TD ja tavadiisli mootori erinevus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
diabolos
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:51
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

TD ja tavadiisli mootori erinevus

Lugemata postitus Postitas diabolos » 24 Apr 2006, 08:38

V?tame siis auoks G2 td ja d. Mis erinevused mootorites on? V?ljalaskekollektor n?htavasti erinev, aga mis veel? Eeldatavasti peaks mootor ka veidi tugevam olema, et suuremat koormust taluks. Kas tavadiisli plokikaas td mootori peale sobib? M?te siis selles, et kuna enda masinal annab turbo kohje kohe otsad ?ra ja remontida keegi eriti seda turbot ei taha, siis m?tlesin et viskaks selle vile sealt vahelt ?ldse minema. Mida muutma vahetama peaks, et seda teostada?
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 03:26, muudetud 1 kord kokku.

miku33
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Veebr 2006, 20:13
Asukoht: tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas miku33 » 24 Apr 2006, 19:34

pane lihtsalt tavaline v'lja laske kolle ja ?li torule pime ette ja ongi k?ik

golfrr
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Juun 2004, 12:02
Asukoht: Võru
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas golfrr » 24 Apr 2006, 19:56

Turbo ja tavalisel on plokil ainuke erinevus see ,et on tugevadatud kolvid ja kolvip?hja jahutus. plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] on t?pselt sama.

diabolos
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:51
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas diabolos » 24 Apr 2006, 20:06

T?nud.

faller
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 04 Veebr 2006, 20:54
Auto: VW Golf 7 Highline Variant 2,0 TDI 2019, VW Golf 7 1,4 TSI 2018
Asukoht: Rapla
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas faller » 24 Apr 2006, 21:04

plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] erineb ?he ?li ?ravoolu kanali v?rra ,mida td on 3. Mitte kolvi jahutus vaid kolvis?rme ?litus ja t?nu sellele ?litorule on kolvi all ??res v?ljal?ige.

diabolos
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:51
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas diabolos » 24 Apr 2006, 21:27

millega see see viimane kogemus seletatav on? Pumba seaded teised?

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield » 25 Apr 2006, 09:37

Algselt postitas: diabolos
millega see see viimane kogemus seletatav on? Pumba seaded teised?
Sellep?rast, et silindrisse ei "puhuta" enam niipalju ?hku ja k?ttesegu on kas v?he v?i on ?hu-k?tuse suhe paigast ?ra. Pealegi on turbodiislitel surveaste veidi v?iksem, kui ilma turbota diislitel.
Kas sa m?tlesid t?esti, et v?tad turbo vahelt v?lja ja j?ud (kiirendus) j??b endiseks? Milleks seda turbot siis ?ldse vaja on? N?iteks Golf IV TDI kiirendab 9,3 sek sajani, Golf V SDI (ilma turbota) 16,7 sek.

diabolos
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:51
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas diabolos » 25 Apr 2006, 09:47

Huvitas just TG v?ide, et peale turbo eemaldamist j??b auto d?naamiliste omaduste poolest ka tavadiislile alla. Samas tean mitut diisel g2-te, millel n?it td-l tavadiisli pump peal ja vastupidi. Millest see vahe siis ikkagi tuleneb. Kui g2 td-l ja D-l plokikaaned p?him?tteliselt samad, siis mille t?ttu surveaste erinev? Kolvid k?rgemad?

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield » 25 Apr 2006, 10:17

Algselt postitas: diabolos
Kolvid k?rgemad?
Infoks: 1.6D (CR, JP) ja 1.6TD (CY) on k?ll samade kolbidega.
V?ibolla vanemate Golfide puhul pole surveastme erinevust, minu Golf IV raamat v?idab, et SDI mootori puhul on surveaste 19,0 ja TDI puhul 18,5.

pppp
Veteran
Postitusi: 2243
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 15 korda

Lugemata postitus Postitas pppp » 25 Apr 2006, 10:27

Vanal 1,6-liitrisel diislil on surveaste 23 nii turboga kui vabalthingavana. Ja nende ?lid??side ?lesanne on justnimelt kolvip?hja jahutamine.

Ja erinevuste juurde lisaks veel ka TD v?imsama ?lipumba.

[Edited on 25-4-2006 by pppp]

Amador
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 29 Sept 2006, 19:53
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Amador » 29 Sept 2006, 19:58

Kui vajalik see ?lid??s on? Et kas v?ib ka tavalise diisli plokikaane panna v?i ei ole see eriti soovitav?

diabolos
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 18 Mai 2005, 16:51
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas diabolos » 30 Sept 2006, 09:52

Jutt k?is konkreetsel hetkel g2-est. Sellele tehases minuteada 1.9 peale ei topitud.

itimees8
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 26 Veebr 2006, 20:46
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas itimees8 » 21 Veebr 2007, 16:21

surveastme kohapealt niipalju et autodata andmetel on D ja TD astmed m?lemil 23.... ?rge l??ge kui eksin

krss
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 06 Mär 2007, 03:52
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas krss » 07 Mär 2007, 14:44

Plokikaas ei ole t?pselt sama, vahe n?iteks kolvi kohal oleva pinna kujus, aga muidu turbokale saab k?ll panna vabalthingava kaant. See v?ib oleneda ka mootori p?lvkonnast, kas oli meh v?i h?drot?ukuritega versioon (need kaaned ei ole enam omavahel asendatavad)

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 08 Mär 2007, 22:17

Kytusepumbad on erinevad, pihusti surved on erinevad!

Vasta

Mine “Diislid”