CFCA biturbo rõhk
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 136
- Liitunud: 01 Nov 2011, 19:24
- Auto: VAG
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
CFCA biturbo rõhk
Tere. Mure ühe toreda t5-ga. Nimelt auto ei liigu edasi. Vahetatud sai suur turbo(lekkis õli), väike ok. Ei saavuta boosti, nii nagu aju küsib. Mingi 5sek hiljem alles. Pm alla 2.2k rpm pole jõudu ja siis pole ka see, mis võiks olla. Kuigi biturbo peaks liikub juba ca 1,5k rpm juures(võrdlesin ühe crafteriga) . Olen kontrollinud solenoidid, vaakumid, ja wastegate/bybass klapid(liikuvad/sulguvad), kõik on korras. Egr panin ka pimedaks prooviks, aga ei miskit. Nb auto ei olnud vana turboga ka jõudu. Auto ei anna ühtegi veakoodi( nii vcds-ga kui ka delphiga). Ehk on keegi siit kokku puutunud samalaadse olukorraga. Ette tänades.
-
- Huviline
- Postitusi: 136
- Liitunud: 01 Nov 2011, 19:24
- Auto: VAG
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
CFCA biturbo rõhk
Pole kellegil kokkupuudet olnud? Vahepeal käis esinduses diagnostikas aga seal ka targemaks ei saadud. Turbod maas olid, siis väiksel ei olnud pikilõtku( imepisike ristilõtk) ja labad olid terved. Viga tekkis muideks üleöö.
CFCA biturbo rõhk
Palju sul mootor õli võtab? See mootor peaks õli võtma, kellel vähem, kelle rohkem.
Kui sa ütled et sul väike turbo korras, siis panustaksin dpf filtrile, mis on umbes. Puhas teooria aga äkki lihtsalt õhk ei käi läbi sealt. Meil on juhtunud et dpf ikka nii umbes, et lõpuks paneb underboosti vea sisse.
Jääb selgusetuks, kuidas viga sai tekkida üleöö.
Kui sa ütled et sul väike turbo korras, siis panustaksin dpf filtrile, mis on umbes. Puhas teooria aga äkki lihtsalt õhk ei käi läbi sealt. Meil on juhtunud et dpf ikka nii umbes, et lõpuks paneb underboosti vea sisse.
Jääb selgusetuks, kuidas viga sai tekkida üleöö.
Pärnus diagnosti ja elektritööd.
-
- Huviline
- Postitusi: 136
- Liitunud: 01 Nov 2011, 19:24
- Auto: VAG
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
CFCA biturbo rõhk
Õlikulu mingi 0,5l/1000km. Turbod olid maas, suurel oli 2mm pikilõtk. Väike oli visuaalsel vaatlusel ok. Üleöö sesmõttes et järsku oli uimane( alla 2000rpm ei liigu üldse ja alles 2500rpm juures tekib midagi), mitte ei tekkinud aegamisi. DPF näitud tundusid ok olevat. Ise mõtlesin korra ummistunud kati peale( see ju ennem dpfi). Buss on selle veaga ca 50000km sõitnud. Nüüd järsku tekkis suurenenud õlikulu. Süüdlane oli suur turbo. Jah tean et oleks pidanud mõlemad turbod uued panema, aga mõtlesime et väike on ju ok, milleks raha raisata. Hetkel on mõte kat lahti ühendada ja teha proovisõit. Kui see ka tulemust ei anna, siis tuleb turbod stendi saata.