Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: GTI, J.Aru, dellu

Vasta
taimo50
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 05 Jaan 2015, 22:35
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim

Lugemata postitus Postitas taimo50 » 28 Jaan 2019, 18:01

Tere
Kas üks vigane pihusti võib olla sellega seotud ,et mootor avariireziimi läheb? Paar korda arvuti järgi pandud ja sundpõletus tehtud. Siis mingi aeg töötab kõik jälle ilusti. Autoga sõidan suhteliselt vähe ja põhiliselt linnasõit. Praegu lõi põlema vedrumärgi ,mootoritule ja tahmafiltri tule. Tahtsin proovida maanteel 3 käiguga ja 3500-4000 pöördega seda tühjaks põletada ,aga jõnksutab ja üle 2700 pöörde ei lähe.
Mis võiks kõige soodsam viis olla selle korda saamiseks? Pihusti vahetus või üldse tahmafilter vahelt välja võtta?
Peavalu see diisel ,kui eriti ei sõida sellega!

ludvig1
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 17 Sept 2009, 21:48
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim

Lugemata postitus Postitas ludvig1 » 28 Jaan 2019, 23:32

Kui nüüd loogiliselt mõelda, siis kui tahmafiltri sundpõletus aitab, ei saa viga olla pihustis. Nii vanal autol on vast mõtekas see vahelt välja võtta ja välja progeda. Omal sama auto ja on tehtud. Oli lõpuks nii umbes, et sumpsist ei tulnud midagi välja.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3757
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 148 korda

Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim

Lugemata postitus Postitas jussike » 29 Jaan 2019, 09:06

Laske parem filter läbi pesta, jäävad igasugused mured seadusandlusega ära.
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1734
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 23 korda

Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 29 Jaan 2019, 09:17

Ja kui sul see pihusti lonkab ja lonkama jääbki, siis sa jäädki selle filtriga tegelema. Ja isegi kui filtri vahelt välja võtad, siis ega see pihustit korda ei tee, tahmalont on autol järgi suure tõenäosusega. Ja see su tahmafiltrit hetkel tapabki.
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

taimo50
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 05 Jaan 2015, 22:35
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim

Lugemata postitus Postitas taimo50 » 29 Jaan 2019, 09:55

Ei ole tahmalonti järgi ,eelmine aasta ülevastusel käies oli 0 tahma ja siis jamas ka aeg ajal see tahmafilter.

Aga kui pihusti ära vahetada ,kas siis peaks see süsteem paremini toimima hakkama ja on lootust ,et enam neid tulesi põlema ei löö? Selles suhtes ,et see pihusti annab ainult külmkäivitusel tunda ,soojalt oleks nagu kõik ok.
Ja mis see ühe pihusti vahetamine maksta võiks?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3757
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 148 korda

Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim

Lugemata postitus Postitas jussike » 29 Jaan 2019, 10:00

Kui bpf on alles, siis ei saagi ju tahmalonti olla.
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

keimo2007
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 22 Dets 2018, 08:17
Auto: VW TOURAN
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim

Lugemata postitus Postitas keimo2007 » 30 Jaan 2019, 08:23

vedrumärk ,mootorituli ja tahmafiltri tuli viis auto avariireziimi.
Nimelt tahmafiltriga siis erinevad tuled ja mootori tegevused
Kui ennem tulesid ei eelnenud siis mootori aju loeb mingit jama
45% DPF Load Level 1
Normal Regeneration

50% DPF Load Level 2
Regeneration at maximum exhaust temperatures

55% DPF Load DPF lamp
Regeneration from 60 km/h onwards
("See operating manual")

75% DPF Load DPF, SYS and MI lamp
Torque limitation, EGR deactivation,

Regeneration via VAG tester only
95% DPF Load Replace the DPF Unit

Ja oleks ise abi vaja kuskohas tehti sundpõletuse käsku?

ludvig1
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 17 Sept 2009, 21:48
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim

Lugemata postitus Postitas ludvig1 » 04 Veebr 2019, 00:49

Käisin eile samasuguse mootoriga passatiga ülevaatusel, millel dpf on väljaprogetud ja vahelt ära võetud. Kõik heitgaasinäitajad olid ideaalsed. CO lubatud 1,69, mõõedeti 0,55. ehk siis ei maksa ise oma elu raskeks mõelda.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 3935
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 53 korda
Tänatud: 71 korda

Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim

Lugemata postitus Postitas tito » 04 Veebr 2019, 06:32

ludvig1 kirjutas:
04 Veebr 2019, 00:49
Käisin eile samasuguse mootoriga passatiga ülevaatusel, millel dpf on väljaprogetud ja vahelt ära võetud. Kõik heitgaasinäitajad olid ideaalsed. CO lubatud 1,69, mõõedeti 0,55. ehk siis ei maksa ise oma elu raskeks mõelda.
No hetkel mõõdetaksegi ainult CO d, kui aga hakatakse diisleid vähe põhjalikumalt kontrollima on Teil hambad!

https://www.google.ee/search?client=saf ... cWsORxrLDM
Esimene firma on Karla Auto.....
ехали, ехали, ехали и приехали

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7284
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 117 korda
Kontakt:

Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim

Lugemata postitus Postitas R36 » 04 Veebr 2019, 09:32

Palun mitte segamini ajada bensiinimootori CO-d ja diiselmootori neeldusmistegurit K, ehk suitsusus.

Vasta

Mine “Diislid”