1.9tdi pumppihusti solenoidi tihend

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Hardo
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 09 Juul 2017, 22:01
Auto: Volkswagen Passat B5.5 Highline 1.9 TDI 96kw 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

1.9tdi pumppihusti solenoidi tihend

Lugemata postitus Postitas Hardo » 07 Mai 2019, 14:46

Mõnda aega tagasi oli mul mure, diisel jooksis õli sisse, sai paar korda pihustitihendeid vahetatud ja jõudsin plokikaane vahetuseni välja, kuid viga peitus mujal. Peale plokikaane vahetust avastasin, et õli tase mootoris endiselt tõuseb. Lasin tandempumbale tagasivoolust rõhu peale ja avastasin, et pihusti solenoidi vahelt tilgub diisel välja. Vahetasin pihusti välja 85kw pihusti vastu (endal 96kw), et saaks sõita. Nüüd tahaks ikkagi õige koodiga pihusti peale tagasi panna ja võtsin solenoidi otsast mutri lahti, seal oli juba plastikuks seisnud tihend vahel mis ei olnud enam ümara kujuga. Sai Hydroscandist koha peal väriseva käega mõõdetud teiselt pihustilt tulnud tihendit ja sain 2te mõõtu. Siit tekkis küsimus, kui tihend on liiga jäme ja solenoid ilusti vastu põhja ei istu, kas pihusti hakkab vigasena tööle? Ehk leidub kuskil andmeid täpsete tihendi mõõtudega? Mille järgi solenoidi otsas olevat mutrit pingutada?
hqdefault.jpg
hqdefault.jpg (17.18 KiB) Vaadatud 2855 korda

OneWheel
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

1.9tdi pumppihusti solenoidi tihend

Lugemata postitus Postitas OneWheel » 07 Mai 2019, 18:20


Kui sa nüüd vaatad alates 7:40 siis näed, et selleks on vaja kahte tugevust, üks millega surutakse ja teine millega pingutatakse mutter.

Vasta

Mine “Diislid”