Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
ivo86
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 08 Dets 2007, 21:00
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas ivo86 » 02 Apr 2019, 10:49

Tervist,

Tegemist siis 1998.a Passat Syncroga (piki asetsev mootor), mootoriks 1.9 AFN koodiga 81 kw. EGR pimedaks tehtud.

Juba talvel jäärajal tekkis mure, et kui väga pikalt pähe anda, läheb limp mode, aga tavasõidul muret polnud ja seega torkida ei viitsinud külmaga. Samuti esines sellist probleemi, et kui külma mootoriga üle keskmise tugevalt kiirendada, poos täiesti kinni mootori. Mitte limp mode, vaid pigem lausa seisma jäämise piirile ja mõnikord suri välja. Kui aga mootor sai natuke soojeneda, seda probleemi ei esinenud. Kuna mul sooja garaazi pole, siis keset talve tegeleda ei tahtnud/viitsinud.

Nüüd eelmisel nädalal maanteel tekkis probleem, et jõud ka tavasõidul kadunud. Mootoris 3 veakoodi (EGR-i viga sees; 00550 ja 00575).
2 viimast viga siis rõhk ja injection timing.

Tegin VCDS-ga logi (measuring blocks - group 011) 4. käiguga 1500-ca 2500 pööret ja kohe limp mode ning rõhk tõusis üsna kergelt väga kõrgele. Boosti kell on näidanud 2+ bari isegi vahepeal. LOGI FAIL EXCELIS
Pilt

Lisaks tegin ka TDI-timing vaatamist ning tulemuseks "Timing too advanced to be plotted".
Pilt

Hakkasin siis järjest asju kontrollima:
Vaakumvoolikud - eelmise omaniku poolt vahetatud, silikoonist, leket ei tuvastanud.
N75 - vcds-ga ON/OFF lülitab, seega välistasin ka selle.
Turbo hoova liigutaja, vaakumiga - voolikuga imedes liigutab küll ja tundus, et vaakumit ka peab.
Geomeetria - hoob liikus, aga minu arust liiga vähe (4-5mm max) - vaja puhastada.

Otsustasin, et ei viitsi turbot kohe maha ja laiali kakkuda ning ostsin mingit ahjupuhastusvahendit ja otsisin jupi voolikut ning tegin eile siin foorumis kajastatud "mr muscle" puhastust geomeetriale. Ainukeseks miinuseks oli see, et ei saanud kuskile aerosool puhastajat, mis vahtu laseks, seega pidin kasutama seda käsipumbaga spray vahendit, mis väljastas mingit geeli laadset toodet.
Võtsin EGR küljest ära, ajasin vooliku otsapidi turbosse või sinna poole vähemalt ja surusin seda geeli sinna sisse. Et veenduda, et geel seal mingil määral ka laiali läheb, tegin veel nii: pumpasin vooliku seda geeli siis täis ja asendasin pudeli vooliku küljes kompressori otsaga ja lasin selle vooliku turbosse rõhuga tühjaks. Oma pool pudelit läks sisse, enne kui mul kannatus katkes.

Siis ca 1-2 tundi lasin mõjuda ja iga natukese vaja tagant liigutasin seda geomeetria hooba, samasl ajal ka aktuaatorile vaakumit tekitades. Hoob hakkas palju paremini liikuma ja lõpuks tundus, et liigub vabalt min-max asenditesse.
EGR tagasi külge ja lasin turbo kohapeal korralikult tühjaks pööretega. Siis andsin ka veel maanteel korralikult minna mingi aja (juba oli tunda, et auto käib paremini) ning pärast ca 10 km sõitu tegin uuesti logi. Mootor toimis 3 erinevat tõmmet ülihästi võrreldes varasemaga.
Viimasel tõmbel aga 3000+ pöörde juures viskas veel korra limp mode. Tavasõiduks piisab, aga koormuse alla piirajasse ikka väga minna ei taha 4da käiguga. Samas väiksemate käikudega läheb piirajasse kenasti. LOGI FAIL EXCELIS
Pilt
Pilt
Pilt

Tundub palju palju parem, aga võiks olla ju veel parem. Siit ka küsimus - kas võiks korrata veel õige MR MUSCLE aerosooliga puhastust? Või on hädavajalik turbo maha kakkuda üldse ja puhastada? Või oleks vaja vaakum ära mõõta, äkki on see nõrk? Või turbo varrast äkki keegi keeranud?
Mida oleks tark kontrollida veel?

