Lugemata postitus
Postitas silverpik » 26 Jaan 2019, 15:05
Ma räägin siinkohal ühe nalja, mis mul mõned nädalad tagasi tööl juhtus.
Opel Vivaro - ka diiselmootoriga. Töökotta ajan sisse, kõik korras. Käsipidur korda, trossid vahetatud, hakkame välja ajama. Kõik korras. Pargin parklasse ära. Tuleb omanik järgi ja enam käima ei lähe.
Stardiabi, natuke eetrit... paar korda lubab, tühjus. Vahetame küttefiltri. Mõned korrad lubab, tühjus.
Ööpäevaks töökotta sooja ja sulama. Muutusteta. Kütus tuleb peale, kõik sellega korras. Tõmbame sabas omajagu, ei no ei hakka tööle.
Lõpuks üks klient teadis omadest kogemustest öelda - tal samasuguse masinaga oli lampi sama asi juhtunud. Õhtul jättis seisma, kõik töötas, hommikul enam ei reageerinud ja käima ei saa. Tal oli ka probleemiks see, et mootoril paar hammast üle visanud ning lootusetult märgist ära.
Seega, ära välista absoluutselt mitte midagit. Ühe hamba vahe on juba 2,67°süütenurga erinevus AFN mootoril (360° / 137 hammast = 2,67°per hammas). Kui nukk ja vänt enam sünkroonis ei ole ja silindris õiget survet ei saavuta või pihustus liiga hilja on.... eks saad isegi aru.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat