Plaanis (lasta) vahetada hüdrotõukurid pealkirjas mootorikoodiga tähistatud mootoril.
Ostsin mootori, mis oli pikalt seisnud ilma õlita (karteripõhi purunes eelmisel omanikul). Vahetasin põhja ära ja lasin uue õli sisse, igaks petteks valasin veidi ka klapikambrikaane alla, et sealne seisund täiesti kuiv poleks. Esmasel käivitusel kõlas kohe korralik klõbin, mille põhjuseks osati mulle kahe mehaaniku poolt öelda, et hüdrutõukur/id peetis.
Millega arvestada ja mis hinnaklassi (vähemalt mingi hinnavahemik) jääb üldse hüdrotõukurite vahetus? Olen teadlik, et tuleks vahetuse puhul juba ka muid kuluosi vahetada, kui niikuinii juba vahetamiseks läheb, kuid puuduvad teadmised, et mida täpsemalt.
Kui keegi ida(jõhvi) kandis seda kuskile viia soovitada oskab, või veel parem, siit foorumist ise mõni oskustega inimene teha pakub, võib julgelt kirjutada postkasti või siia teema alla. Kas sellega ka ise hakkama saaks? Kui jah, siis näpunäiteid võib ka jagada.
Andres
1.9 66kw ALH hüdrotõukurid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 246
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
1.9 66kw ALH hüdrotõukurid
Hammasrihma komplekti ja klapikambri kaane tihendi võiks ka ära vahetada.
Kuid esmalt tuleks ära mõõta õlisurve.
Kuid esmalt tuleks ära mõõta õlisurve.
Viimati muutis fomoco, 26 Juun 2019, 09:05, muudetud 1 kord kokku.