Turbot maha kakkuma ei kiirusta, aga kui vaja, siis vaja.

Igatahes - sõidust tulles mõtlesin selle TDI timing osa ka üle vaadata. Keerasin pumba lahti ja natuke timmisin, tulemust sai selline:
Pilt
See peaks olema piisavalt hea küll?

Kahtlustan veel tegelikult, et paagisisene pump ei pruugi olla töökorras, sest on juhtunud, et tühjema paagiga hakkab pähe andes jõnksutama ja kakkuma. Syncrotel on minu teada sellise kujuga paak, et seal on eraldi pump. Selle kontrollini pole aga veel jõudnud.

Äkki oskab mõni spetsialist siin kommenteerida seda geomeetria asja, et mis siis veel teha tuleks. Tulevikus veel teistele ka abi.
Viimati muutis ivo86, 02 Apr 2019, 16:53, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas TanelP » 02 Apr 2019, 11:36

Timing on küll suht perfektne.
you know you are doing something right when the haters come out.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas ryan » 02 Apr 2019, 11:44

Olen ka puhastanud muskliga 4 korda , ikka läks limpi .
Korraks nagu aitas ja mida edasi seda seda hullemaks läks .
Rohkem ei viitsinud .
Ostsin aeromotorsist uue geomeetria osa ja asi korras .
Tagant järgi oleks võinud kohe seda teha sest risti mootoril on see jama kõik mootori taga ja jõle tüütu on sellega tegeleda .

Üldiselt kõrgsurvepumbaga 81 kw-l mootoril paagis pumpa ei ole .
Etteandepump on rohkem nagu uuemate PD mootorite pärusmaa .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 02 Apr 2019, 11:47

Kas sul need exceli failid ka olemas sellest 011 grupi logidest? Sealt võiks vaadata, et mis teeb duty cycle ja kuidas rõhk muutub koos sellega. Kas geomeetria hakkas täiesti vabalt liikuma? Mul selline kogemus kus ostsin teise turbo ja geomeetria tundus ilusti liikuma aga pärast ikkagi avastasin, et üks raske koht oli sees. Peale sõitu näpuga lükates läks klõksti veidike veel tagasi geomeetria varras, peale mr. musclega puhastamist sain sellest ka lahti. Endal on umbes sama probleem, 3ndaga läheb limp mode, ise olen üsna kindel, et mul aitab lihtsalt varda pikemaks reguleerimine, kuna alguses oli varras väga lühikeseks keeratud ja tekitas igasugugu huvitavaid anomaaliaid.

ivo86
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 08 Dets 2007, 21:00
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas ivo86 » 02 Apr 2019, 11:50

On failid, aga kodus arvutis. Õhtul toon nähtavale siia.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas dellu » 02 Apr 2019, 12:42

No auto küljes puhastades ei pruugi muskliga nii hea saada. Ise seoses turbo vahetusega oli niikuinii maas (kasutatud turbo) ja siis võtsin geomeetria hoova üldse vaakumi küljest ja siis puhastasin muscliga. Algul käis hoob ikka väga raskelt käega liigutades, lõpuks piisas kui näpuotsaga õrnalt liigutasid ja oli juba teises otsas. Vist mingi 4-5 korda lasin kindlasti toimida ja pärast loputasin bensuga selle mõksi sealt välja. Igatahes peale seda limpi ei läinud. Täpselt samasuguse teise autoga mässasin küljes. Ka kordi ja kordi proovisin ja üritasin kullinokkidega edasi tagasi nõksutada (ei võtnud vaakumit lahti). Paremaks ilmselt sai, aga tundus et vahest läheb ikka limpi. Nii et parim lahendus oleks ikka maha võtta, korduvalt töödelda ja liiguada ja jama välja pesta.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

ivo86
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 08 Dets 2007, 21:00
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas ivo86 » 02 Apr 2019, 16:52

Lisasin esimesse postitusse pilte juurde ja ka lingid natuke küll kärbitud logi failidele.

