Passat B7 2.0 (103 kw) EGR probleem
Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru
Passat B7 2.0 (103 kw) EGR probleem
Tere
Probleem 2011 aasta Passat B7'me EGR'iga. Mootor on 2.0 diisel, 103 kw, mootori kood peaks olema CFFB.
Nimelt, läbisõit 120 000 pealt hakkas avariirežiimi minema ja VCDS'iga koode lugedes ilmnesid allolevad koodid:
- 4891
- 4892
Oli täheldada ka vähest jahutusvedeliku kadu.
Ega midagi, auto läks töökotta, kus vahetati EGR klapp (koos mootori ja soojusvahetiga), külge läks B-varuosa.
Sai mõni kuu sõita, kui jälle samad koodid ja auto avariirežiimis. Auto läks samasse töökotta tagasi, kus "õpetati" EGR'i, arvati, et esialgu sai poolikult tehtud.
Nüüd nädala pärast jälle samad koodid.
Kuidas oleks mõistlik:
- kas lasta uuesti vahetada see EGR, seekord A-varuosa
- välja programmeerida (mis mõju avaldab nt tahmafiltrile jms)
Vahetus kõige lihtsam ei ole, ikka mitme tunni töö.
Probleem 2011 aasta Passat B7'me EGR'iga. Mootor on 2.0 diisel, 103 kw, mootori kood peaks olema CFFB.
Nimelt, läbisõit 120 000 pealt hakkas avariirežiimi minema ja VCDS'iga koode lugedes ilmnesid allolevad koodid:
- 4891
- 4892
Oli täheldada ka vähest jahutusvedeliku kadu.
Ega midagi, auto läks töökotta, kus vahetati EGR klapp (koos mootori ja soojusvahetiga), külge läks B-varuosa.
Sai mõni kuu sõita, kui jälle samad koodid ja auto avariirežiimis. Auto läks samasse töökotta tagasi, kus "õpetati" EGR'i, arvati, et esialgu sai poolikult tehtud.
Nüüd nädala pärast jälle samad koodid.
Kuidas oleks mõistlik:
- kas lasta uuesti vahetada see EGR, seekord A-varuosa
- välja programmeerida (mis mõju avaldab nt tahmafiltrile jms)
Vahetus kõige lihtsam ei ole, ikka mitme tunni töö.
Viimati muutis paavo7303, 25 Mär 2019, 12:22, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
Passat B7 2.0 (103 kw) EGR probleem
Vaata siit teemast lõpupoole kasutaja proijx postitusi: viewtopic.php?f=74&t=150955&hilit=egr&start=25
EGR väljaprogemine avaldab negatiivset mõju vaid keskkonnale. Kui sa suudad selle teadmisega edasi elada, siis ülejäänu osas ainult võidad Dünaamika, kütusekulu, mootori eluiga jne. Kui on professionaalne väljaprogemine, siis tegeletakse DPF map'ide muudatustega ka ja kõik jääb kenasti toimima.
EGR väljaprogemine avaldab negatiivset mõju vaid keskkonnale. Kui sa suudad selle teadmisega edasi elada, siis ülejäänu osas ainult võidad Dünaamika, kütusekulu, mootori eluiga jne. Kui on professionaalne väljaprogemine, siis tegeletakse DPF map'ide muudatustega ka ja kõik jääb kenasti toimima.
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 3 korda
Passat B7 2.0 (103 kw) EGR probleem
mina seadusekuulekas inimene lasin oma B7-le panna Forssis kalli raha eest originaal EGR-i...pärst alles tulin sellepeale et oleks võinud teha EGR+DPF cut off!
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
Passat B7 2.0 (103 kw) EGR probleem
Kui DPF oleks korras ja veel pikalt ressurssi, siis selle jätaks isiklikult paika. Endal kogemus puudub, aga karvane tunne on, et iga ilma DPFita diisel paratamatult tahmab teatud olukorras (pikalt töristatud ja siis pedaal põhja). Tahmavaba seadistust vist ei anna päris tekitada. Alles ükspäev lappas must linnas üks B7 mööda, lont käis tagant välja kui peeneks lasi Tuunijate tase on muidugi erinev, aga ma isiklikult arvan, et puht füüsiliselt tahmast pääsu pole kui filter vahelt minema lüüakse. Saab edukalt ilma EGRita, aga koos DPFiga lahenduse. Samas, reeglina tahetakse juba selle surkimise käigus jõudu ka juurde keerata ja kasutajate tagasidest paistab, et siis võivad DPF probleemid lähedal olla, eriti autode puhul mis reeglina linnas sõidavad. Remap tekitab paratamault rohkem tahma, filter saab täiendava koormuse ja kui regenaratsiooni tingimusi väga harva saavutatakse, siis ongi varsti surm käes.
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 3 korda
Passat B7 2.0 (103 kw) EGR probleem
jah eks ta nii ole...lõppkokkuvõttes tuleb ikkagi ka siis DPF-st loobuda. Või siis sõita korras autoga kus EGR+DPF koos toimetavad
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Passat B7 2.0 (103 kw) EGR probleem
Veidi aega on nüüd mööda läinud, et @paavo7303 , kuis Egr´iga lõpuks asjad lahenesid?
Tunnen huvi kuna enda samade näitajatega passatil ka viskas samad vead ette ja suht narr oleks lasta tuimalt Egr vahetada, kui paari nädala pärast või kohe viskab sama vea.
Kuskil asjalikus kohas võiks lasta enne korralikult ära testida, kõik mis kaabliga näha on ja pistikud/juhtmed ja vaakum voolikud.
Mis see Egr vahetus maksma läks? 500€ kanti?
Tunnen huvi kuna enda samade näitajatega passatil ka viskas samad vead ette ja suht narr oleks lasta tuimalt Egr vahetada, kui paari nädala pärast või kohe viskab sama vea.
Kuskil asjalikus kohas võiks lasta enne korralikult ära testida, kõik mis kaabliga näha on ja pistikud/juhtmed ja vaakum voolikud.
Mis see Egr vahetus maksma läks? 500€ kanti?
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /