Kütusepump ei anna õiget survet, 1.9 81kw

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Kütusepump ei anna õiget survet

Lugemata postitus Postitas fomoco » 12 Jaan 2019, 17:22

Mina vahetasin alhambral 81kw pumba kaanetihendit nii, et enne mahavõtmist märkisin vana seisu ära, võtsin kaane maha, panin uue tihendi ning kokku tagasi. Märkide järgi kokku pannes ei töötanud korralikult.
Lasin töötava mootoriga pumbakaane poldid lõdvaks ning hakkasin haamriga koputama ehk kaant veidi nihutama kuni hakkas normaalselt tööle.

Aukswagen
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
Telefon: +37256783211
Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
Asukoht: Vaasa, Soome
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Kütusepump ei anna õiget survet

Lugemata postitus Postitas Aukswagen » 12 Jaan 2019, 21:14

Natuke möla inglise keeles teiselt mehelt, üritan tõlkida ka:.

Kees: Your ECU is with 2 plugs, Bosch 0281 001 720 VW 038 906 108 P Motorsteurerung 1616 14.08.97 and I think serial number 800 7681 1770 0072
Relay 219 is working, it closes on contact and opens about 2 sec after contact off.
Relay 219 pin 30 gets 12V.
I didn't load the relay, but as elec engineer I can assure you it works.
Next thing: pin layout for the ECU so I could do some more testing?
And someone must know what is the story with the electronics lid on the pump side. I opened it to add some fluid gasket, noticed it will not come out (like 4 semi-flexible copper bar connection to the actuator assembly), and put it back.
Correction: ECU 0 281 001 720 VW 038 906 018P

I believe the lid does not effect voltage to the shut-off solenoid. And after a while, we have reasonable idle RPM. But no tachometer. So I expect something wrong around or in ECU.

VWVWVWVWVWVWVWVW
Lühike kokkuvõte:
Ühesõnaga.
•Kahe pistikuga aju.
•relee 219 toimib ilusti. Kontaktis sulgub ja kui kontakti pealt ära võttes avaneb 2 sek pärast.
•relee 219 klemm 30 saab 12V
•ecu-le tahaks skeemi et ta saaks veel testida. Pole ise kahjuks midagi leidnud.
•keegi ehk teab mis teema selle elektroonika osaga on. •Oli lahti võtnud et mingit tihendit panna aga see ei tundund olevat selline mida torkida saaks ja siis ta ei hakkand näppima.
•usub et see elektroonika osa ei tohiks mõjutada palju pinget läheb solenoidile. Ja kui juhe akult lahti võtta siis käib normaalsel tühikäigul kuigi pöördeid ei näita.
Niiet aiman et probleem on kas ecu's või selle ligidal

Nüüd minu poolt vahemärge: kuskandist võiks probleem tulla. Näpunäited alati teretulnud.
fomoco kirjutas:
12 Jaan 2019, 17:22
Lasin töötava mootoriga pumbakaane poldid lõdvaks ning hakkasin haamriga koputama ehk kaant veidi nihutama kuni hakkas normaalselt tööle.
Panen kõrvataha :)

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Kütusepump ei anna õiget survet

Lugemata postitus Postitas fomoco » 12 Jaan 2019, 21:57

Ideaalis tehakse täppisseadistus arvuti abiga.

Aukswagen
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
Telefon: +37256783211
Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
Asukoht: Vaasa, Soome
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Kütusepump ei anna õiget survet

Lugemata postitus Postitas Aukswagen » 13 Jaan 2019, 23:33

Kas võib ecu ise läbi v lühises olla või kuidas targem oleks korraldada?

Aukswagen
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
Telefon: +37256783211
Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
Asukoht: Vaasa, Soome
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Kütusepump ei anna õiget survet

Lugemata postitus Postitas Aukswagen » 18 Jaan 2019, 12:13

Nonii, sai mõni päev tagasi lätist tellida uue aju hea hinnaga. 40€ + transport hinnas.

Oskab keegi öelda kust skeemi saab, tahaks juhtmed ikkagist igaks juhuks üle kontrollida aga ei leia.

Ideaalis kontrolliks juhtmed ära vbl polegi aju viga.