Lisaks - tegin ka MAF toimimisest logi (seda kahjuks enne turbo puhastust), aga sealt just suurt midagi vaadata pole, kukkus nii välja. Kuigi, võib vist järelduse teha, et MAF toimib.
"In the engine computer pull up group 003. Here you will see fields for MAF specified and MAF actual. From 2000 RPM in 3rd gear, accelerate with the go pedal completely depressed. The reading in the actual field should track with the specified field, and should go over 800 mg/H. In reality, the “800” reading needs to be sustained and not decay. This test should be performed under WOT and under a heavy load such as running up a long hill. If it does not the sensor is bad. Replace it."
Seega peab näit minema üle 800 ja seda ta teeb.
Pilt
Viimati muutis ivo86, 02 Apr 2019, 16:58, muudetud 2 korda kokku.

ivo86
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 08 Dets 2007, 21:00
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas ivo86 » 02 Apr 2019, 16:56

ryan kirjutas:
02 Apr 2019, 11:44
Olen ka puhastanud muskliga 4 korda , ikka läks limpi .
Korraks nagu aitas ja mida edasi seda seda hullemaks läks .
Rohkem ei viitsinud .
Ostsin aeromotorsist uue geomeetria osa ja asi korras .
Tagant järgi oleks võinud kohe seda teha sest risti mootoril on see jama kõik mootori taga ja jõle tüütu on sellega tegeleda .

Üldiselt kõrgsurvepumbaga 81 kw-l mootoril paagis pumpa ei ole .
Etteandepump on rohkem nagu uuemate PD mootorite pärusmaa .
Kas ka nelivedusel ei ole? Ma saan aru küll, et ma peaks nüüd vutt vutt auto juurde vaatama minema, aga hea on targutada siin, et suutsin netist välja lugeda, kuidas syncrol on kardaani tõttu paak tagurpidi U kujuga ja üheltpoolt ei saa auto kütust kätte.
Sellest ka minu eeldus, et paagisisene pump peaks olema ja võib probleeme tekitada.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 02 Apr 2019, 20:10

Syncrol ikka on ühest paagipoolest teise pumpamiseks, mootor peab siiski ise imema. Selle viga lihtne kontrollida, hoia paak täis. Endal küll kogemust pole aga eeldan, et kui see pump ei toimiks siis sureks järsku välja ja enam ei käivituks enne kütte lisamist.

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas silverpik » 03 Apr 2019, 22:08

Syncro ja 4motioni puhul on jah nii nagu eelpool kirjeldati - paagi sees lisapump ühest paagipoolest teise pumbata. Aga selle töölepingu sümptomaatika on see, et näed poolt paaki kütet aga süsteemi enam küte üles ei jõua (pumba idee on ühtlustada kütuse koguseid paagi pooltes).
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 03 Apr 2019, 22:36

Vaatasin neid logi faile, kui peale sõitu katsud geomeetriat ja ei anna rohkem varras tagasi minema siis mina prooviksin varrast pikemaks keerata, aju poolt rõhk võimalikult maas aga puhub ikka 0.4bar ülerõhku. Nendel tõmmetel tundub, et avariirežiimi pole läinud?
Viimati muutis J.Aru, 03 Apr 2019, 22:36, muudetud 1 kord kokku.

ivo86
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 08 Dets 2007, 21:00
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas ivo86 » 04 Apr 2019, 20:49

Logid olid tegelikult pisut pikemad, sest ma salvestasin pikemalt. Need tõmbed selekteerisin välja ja ühel nendest tõmmetest vist läks lõpuks ikka limpi ära, äkki oli teine tõmme?

Igatahes - kuna summutisukk on katki õige pisut, tuleb see nagunii maha võtta ja siis avaneb võimalus altpoolt kuumale poolele veel paremini ligi saada.
Õnnestus päris aerosoolina MR muscle ka saada ka vist. Proovin ilmselt ühe korra veel keemiat millalgi seega.

