Bora mootorite sobivus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
ermik
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 08 Okt 2013, 19:56
Auto: Passat
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Bora mootorite sobivus

Lugemata postitus Postitas ermik » 06 Mai 2019, 20:48

Mis koodiga mootor veel borale sobib, kui orginaalis oli ajm 85kw? Või kui kellegil pakkuda midagi keskmisest asjalikumat võiks mainida. Tänud

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Bora mootorite sobivus

Lugemata postitus Postitas fomoco » 06 Mai 2019, 20:58

81kw afn?

ermik
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 08 Okt 2013, 19:56
Auto: Passat
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Bora mootorite sobivus

Lugemata postitus Postitas ermik » 06 Mai 2019, 21:33

See on ju täiesti teine mootor

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Bora mootorite sobivus

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 06 Mai 2019, 22:54

Lambist pakuks, et nii 74, 96 kui ka 110 võiksid sobida

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Bora mootorite sobivus

Lugemata postitus Postitas dellu » 07 Mai 2019, 09:44

Jah 74, 96 ja 110 (1.9 diisel) on bolt on vahetatavad.
Ka 66 ja 81kw on paigaldatavad, mingit raketiteadust pole. Kui võtta mootoriosa kaabledus kogu pistikuga ajust lahti, siis ei pea midagi leiutama. Kõik teises pistikus olevad andurid on samade pinide all, nii et ainult ringiviskamise vaev. Ainuke vahe on see, et 74,85,96 ja 110 on paagis etteandepump, sellele tuleb ajust juhtimine ühe pini alt. Seega 66 või 81 peale minnes pead paagist lihtsalt pumba välja võtma ja tavalise imuri panema.

Loomulikult iga mootor nõuab ka endale vastavat aju. Võib küll teoorias ju vana ajuga tööle hakata, kui PD mootori jätad, aga ilmselt mitte. Aju vahetus eeldab ka immoga tegelemist, aga viimasega saaksin aidata. PD mootoril saab väga lihtsalt ka immo välja lülitada.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1040
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 5 korda

Bora mootorite sobivus

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 07 Mai 2019, 18:15

dellu kirjutas:
07 Mai 2019, 09:44
Ainuke vahe on see, et 74,85,96 ja 110 on paagis etteandepump
Päris kõigil 85kW ikka pole toda etteandepumpa paagis- seda siin foorumis ka enne arutatud :roll: . Mu 85kW ka puudub see.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Bora mootorite sobivus

Lugemata postitus Postitas GTI » 07 Mai 2019, 18:16

Küsiks vahele ka teemaalgatajalt et mis vana mootoriga juhtus?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

ermik
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 08 Okt 2013, 19:56
Auto: Passat
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Bora mootorite sobivus

Lugemata postitus Postitas ermik » 07 Mai 2019, 21:14

Mul ei ole ka enda arust etteandpumpa. Vanal mootoril pihustipesad hirmus kulunud ja sellest ilmselt talvel puudulikud käivitused. See oli muidugi esimene probleem. Nüüd oli selline lugu, et üks hommik oli mootori all suurem õliloik. Kapoti alt paistis, et õli on pritsinud hammasrihma katte vahelt. Kate maha ja hammasrihm oli vast cm paksune. Algul arvasin, et rihm hakkas lagunema ja lõhkus simmeri või simmer hüppas välja ja lõhkus rihma. Hakkasin rihma vahetama ja selgus tegelik probleem. Üks hammarihma katte polt oli end lahti kruvinud ja alla käbi juurde kukkunud, tekitades plokki üsna suure augu. Seda ploki otsa saab vist vahetada ka aga ei jõua enam ühte mootorit lappida. Olen selle autoga sõitnud 1000 km ringis ja remontinud teda vist veidi rohkema eest, kui oli ostuhind. Naine käskis juba kuusakoskisse viia aga ma ei kuula teda eriti, tegelt ta vist arukam, kui mina olen.
Ma ei saa aru, kas ei ole siis vahet, kas doonormootor tuleb piki või ristimootoriga isendi pealt. On nad siis kõik tõesti ühesugused?

teet82
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Bora mootorite sobivus

Lugemata postitus Postitas teet82 » 07 Mai 2019, 21:56

Kui ise sai kunagi ühte 85kW Bora mootorit lapitud, siis minul tuli erinevus väntvõlli tagumise otsaga, automaat ja manuaal olid erinevad sama koodiga mootoritel. Sellele võiks ka tähelepanu pöörata mootorit otsides.

ermik
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 08 Okt 2013, 19:56
Auto: Passat
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Bora mootorite sobivus

Lugemata postitus Postitas ermik » 07 Mai 2019, 22:08

Lugesin seda ka siit kuskilt juba. Aga kas mootorikood on siis täiesti pohlad mis on? On siis tõesti kinnituskohad samad. Muu mudru saaks vana mootori küljest

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Bora mootorite sobivus

Lugemata postitus Postitas dellu » 08 Mai 2019, 08:24

Pikimootoril tuli vist karteripõhi ringi lapata ja no loomulikult kõik lisaseadmed pead siis ka lappama. Kinnitused on jah plokis olemas, isegi rohkem kui vaja. Ise olen selle põlvkonna mootori pannud üldse Corrado peale, millel mootorikronsa on tagaküljel (augud täitsa olemas). Aga noh sa ilmselt pead ju kõik jupid anyway ringi lappama, kui ainult palja mootori plaanid vahetada, sest a la 96kw mootor koos pihustitega ei hakka sinu 85kw ajuga anyway normaalselt tööle. Olen katsetanud erinevaid 96kw ajusid 85kw mootori küljes. Igaüks toimis erinevalt. Lõpuks võtsin sellise, millega käis kõige paremini ja siis lasime sinna 85kw softi koos väikse tuuninguga selga.

See vända otsa erinevus ei oma tähtsust. Manuaalil käib jah võlli jaoks vända otsa laager. Selle laagri saad manuaali (kui pärit automaadilt) jaoks mootoril ilusti sisse panna ju (Forssis täitsa müügil).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

teet82
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Bora mootorite sobivus

Lugemata postitus Postitas teet82 » 08 Mai 2019, 11:42

Ei olnud ainult see laagri teema, väntvõll ise oli erinev. Üks oli sirge otsaga tagant ja teine pikema koonuses otsaga. Panna oleks vist saanud jah, aga minu meelest siis ei jäänus hooratas keskelt toetama korralikult väntvõlli otsa ja mina nii ei pannud. Mul oli automaat Bora ja tahtsin panna Passati sama koodiga mootorit.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Bora mootorite sobivus

Lugemata postitus Postitas dellu » 08 Mai 2019, 12:33

ok, seda ei oska kommenteerida tõesti, kui Passati mootor. Ma olen jah swapidel alati sama liiki masinat kasutanud. 2 G4/Bora olen Auotmaat->manual teinud, 3 on lihtsalt uue mootori ja kasti kombo saanud (kõrgsurvepump->PD mootoriswapiga samal ajal). Ühel neist jäi ka hooratas, sidur jne vanalt kombolt. Samas foorumitest on nagu silma jäänud, et mootor ise peaks sama olema, lihtsalt kõik mis küljes on erinev.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Vasta

Mine “Diislid”