mõtlesin, et alustaks lihtsamatest asjadest.
Aga jah, pole volksu diagnostika aparaati käes hoidnud, seda küll. Terve elu ilma selleta hakkama saanud sest on õnne olnud ( sülitan kolm korda üle õla). Enamus elust volksud olnud. Ei viitsi veel seda lolli ning kulukat ringi tegema hakata kus poolega saad niiehknaa petta.
Mõtlesin, et alustaks lihtsamatest asjadest.
-
- Veteran
- Postitusi: 3372
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 807 korda
- Tänatud: 131 korda
2008 aasta Passat võbiseb
Alustada tuleks heast diagnostikast. Mu masin ka võbises kuniks võbin muutus päevapealt selliseks, et kohati kadus nagu üks silinder ära.
Kohati tuli see silinder ka tagasi. Mõtlesin et kui mehaaniline viga siis püsiv ja ei mängi edasi tagasi.
Järeldus, et ehk kaablipuu. Läksin painutasin klemme ja puhastasin, aga viga püsis.
Üks hetk see viga jäigi püsivaks ja tegin logid silindrite tööst ja mõõtsin muid asju ka kaabliga.
Lõpuks kõige selle infoga helistasin karla diislikeskusesse ja sealt öeldi, et pihusti tihendid ja pihusti all seibid vaja vahetada.
Kütuse rõhk jooksis maha ja sellest tuli paras lonkamine. Pihustite all messing seibid olid kerge astmega, aga kui juba pihustid maas, siis lihtsam korraga ära vahetada.
Kokku võttes vaja ikka alustada heast diagnostikast. Nukkvõll võibolla kulunud, rihm veninud, kaablipuu väsinud, pihustid väsinud, kütuse filtrid umbes, õhukulu lugeja minekul, muud õhu rõhu andurid väsinud. Väntvõlli andur või nukkvõlli andur ka veel!
Kohati tuli see silinder ka tagasi. Mõtlesin et kui mehaaniline viga siis püsiv ja ei mängi edasi tagasi.
Järeldus, et ehk kaablipuu. Läksin painutasin klemme ja puhastasin, aga viga püsis.
Üks hetk see viga jäigi püsivaks ja tegin logid silindrite tööst ja mõõtsin muid asju ka kaabliga.
Lõpuks kõige selle infoga helistasin karla diislikeskusesse ja sealt öeldi, et pihusti tihendid ja pihusti all seibid vaja vahetada.
Kütuse rõhk jooksis maha ja sellest tuli paras lonkamine. Pihustite all messing seibid olid kerge astmega, aga kui juba pihustid maas, siis lihtsam korraga ära vahetada.
Kokku võttes vaja ikka alustada heast diagnostikast. Nukkvõll võibolla kulunud, rihm veninud, kaablipuu väsinud, pihustid väsinud, kütuse filtrid umbes, õhukulu lugeja minekul, muud õhu rõhu andurid väsinud. Väntvõlli andur või nukkvõlli andur ka veel!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 43
- Liitunud: 18 Nov 2018, 22:07
- Auto: B8
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
2008 aasta Passat võbiseb
Tänan kasutajat Miilits kes organiseeris mulle kaabli.
Sai uuritud ja puuritud ning tulemus selline:
Nüüd sain teada miks selline vilgas elu armatuuri all käib. Mingi õhu suunaja mootor vist läbi jne.
Aga pihustinäitude kohapealt kellegil mõtteid?
Sai uuritud ja puuritud ning tulemus selline:
Nüüd sain teada miks selline vilgas elu armatuuri all käib. Mingi õhu suunaja mootor vist läbi jne.
Aga pihustinäitude kohapealt kellegil mõtteid?
Viimati muutis rSto, 26 Nov 2018, 22:30, muudetud 2 korda kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3372
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 807 korda
- Tänatud: 131 korda
2008 aasta Passat võbiseb
Pihusti näidud veel päris head.
+- 2.5 või midagi olid lubatud kõrvale kalded.
Mul on üle 2.5 olnud ühel silindril. See oli siis kui tundus et üks silinder ei taha tööd enam teha.
+- 2.5 või midagi olid lubatud kõrvale kalded.
Mul on üle 2.5 olnud ühel silindril. See oli siis kui tundus et üks silinder ei taha tööd enam teha.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
2008 aasta Passat võbiseb
Mäletamist mööda kuni 0.5 ideaalsed. Kuni 1.0 enam vähem, Üle 1.5 vajaks vahetust. Pekkis pihusti jookseb ilusti 2.99ni ära.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1123
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 34 korda
2008 aasta Passat võbiseb
Lausa 2 tükki, alles nädalavahetusel vahetasin ühel b6-l täpselt samad klapid.
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