Täna sain suvekad alla ja andsin maanteel päris korralikult pähe - 0 probleemi. Kui midagi muutub või veel logi teen, annan siia ka teada.
Roostes downpipe mutrite poltide lahtisaamiseks on mingi salanipp? Need tunduvad seal väga roostes ja kinni põlenud ikka, kati juures ei ole nagu ruumi ka eriti... saab porno olema. See ka üks põhjustest, miks ma ei taha seda turbot maha kakkuda - poltidega jebimine võtab kogu remondi ajast ilmselt 60%. :crazy:

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 04 Apr 2019, 20:58

Nende poltide lahti saamine tõesti pole üleliia tore, enda omal üleeelmine suvi kiskusin laiali. Minul polnud leht ja silmusvõtmega seal midagi teha, nii ära ussitanud. 3/8 padrunitega (mitte ümarate kantidega vaid sellised millega reaalselt mutri päris ümmarguseks keerad) lõpuks suure jebimise peale sain suka turbo küljest lahti. Muidugi turbo võtsin koos koldega maha, kuna turbot kolde küljes hoidvad poldid keeras isegi padruniga ümmarguseks, maas sai vist meisliga mutter pooleks löödud kui õigesti mäletan. Summuti võtsin kõhualt lahti ja tõstsin suka koos kõhualla suunduva toruga välja, turbo peal vist kuidagipidi välja ei mängi. Minul olid need ühenduskoha poldid loodusega nii üheks saanud, et lahti neid raudselt poleks keeranud, ehk siis oleks pidanud seal kapotiall suutma nad läbi lõigata.

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas TanelP » 04 Apr 2019, 21:30

Gaasipõleti aitab roostes asjadele.
you know you are doing something right when the haters come out.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 04 Apr 2019, 21:37

Seal kehva võitu ligi saada (üks polt oli sumuti toru all) aga kuumast enamasti abi küll, samas kui mutter ümmarguseks keeratud siis ikka vähe kasu. Muidugi tasub roostesurmaga leotada, ise tegin seda.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 04 Apr 2019, 22:06

Seal väljalaske poolepeal saab kuuma niikuinii koguaeg. :D
Ma keerasin kaks mutrit maha ja ühe mutri koos tikkuga välja.
Aga seda kuskil 7 aastat tagasi kui auto oli 15. aastane alles. :D
Muidugi mul oli see 66 kw millel asjad natuke teise nurga all ka.
Viimati muutis MustVälk, 05 Apr 2019, 09:22, muudetud 1 kord kokku.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas dellu » 05 Apr 2019, 09:16

81kw kohta ei tea, aga 96kw ja 74kw-seid B5.5 üksjagu lammutanud (kokku ilmselt 10kond). Kõik on edukalt lahti saadud. Ma ei mäleta enam kummaga, aga vaja on selliseid asju:
https://www.autokaubad24.ee/product_ima ... k10113.jpg
või siis teine variant on S kujuline (selle pilti ei osanud googlest otsida). Muidugi jah lahtikeeramiseks peaks olema ilma kõristita variant ilmselt.

Teiseks on turboga seotud poldid mitte 13, nagu igal pool mujal, vaid 12.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas teet82 » 06 Apr 2019, 18:24

Ise ei kujuta ette vanemate autode remonti ilma gaasipõletita, praktiliselt iga päev tuleb kasutada. Mõtlen siis sellist asja, kui hapnik ja propaan on eraldi balloonides ja need M8 mutrid on mõne sekundiga punased. Mingi nõrgem põleti ei anna eriti tulemust, sest aeglase kuumutamisega paisuvad mutter ja polt võrdselt ja ei eraldu teineteisest. Need turbo mutrid keerab peale kuumutamist ka kõige väiksema narre ja liigenditega lahti. Kui rääkida turbot väljalaskekollektori küljes hoidvatest mutritest pikimootoriga autol, siis olen alati ülevalt proovinud keerata neid. Alles hiljuti avastasin, et ka põhja alt saab kahte ilusasti keerata liigendite ja padruniga, ülemise jaoks sobib "jõnksuga" silmusvõti. Aga külmalt keerates keerab jah lihtsalt ümmarguseks need enamasti.

