Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Alluxp
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 25 Jaan 2013, 21:36
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli

Lugemata postitus Postitas Alluxp » 04 Juun 2019, 22:10

Tere! Mure siis järgmine: golfil mootorituli põleb ja kiirendades üle 3000 pöörde lööb avariisse.
Diagnostika - veakood P0234, 16618 turbo overboost.
Kiirendades aju tahab saada kuni 2,2 bari aga välja annab 2,6.
Geomeetria liigub.
Vaakum on olemas.
Map sensor toimetab aga kahtlust äratas see, et seisva mootoriga on atmosf. 1025 ja anduri näit 1189. Äkki siis rõhu all annabki suuremat näitu?
Äkki kellelgi sama probleem olnud, tahaks kindel olla et asi anduris kuna uus maksab 60€ (anduri puhastamine ei aidanud)

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli

Lugemata postitus Postitas silverpik » 05 Juun 2019, 06:10

Overboost viitab pigem ikka sellele, et geomeetria ei liigu piisavalt hästi.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 09 Juun 2019, 15:52

Ei hakka sama veakoodiga uut teemat tegema ja loodan, et teemaalgataja ei pahanda, kuid proua autol tõmbavat vahepeal hinge kinni (uuesti käivitudes jälle ok), vihjaks nagu Silveri kinni tahmanud geomeetriale, samas Ross-Tech pakub sellele veale ka erinevaid lahendusi ka erinevate andurite puhul? Samuti ei löö sel masinal alati hoiatustulesi (spiraali) armatuurile, kuigi jõuetus olemas.

P.S huvitav on see, et nii palju või vähe, kui mina sellega sõitnud olen (ja annan ka ikka ristmikutel gaasi), siis pole mina veel jõuetust kätte saanud, aga ju siis naised üritavad igal kohaltvõtmisega kickdowni teha :lol:

VCDS-iga pole jõudnud veel vaadata, kuid OBD11 ei näita näiteks vea puhul vea põhjustanud rõhkusi?

01 Engine

System description: R4 2.0l PPD1.5 G
Software number: 03G906018CE
Software version: 9707
Hardware number: 03G906018CE
Serial number: VWZCZ000000000
Coding: 0000078

veakoodid:
P0234 - Turbo/Super Charger Overboost Condition Short circuit to B+
Passive
Viimati muutis TiitRE, 09 Juun 2019, 15:57, muudetud 2 korda kokku.

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli

Lugemata postitus Postitas teet82 » 09 Juun 2019, 20:40

Metoodika on vale testimiseks, vaja on anda koormust mootorile, ehk siis kõrge käiguga väikesel kiirusel veeredes gaas põhja. Kohalt põhjagaasiga minekul vahetatakse kiiresti käike ja rõhk ei jõua üles minnagi, võib-olla alates 120km/h läheb avariisse alles. Ja kui on kahtlus tahmanud geomeetrias, siis kõige kiirem ja lihtsam on ikkagi varras küljest võtta ja proovida käega hooba liigutada, ühtegi takistust ei tohi tunda olla seal.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 09 Juun 2019, 21:03

teet82 kirjutas:
09 Juun 2019, 20:40
Metoodika on vale testimiseks, vaja on anda koormust mootorile, ehk siis kõrge käiguga väikesel kiirusel veeredes gaas põhja.
See, miks naise sõiduga see jõuetus v overboost tuleb, oli lihtsalt mu pakkumine, ega ma ju ei tea, kuidas see seal saavutatakse :D

Sepzzz
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 24 Juul 2023, 21:29
Auto: 2008 VW Passat 2.0TDI 103kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli

Lugemata postitus Postitas Sepzzz » 24 Juul 2023, 21:46

Tere kõigile,

Endal sama mure B6 Passatiga ning maanteel sõites 140 peal viskab samamoodi limp mode ja mootoritule põlema. Viimane kord diagnosti tehes viskas ette p0234 Overboost failure. Õnneks sujus kõik ning üv-lt läks laitmatult läbi ja seal seda probleemi ei juhtunud. Paljud samamoodi väitnud, et asi on geomeetrias. Proovisin ka "Forte plus Turbo Cleanerit" ja madala käiguga kõrgeid pöördeid saavutatud( et ehk lööb geomeetria liikuma). Minu küsimus on järgmine, et kas oskate soovitada veel mingeid lisandeid mida kasutada või kohti/inimesi kes kiirelt ja soodsalt probleemile lahenduse leiavad kuna ausalt öeldes uue turbo ost pole hetkel plaanis :D

Mootoriks 2.0 tdi
Viimati muutis Sepzzz, 24 Juul 2023, 21:47, muudetud 1 kord kokku.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 24 Juul 2023, 21:53

Kui on kinni siis ei löö seal iseenesest midagi lahti.
Nagu eespool öeldi, siis võta aktuaatori varras otsast ära ja proovi siis liigutada.

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 25 Juul 2023, 07:28

Mis põhjusel need geomeetriad sedasi kinni jäävad? Tiksumine kohapeal või lihtsalt madalal pöördel sõitmine? Ma ei mäleta, et mul oleks ühelgi autol kunagi kinni olnud. 🤔
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli

Lugemata postitus Postitas twist » 25 Juul 2023, 07:50

JaanusVambola kirjutas:
25 Juul 2023, 07:28
Mis põhjusel need geomeetriad sedasi kinni jäävad? Tiksumine kohapeal või lihtsalt madalal pöördel sõitmine? Ma ei mäleta, et mul oleks ühelgi autol kunagi kinni olnud. 🤔
Kohapeal tikusmine ja ka penskari sõidustiil. Labad on 99% ajast samas asendis ja tahm kittib need pikkamisi sinna kinni.
Kui tihemini n-ö torud puhtaks sõita, siis selle toimumise tõenäosus radikaalselt väiksem.

Sepzzz
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 24 Juul 2023, 21:29
Auto: 2008 VW Passat 2.0TDI 103kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 5 2.0 103kw diisel mootorituli

Lugemata postitus Postitas Sepzzz » 26 Juul 2023, 15:43

Kuna hetkel puudub endal võimalus sellise asja teostamiseks ja asjade maha võtmiseks, siis kas keegi oskab soovitada kohti kus neid geomeetriaid puhastatakse või on keegi ise asjapulk ja tahaks lisaraha teenida, siis võib julgelt postkasti kirjutada.

Vasta

Mine “Diislid”