Aukswagen
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
Telefon: +37256783211
Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
Asukoht: Vaasa, Soome
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Kütusepump ei anna õiget survet

Lugemata postitus Postitas Aukswagen » 25 Jaan 2019, 17:47

Nonii, mõistus segane.
Sai kiirelt kontrollitud juhtmeid niipalju kui jagasin olid korras. Sai ebayst tulnud lätlase(ecu) peale panna.
Tulemus:
Käima ei lähe. Ühel korral nigu lubas. Kaua aega külmas seisnud niiet arvasin lihtsalt et ei taha nigu väga minna.

Edaspidine jutt. Juhtmega aku pealt läheb ilusti aga endiselt pöördeid ei näita. Lähevad lakke, ja juhtme ära võtad siis töötab ilusti tühikäigul ilusti aga pedaal ei reageeri.

Edaspidised mõtted:

Keegi teadja mees öelgu palun:
1) kas kõik see pardakk võib kuidagi otse pumba elektroonika osast tulla?

2) kas võib olla et lihtsalt veateated ees ja arvuti ei luba solenoidile voolu? (Pole veel kontrollind kas on käivitamisel voolu)

2.1)Kui jah siis kas on kuidagi võimalik mingi kombinatsiooniga veateateid nullida nigu nt osadel mersudel?

3)Või äkki on kõigetargem tirida passat kellegi juurde kel arvuti ja vaadata veakoode ja timmida.

1. On küll loll küsimus võibolla, aga kui peaks võimalus olema siis tõenäoliselt targem ikka pump maha tirida uuesti ja oskaja juurde viima. Ei taha uskuda niiet küsisin kohe.

Rohkem öelda ei oska midagi praegu.
Abi ja soovitused ootatud ja tänud ette.
Külm on väljas *_*

Aukswagen
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
Telefon: +37256783211
Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
Asukoht: Vaasa, Soome
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Kütusepump ei anna õiget survet

Lugemata postitus Postitas Aukswagen » 25 Jaan 2019, 18:31

OKEI. Tore uudis ka vahepeal.
Sain ühe elupõlise vwmehe kontakti.
Ta arvas et võib äkki hoopis olla et lühis pani ecu võtme unustama. Ja nüüd uue ecuga ei lähe sest uus ei tea tollest võtmest midagi ja lööb keelud peale, et vaja uuesti võtmega sobitada.
Homme käime tema juurest läbi.
Kommentaarid teretulnud

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Kütusepump ei anna õiget survet

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 25 Jaan 2019, 19:47

Arvutist ikka võiks alustada jah ja veakoodid üle vaadata.

auto3434
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 22 Dets 2018, 16:43
Auto: VW Golf 4 1999a
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Kütusepump ei anna õiget survet

Lugemata postitus Postitas auto3434 » 26 Jaan 2019, 16:10

Tekkib küsimus mis moodi sa seda pumpa testisid?kahtlustan endal ka Pumpa
Mull ka mingi kamm 1.9 81 kw Passat ka tuleb kütust sitasti tuleb ülese aga halvasti vedamine ei aidand abimehega lubas!
Aga siis lõõb õli tule polema plus eelsüüdeküünlad!
Ja imelik see et. Ennem käis väga hästi ja lampi seisma ja kamm oligi käes 😂

Aukswagen
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
Telefon: +37256783211
Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
Asukoht: Vaasa, Soome
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Kütusepump ei anna õiget survet

Lugemata postitus Postitas Aukswagen » 26 Jaan 2019, 19:22

Nonii. Tellisin ühe naabri töömehe kellel vcds.
Veakoode midagi ei näitand.

Immos polnud ka viga.

Minupuhul viga leitud:
Crankshaft position sensor.
1 pistik mootori kõrval oli vanaks jäänd ja ajas arvuti pöördesse.
Väike juhe vahele joota. Teibiga isoleerida ja töötab ilusti.
Varsti ostan uue jupi vahele. Praegu töötab ilusti.

Tänud kõigi soovituste ja abi eest.