Tairo
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 20 Juul 2014, 11:42
Asukoht: Talinn-Otepää
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas Tairo » 07 Apr 2019, 18:32

ivo86 kirjutas:
04 Apr 2019, 20:49
Logid olid tegelikult pisut pikemad, sest ma salvestasin pikemalt. Need tõmbed selekteerisin välja ja ühel nendest tõmmetest vist läks lõpuks ikka limpi ära, äkki oli teine tõmme?

Igatahes - kuna summutisukk on katki õige pisut, tuleb see nagunii maha võtta ja siis avaneb võimalus altpoolt kuumale poolele veel paremini ligi saada.
Õnnestus päris aerosoolina MR muscle ka saada ka vist. Proovin ilmselt ühe korra veel keemiat millalgi seega.

Täna sain suvekad alla ja andsin maanteel päris korralikult pähe - 0 probleemi. Kui midagi muutub või veel logi teen, annan siia ka teada.
Roostes downpipe mutrite poltide lahtisaamiseks on mingi salanipp? Need tunduvad seal väga roostes ja kinni põlenud ikka, kati juures ei ole nagu ruumi ka eriti... saab porno olema. See ka üks põhjustest, miks ma ei taha seda turbot maha kakkuda - poltidega jebimine võtab kogu remondi ajast ilmselt 60%. :crazy:
Konkreetsel masinal sain tasa ja targu wd40ga meelitades mutrid lahti kui ise tal geomeetriat puhastasin. Minu jeoks oli suurem mõistatus, millega õlitustoru lahti saada, ilmselt sain mingit lehtvõtit relakaga masseeritud. Aga enda kogenematusest ja lollusest käis tubol kõik laiali - kaasaarvatud vaakumaktuaator, mille pikkus ka ilmselt probleeme valmistab. Ise kaklesin vahelduva eduga selle probleemiga kogu omamise aja, lõpuks sain sellisesse seisu, et kannatas ca 130ni sõita, siis vaatasin et on hea küll. Samuti oli mul pandud rõhu jälgimiseks rõhukell armatuuri. Aga no ilmselt oli ka geomeetria kinni jäämas, kuna sellest on ca 4 aastat möödas.

Kinni poomisest niipalju, et endal esines ka seda ca 2-3 korda, selle aja jooksul kui ma teda omasin. Ise oskasin vaid küttefiltrit süüdistada, kuna peale selle vahetust toimis jälle ilusti. Seda ei saa tal paagipump tekitada, kütuse imeb mootorisse ikka kõrgsurvepump ise. Paagipump jah, nagu eelnevad on öelnud, on ühest poolest teise pumpamiseks.

Süüde oli selline, kuna sai suht kõrva järgi paika pandud teadlikult veidi varasemaks. Igaljuhul 2 nädalat alla -20C pakast ja oli endiselt poolepöörde pill. Igav oli sellega cold-start videosid teha.

Kui on veel ajalooga seotud küsimusi, siis küsi aga. Ise tahaks ka, et oleks keegi, kes omanud masinat ja tead vigureid, aga ka praeguse masina esimene omanik Eestis, nagu ka passatilgi. Ühte ma ütlen - sel raisal on iseloom. Kui ta ei taha, siis ta ei käi ja ei liigu, võid juppe vahetada ja teha mis tahad. Lase veidi aega mossitada, siis liigub jälle.
Viimati muutis Tairo, 09 Apr 2019, 23:10, muudetud 1 kord kokku.

ivo86
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 08 Dets 2007, 21:00
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas ivo86 » 09 Apr 2019, 11:29

Filtrid ja õlid said kohe vahetatud ka, aga eks alati võib ju tõesti korra veel küttefiltrit vahetada.
Igatahes - Tartust on täiesti võimatu leida aerosool ahjupuhastusvahendit, aga lõpuks õnnestus. Ypsilon vms on tootja ja rabasin paar purki kohe realiseerimiskeskusest kaasa, 1 EUR TK. Ilmselt millalgi proovin veel sellega ka korra läbi lasta, hullemaks vast ei tee. Eeldan, et aerosool läheb paremini laiali seal, kui see geeljas jura.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 09 Apr 2019, 13:46

