VW 125kw BMN mootor temperatuur ülesse-alla

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: dellu, GTI, J.Aru

Vasta
keimo2007
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 22 Dets 2018, 08:17
Auto: VW TOURAN
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW 125kw BMN mootor temperatuur ülesse-alla

Lugemata postitus Postitas keimo2007 » 22 Dets 2018, 09:50

Kuigi siin foorumis uus siis tegelikult ikka jälginud läbivaid arutatud teemasid aga nüüd probleemi ees millele vastust ka internet ei anna ehk keegi enda kogemustest teab.
Ise autoomanikuna laisk ja pikalt ei pea aga meeldib teada võimalikult palju autost mida oman. Arvutiga ja erinevate abivahenditega juhtimissüstteemides käimine ei ole probleem kui suunatakse mida vaadata.
Ühesõnaga VW TOURAN 2007a 125kw BMN mootor DSG kastiga ja omanik augustikuust.
Väikesed tehnilised parandused tegid kokku ülimalt positiivse koosluse aga nüüd lahendamatu probleem.
Video siin (vaadata alumist rida ) https://photos.app.goo.gl/jjBPc2HheYwhkuYx9
Vea kirjeldus: Kui auto on töötemperatuuril siis temperatuuri andur G62 (jahutusvedelik temperatuur) hakkab segast näitama ja hüppama kui mootor tühikäigul. Tulemuseks alarm armatuuris, temp näitaja sõidab ülesse alla jne. ANDUR VÄRSKELT VAHETATUD juhtmestik visuaalselt kontrollitud, mehaanilist probleemi ei paista olevat (jahutusvedelik ei kao)
Huvitavalt pööretega ei tee vahest viskab vimka sisse ka varem juba kui töötemperatuur. Andur G83 veel vahetamata ja süsteemis on veel ka temp andur webastol mille lugemit saab näha VAG kaabliga.
Kellele siis veel saladuseks siis jahutussüsteemis on 2 andurit G62 ehk see mille tempi saab näha VAG ja teiste kaablitega asub jupis 60 (muide lehel kes oskab leiab iga vidina enda VW kohta)
https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/tour ... 21-121052/
positsioon 13 https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/tour ... 21-121076/
ning siis on veel G83 (joonisel positsioon 10) mille lugemit ei näe kaablitega kuid ECU võtab arvesse ja primaarselt käivitab vente sellega.
https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/tour ... 21-121010/
Kellades olev lugem on nende andurite arvutatud keskmine (ehk siis kui G62 näitab arvutis maanteel 74-76 siis kellade bloki temp on täpselt 90)
Kes teab probleemi lahendust?
On mingi vihje netis radika ventilaatorite releele (pidavat sinna karpi vesi sattuma) aga kus asub?

Kasutaja avatar
villuk
Klubiline
Postitusi: 13
Liitunud: 14 Nov 2018, 16:18
Telefon: 59062414
Auto: VW TOURAN 2.0 TDI 125kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 0

VW 125kw BMN mootor temperatuur ülesse-alla

Lugemata postitus Postitas villuk » 08 Jaan 2019, 00:05

kus juures vaatasin täna tempi ja kellal oli 90 kraadi aga sensor näitas 74 - 76 ... homme teen pikema sõidu ja siis vaatan uuesti
kliima plokist võtsin sensori näidu.

video
► Näita Spoilerit

dellu
Moderaator
Postitusi: 3846
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora TDI, Skoda Octavia TDI, Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 33 korda
Kontakt:

VW 125kw BMN mootor temperatuur ülesse-alla

Lugemata postitus Postitas dellu » 08 Jaan 2019, 09:26

Armatuuri kell jõuabki reaalselt enne 90ni kui auto ise. Sellest siin enne ka päris palju juttu olnud (mingine nn juhi rahustamise teema, et kõik on hästi).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
villuk
Klubiline
Postitusi: 13
Liitunud: 14 Nov 2018, 16:18
Telefon: 59062414
Auto: VW TOURAN 2.0 TDI 125kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 0

VW 125kw BMN mootor temperatuur ülesse-alla

Lugemata postitus Postitas villuk » 08 Jaan 2019, 23:34

ja täna üle 83 kraadi temp ei läinud ... see ka 5 käiguga maanteel ... muidu 6ndaga see temperatuur venis

Vasta