1.9 PD 96kw idle smooth control

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Ivoo.
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 26 Veebr 2012, 14:28
Auto: VW Passat´97 1.9TDI 81kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 PD 96kw idle smooth control

Lugemata postitus Postitas Ivoo. » 12 Dets 2018, 21:25

Tekkis väike küsimus.

All on pilt smooth control näitudest, kuid veakoodi ei ole välja tulnud.
Auto sõidab hästi. Kohapeal on vibratsioon(võimalik et kulunud padjad jne), kuid mingit lonkamist või taolist ei tunneta. Hääl tundub ka justkui ühtlane. Sumbutist kütusehaisu midagi ei tule.
Küsiks ette ära, kas sellised näidud on reeglina põhjustatud kulunud nukkvõllist, kui arvuti veakoodi ei näita? Pilt on tehtud, kui mootori temp oli 40 kraadi.

Pilt

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

1.9 PD 96kw idle smooth control

Lugemata postitus Postitas dellu » 13 Dets 2018, 13:59

Mootori temp ei tohiks pihusti näitu niipalju mõjutada. Ütleks et kolmas pihusti on ilmselt õhtal. Õhufiltri poolt sellist kerget podinat ei tule? Teine peaks kompenseerima kolmandat, aga eks siis saab teada kui kolmas vahetatud. Ega esimese näit on ka nii ja naa, teooria peaks olema et kuni 0.5 on hea, 1.0 veel piiri peal, üle 1.5 kehv (neljas peaks taaskord kompenseerima). Üldiselt selle 1.5 juures on ilmselt pool eestit. 2.99 on üldse maksimum, mida näitab.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Ivoo.
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 26 Veebr 2012, 14:28
Auto: VW Passat´97 1.9TDI 81kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 PD 96kw idle smooth control

Lugemata postitus Postitas Ivoo. » 13 Dets 2018, 14:22

Kindlasti kolmanda silindriga mingi kala. Eks esimese asjana pakutakse alati pihustit. Senimaani ringi tuulates olen aru saanud, et pihusti kaablipuu või pihusti viga peaks välja tulema veakoodiga. Vastab see tõele?
Kaablipuu halb kontakt annab seal sama näiduga veakoodi küll. Kogemus eelmise autoga.

Õhukopsikust kuulen küll seda podinat. Ühel teisel olen ka kuulnud, aga sellel pihusti näidud enam vähem korras.

Miks ma seda uurin, on seepärast et viga üldiselt kas pihusti või nukk hüdrotõukuritega. Liigselt kulunud nukkvõlli mina amatöörina ära ei tunneks. Kulunud ta mingil määral kindlasti on. Ei taha esimese ropsuga mõlemat korraga vahetada.

Kas läbi olev pihustil on ka muid iseärasusi? Diisli hais sumbutist, kiirenduse võime erinevatel pööretel vms?

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

1.9 PD 96kw idle smooth control

Lugemata postitus Postitas dellu » 13 Dets 2018, 14:45

Jah võib kaablipuu ka olla, aga siis pigem oleks puhta hullumaja. Sõbra autol oli. Käis nagu traktor. VÕimalik et on erinevaid käitusmisviise. Kaablipuu loopis temal veakoodi ka sisse.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

1.9 PD 96kw idle smooth control

Lugemata postitus Postitas Siim » 17 Dets 2018, 22:35

Mul sarnaste sümptomitega. Ühtegi viga sees ei ole, käivitub paugust vahet pole mis kraadiga, ei suitse-tossa, okeilt läheb edasi, arvestades et ta õieti e käi. 3. pihusti näit on 2.99 ühtlaselt. Juhtmepuu vahetasin ära, pihusti vahetasin ka ära kindlalt toimiva auto pealt, reguleerisin ka kõik pihustid. Sooajst peast ei käi peast-ega-p*****t. Külmalt nagu töötab ilusti. Kahtlustan nukkvõlli...? Surved mõõtsin ka ära, kella järgi kõik 26-28 bar, mis võiks mahtuda ilusti piiridesse..

vortex
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 26 Jaan 2015, 22:17
Auto: Passat b5.5 1.9tdi 96kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 PD 96kw idle smooth control

Lugemata postitus Postitas vortex » 21 Dets 2018, 21:52

Siim, see sinu "kindlalt toimiva auto" pealt võetud pihusti ikkagi ei tööta. Oi kui palju ma olen vahetanud pihusteid, mis on "sõitva mootori pealt" ja "talvel seisis nädal aega ja käivitus poolest pöördest" pärist masinate pealt. Kurb reaalsus on see, et julgelt pooled neist pihustitest on ikkagi omadega otsas. Paraku ei ole harvad ka juhused, kus katsetad ennem 4 "töötavat" pihustit, kui lõpuks selle õige otsa satud. Lõpuks oledki pool Eestit läbi sõitnud, aega ja raha kulutanud pihusti hankimise peale, siis mingi vend laseb su oma tuksis pihustiga veel üle kah ja oledki olukorras, kus odavam oleks olnud panna taastatud pihusti, vähemalt tead, et saad töötava asja.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

1.9 PD 96kw idle smooth control

Lugemata postitus Postitas Siim » 22 Dets 2018, 17:23

minaeitea need pihustid olid mu enda auto peal, mille mootor on nyyd vaevu pool aastat garaage nurgas seisnud. Kas siis pihustid surevad seistes maha? Homme vahetan nukkvõlli ära j vaatan mis saab.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

1.9 PD 96kw idle smooth control

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 28 Dets 2018, 00:45

Teema pealkiri olgu Eesti keelne. Mitte idle smooth controlloled .

Vasta

Mine “Diislid”