Võid jah veel proovida puhastada aga kui turndub, et geomeetria liigub kenasti siis pigem ikkagi on varda pikkuse teema, eriti kui seda on eelnevalt näpitud.
Kes tänasid kasutajat J.Aru selle postituse eest:
Krizten

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas fomoco » 11 Apr 2019, 21:05

Kaupmehe poest leiad mr.muscle

ivo86
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 08 Dets 2007, 21:00
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas ivo86 » 08 Mai 2019, 14:30

Nonii, hulk aega mööda läinud ja auto rohkem korda saanud, aga päris rahul veel ei ole. Ära sai tehtud päris hulk asju, näiteks uus sidur ja genekarihma komplekt, keretöid jms.
Siis avastasin, et jahutusärgis on liiga suur surve sees ning pikal maantee sõidul ajab jahutusvedelikku välja. Mitte palju, aga tase ikka langeb ja kui kuuma mootoriga tuuritada, siis on jahutuse lõdvik kivikõva.

Mis seal ikka - võtsin plokikaane maha ja läks uus plokikaanetihend vahele. Antud probleem kadus ära igatahes, survet enam sisse ei teki ja voolikud pehmed. Eks ta selle ülerõhuga ringi laskmisest on vast. Lisaks sai korraga veel summutisukk uus ja kakkusin turbo kuuma poole ka laiali. Üllatavalt puhas oli ja asjad liikusid väga vabalt. Tegin ikkagi puhtaks ja kokkuladudes said uued tihendid siia-sinna + kütusepumba kaanele ka. VCDSga kogus paika ja tundub hea kõik kütuse ja diagnostika poole pealt..

AGA..

1) pagana klapikambri kaas sai uue tihendi, aga natuke ajab ikka õli kollektori peale ja haiseb. Eks see neil üks si** koht on. Kakun uuesti kaane maha, vaatan pingutuse üle ja plaanin uuesti tihendi panna loctite abil paika. Vast saab pidama.

2) No ei ole ülerõhk kadunud. Mul hetkel logi fail teises arvutis, aga ikka toodab pisut üle. Mitte palju, aga gaas põhjas 4daga tõmmet tehes puhub oma 1.3-1.4 ära.
Varrast pikemaks äkki reguleerima?
Viimati muutis ivo86, 08 Mai 2019, 14:31, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Veel juttu kinni jäävast geomeetriast 1.9 AFN 81 kw

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 08 Mai 2019, 15:05

ivo86 kirjutas:
08 Mai 2019, 14:30
1) pagana klapikambri kaas sai uue tihendi, aga natuke ajab ikka õli kollektori peale ja haiseb. Eks see neil üks si** koht on. Kakun uuesti kaane maha, vaatan pingutuse üle ja plaanin uuesti tihendi panna loctite abil paika. Vast saab pidama.

2) No ei ole ülerõhk kadunud. Mul hetkel logi fail teises arvutis, aga ikka toodab pisut üle. Mitte palju, aga gaas põhjas 4daga tõmmet tehes puhub oma 1.3-1.4 ära.
Varrast pikemaks äkki reguleerima?
Minul pole ühelgi mootoril klapikambrikaane tihend ilma silikonita pidama jäänud, isegi mitte 2.5Tdi R5tel millel alumiiniumist kaas (võiks välistada kaane deformeerumise).

Nagu siin eelnev omanik kirjutas siis seda varrast juba on näpitud ja umbes-täpselt paika pandud, eriti veel nüüd kui turbo on puhastatud siis asu seda varrast näppima ja vaata mis teeb. Igaks-petteks võid pöördeid lugeda varrast kruvides (muidugi konkreetse kere peal vist on lihtsam öelda kui teha :D ), saad lihtsasti praeguse seisu taastada ja lihtsam täpsemat reguleerimist vajadusel teostada.
Viimati muutis J.Aru, 08 Mai 2019, 15:06, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Diislid”