Aukswagen
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 15 Dets 2018, 15:41
Telefon: +37256783211
Auto: Passat B5 1.9TDI 81kw 97a
Asukoht: Vaasa, Soome
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Kütusepump ei anna õiget survet

Lugemata postitus Postitas Aukswagen » 26 Jaan 2019, 19:29

auto3434 kirjutas:
26 Jaan 2019, 16:10
Tekkib küsimus mis moodi sa seda pumpa testisid?kahtlustan endal ka Pumpa
Mull ka mingi kamm 1.9 81 kw Passat ka tuleb kütust sitasti tuleb ülese aga halvasti vedamine ei aidand abimehega lubas!
Aga siis lõõb õli tule polema plus eelsüüdeküünlad!
Ja imelik see et. Ennem käis väga hästi ja lampi seisma ja kamm oligi käes 😂
Minupuhul üks pistik andis otsad.
Crankshaft position sensor.

Tulemus oli sama mis sul: normaalne käivitus: kõik tuled kustuvad ilusti ära aga käima ei lähe.
Otse juhtmega akult solenoidile: läheb käima suht kohe aga nagu sul: õli ja eelsüüde vilkusid.

Kontrollimiseks veel niipalju et pump ise pihustas korralikult lihtsalt suretusklapp sai ainult hästi korraks voolu

auto3434
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 22 Dets 2018, 16:43
Auto: VW Golf 4 1999a
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Kütusepump ei anna õiget survet

Lugemata postitus Postitas auto3434 » 26 Jaan 2019, 20:12

Aukswagen kirjutas:
26 Jaan 2019, 19:29
auto3434 kirjutas:
26 Jaan 2019, 16:10
Tekkib küsimus mis moodi sa seda pumpa testisid?kahtlustan endal ka Pumpa
Mull ka mingi kamm 1.9 81 kw Passat ka tuleb kütust sitasti tuleb ülese aga halvasti vedamine ei aidand abimehega lubas!
Aga siis lõõb õli tule polema plus eelsüüdeküünlad!
Ja imelik see et. Ennem käis väga hästi ja lampi seisma ja kamm oligi käes 😂
Minupuhul üks pistik andis otsad.


Crankshaft position sensor.

Tulemus oli sama mis sul: normaalne käivitus: kõik tuled kustuvad ilusti ära aga käima ei lähe.
Otse juhtmega akult solenoidile: läheb käima suht kohe aga nagu sul: õli ja eelsüüde vilkusid.



Kontrollimiseks veel niipalju et pump ise pihustas korralikult lihtsalt suretusklapp sai ainult hästi korraks voolu
Küsimus Seleda palun täpsemald kuidas sa aku peald soolenoidile andsid voolu?
Minul pump vist pees 90 protsendi. Sest mull Käivitusabiga saab käima seni käib kui vussu saab muidugi põõrded on laes. Aga käib! Ja vussu ei saa ei käi seega järeldus lihtne ei tule kütust nii nagu peab ja pump ära omanik valedas kellelt ostsin! Muud midagi ennem käis kui kella värk panid võtid - 20 oli matsu pill ja äkki seismise ajal seisma ja jama käes ingel [VW Bot: "Keel korda!"] diisli rõõmud 😂😂

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Kütusepump ei anna õiget survet

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 26 Jaan 2019, 21:53

Mida see eelmine omanik sulle siis valetas, kui enne oli ka -20c-ga matsupill, nagu väidad?
P.S Lihtsalt huvist, kas su emakeel on eesti keel?

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1530
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

Kütusepump ei anna õiget survet

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 26 Jaan 2019, 22:45

TiitRE kirjutas:
26 Jaan 2019, 21:53
Mida see eelmine omanik sulle siis valetas, kui enne oli ka -20c-ga matsupill, nagu väidad?
P.S Lihtsalt huvist, kas su emakeel on eesti keel?
Viimane märkus/küsimus oleks võinud olemata olla. Vahet pole mis keel tema emakeel on. Kui mees püüab suhelda ja Sa aru saad, siis on ju kõik korras.


Teema algatajale: ilmselt pead pumpa vahetama hakkama jah. Tundub, esimeseks investeeringuks pigem odavam ja lihtsam asi olevat.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Kütusepump ei anna õiget survet

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 26 Jaan 2019, 23:03

SanderSPS kirjutas:
26 Jaan 2019, 22:45

Viimane märkus/küsimus oleks võinud olemata olla. Vahet pole mis keel tema emakeel on. Kui mees püüab suhelda ja Sa aru saad, siis on ju kõik korras.

Kas ma ütlesin midagi solvavat või häirivat? Küsimus oligi, nagu ka kirjas, puhtalt huvist, et inimest paremini mõista.

Vasta

Mine “Diislid”