VW 2.0tdi CR 103kw vigase pihusti tuvastamise abi

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
keimo2007
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Dets 2018, 08:17
Auto: VW TOURAN
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW 2.0tdi CR 103kw vigase pihusti tuvastamise abi

Lugemata postitus Postitas keimo2007 » 20 Mär 2019, 07:49

Kas keegi oskaks allpool tulenevatele andmetele natuke nõu ja jõuga abiks olla või suunata milliseid andmeid veel vag-com vaadata.
Aju kasutab juba vist UDC protokolli ja measuring block osa ei ole aktiivne vag-com osas.
Nimelt täiesti sõidus autol lõi tühikäigul mootorisse sellise lonkava vibratsiooni.


-Pihustite näidud logis ehk keegi oskab näidata milline vigane on ? (ise kahtlustan nr 2-te)

IDE00182 Camshaft adaptation intake bank 1: phase position 0.51 °
IDE00394 Camshaft position: start of phase window 118.19 °
IDE00395 Camshaft position: end of phase window 247.30 °
IDE00405 Crankshaft speed (RPM) 780.5 /min
IDE00406 Camshaft speed (RPM) 390.0 /min
IDE04669 Camshaft slope position 0.00 °


13:25:57- kütuse surve
IDE00475 Fuel Pressure Regulator Valve 17.38 %
IDE00476 Fuel Metering Valve 30.15 %
IDE00589 Fuel pressure 26600 kPa rel
IDE01378 High fuel pressure: control deviation 20000 hPa


13:26:52- tühikäik pihustid
IDE00365 Injection amount deviation cylinder 1 1.00 mg/stroke
IDE00366 Injection amount deviation cylinder 2 2.39 mg/stroke
IDE00367 Injection amount deviation cylinder 3 -1.15 mg/stroke
IDE00368 Injection amount deviation cylinder 4 -2.26 mg/stroke
IDE00383 Pre-injection 1: activation start 1.82 °

12:37:53
IDE00021 Engine speed 2092 /min
IDE00182 Camshaft adaptation intake bank 1: phase position 0.77 °
IDE00188 Fuel high pressure: actual value 319700 hPa
IDE00201 High fuel pressure: specified value 324400 hPa
IDE00351 Main injection: start of activation -2.15 °
IDE00365 Injection amount deviation cylinder 1 0.80 mg/stroke
IDE00366 Injection amount deviation cylinder 2 1.46 mg/stroke
IDE00367 Injection amount deviation cylinder 3 -0.65 mg/stroke
IDE00368 Injection amount deviation cylinder 4 -1.73 mg/stroke
IDE00405 Crankshaft speed (RPM) 785.0 /min
IDE00406 Camshaft speed (RPM) 467.0 /min
IDE00472 Mean injection quantity 17.93 mg/stroke

Ja natuke intrigeerivam küsimus seoses pihustitega.
Ma saan aru maha võtmise ja kontrollimise vajadusest kus siis kontrollitakse elektrilise poole tööd ja pihustamise kvaliteet, sisemist leket jne.
Tehase remondimanual seda ei toeta.
See ütleb lihtsalt et elektrilise poole kerged kõrvalekalded ei loe rikke puhul tekib arvutisse viga ja auto läheb avariirziimi.
Mehaanilist poolt kontrollida vaakumpumbaga pannes adapteri ja vaakumi. Kui kukub ruttu siis vigane pihusti vahetada.

– Use hand-operated vacuum pump - VAS 6213- to generate
vacuum of approx. -500 mbar.
If injector is OK, pressure remains constant for 30 s.
If injectors are defective, the pressure will drop back to 0 bar within
2 ... 3 s.
Repeat check is necessary, observe pressure loss at hand-operated
vacuum pump - VAS 6213- .
– Renew defective injectors ⇒ page 255
Viimati muutis keimo2007, 25 Mär 2019, 15:30, muudetud 3 korda kokku.

Vasta

Mine “Diislid”