Teatavasti on PD mootoritel oluline pihusti asend plokikaane suhtes, 1.9TDI jaoks annab remondijuhend kaugused plokikaane otsast pihusti solenoidini, T5 mootril aga käseb kasutada vastavat "kiilu", spetsiaaltööriista T10210. On kellelgi müüa või laenata seda, või kust seda Eestist leida võiks? Sai tellitud Autokaubad24.ee, aga nüüd öeldi, et pole ikkagi saadaval. Ebays-st saaks, aga see võtab aega.
Sellel konkreetsel autol tehti põhjalik mootoriremont Tartus, kohe peale seda olevat turbo laiali läinud. Sai pandud teine turbo, aga mootor ei tööta normaalselt, väristab ja ajab vingu. Ühe pihusti näit oli -3 umbes, pole varem näinud sellise näiduga. Pihustid sai stendi saadetud, aga tunnistati töökorras olevaks. Lahti võttes tundus, et pihusti poldid polnud piisavalt kõvasti kinni keeratud ja vaskseibid põhjas olid nagu läbi lasknud tahma. Kas on variant, et põletas alumise kummirõnga ära sellega ja diisel hakkas silindrisse jooksma? Töö teinud töökoda pakkus, et tõmbas oli silindrisse turbost ja keps kõver, enda töös nad viga ei näe. Kuhu poole siis jääb PD mootoril pihusti näit kui silinder nõrgem, minu meelest ikka plussi poole peaks olema?
T5 2.5TDI pihustite vahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
T5 2.5TDI pihustite vahetus
Mis turboga juhtus? Võll pooleks? Kõver keps võib tulemuseks sellisel juhul suure tõenäosusega olla.
Pihustid peale ja survemõõtja külge.
Pihustid peale ja survemõõtja külge.
Viimati muutis ivorturb12, 26 Nov 2019, 16:31, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 616
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 25 korda
T5 2.5TDI pihustite vahetus
Turbo oli suure loksuga ja ajas õli sisselaske poolele. Omanik oli osa lõdvikuid lahti võtnud ja sõitis kohale nii, et õli silindritesse ei tõmbaks, põhjakattel oli liiter õli vahemalt. Mis sellele eelnes, seda täpselt ei tea, vist oli ka välja surnud, seega võib-olla tõesti tõmbas oli sisse.
Mootori remondil on silikooniga kõvasti liialdatud, ka turbo õlikanalite plekkitihendi puhul, võib-olla sattus midagi turbosse sealt. Normaalne remondimees ei pane silikooni nendele tihenditele mis õlisurvet hoiavad,asjal pole mõtet lihtsalt, uus tihend ise hoiab. Peaks vist ka õlivõtturi sõela kontrollima igaks juhuks. Lisaks pihustite solenoididel mingid torutangide jäljed peal, ju keegi välja tõmmanud neid sellisel viisil jne.. Töö teostati kuskil Lõunakeskuse lähedal kui õigesti mäletan.
Igal juhul vajalik tööriist leitud ja paneb pihustid tagasi peale millalgi, siis vaatab edasi.
Mootori remondil on silikooniga kõvasti liialdatud, ka turbo õlikanalite plekkitihendi puhul, võib-olla sattus midagi turbosse sealt. Normaalne remondimees ei pane silikooni nendele tihenditele mis õlisurvet hoiavad,asjal pole mõtet lihtsalt, uus tihend ise hoiab. Peaks vist ka õlivõtturi sõela kontrollima igaks juhuks. Lisaks pihustite solenoididel mingid torutangide jäljed peal, ju keegi välja tõmmanud neid sellisel viisil jne.. Töö teostati kuskil Lõunakeskuse lähedal kui õigesti mäletan.
Igal juhul vajalik tööriist leitud ja paneb pihustid tagasi peale millalgi, siis vaatab edasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 616
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 25 korda
T5 2.5TDI pihustite vahetus
Sai samad pihustid tagasi pandud ja mootor soojaks sõidetud, kõik tundus korras olevat, ving kadunud ja pihustinäidud alla 0,6 kõik. Seega oli viga arvatavasti ikkagi selles, et vähemalt üks pihusti oli lahti peal ja diisel lekkis silindrisse paele alumise kummirõnga ära kõrvetamist.
Siin otsitud spetsiaaltööriist oli paras "hiinakas", alguses sai kaks pihustit peeale pandud sellega, aga asi ei tundunud kuidagi õige ja peale pihustipoldi pingutamist ei saanud seda kiilu enam kätte vahelt. Tundus, et üks nurk tuleks maha käiata pihusti kumerusega sobivaks ja netist vaadatud originaal tööriista pilt kinnitas seda. Sai siis ära käiatud ja kuidagi peale pihustid, kui õigesti ei tea. Kunagi sai ostetud AN Tehnikast nukkvõlli vahetamise rakised samale mootorile, need olid samasugune prügi, enne kasutamist hakka käima
Siin otsitud spetsiaaltööriist oli paras "hiinakas", alguses sai kaks pihustit peeale pandud sellega, aga asi ei tundunud kuidagi õige ja peale pihustipoldi pingutamist ei saanud seda kiilu enam kätte vahelt. Tundus, et üks nurk tuleks maha käiata pihusti kumerusega sobivaks ja netist vaadatud originaal tööriista pilt kinnitas seda. Sai siis ära käiatud ja kuidagi peale pihustid, kui õigesti ei tea. Kunagi sai ostetud AN Tehnikast nukkvõlli vahetamise rakised samale mootorile, need olid samasugune prügi, enne kasutamist hakka käima