2.0 103 kW Passat kütusekulu

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Miko
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 27 Nov 2019, 08:36
Telefon: 56084636
Auto: VW Passat 2006 2.0 103kw
Asukoht: Päenu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Miko » 27 Nov 2019, 08:42

Tervist! Selline küsimus, et autol pole peol kütte arvestit seega ei tea palju sajale võtab. Tunne et läheb palju kuna panen paagi täis ja saan sõita 900-1000 km. Teised sama auto omanikud ütlevad 1200-1300 saavad sõita . Kas keegi oskab öelda mis viga võib olla või on see normaalne.

Kasutaja avatar
Pets115
EVWK juhatus
Postitusi: 1134
Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
Telefon: 56966151
Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16 & Volkswagen Jetta CL 1,3 40kW -86
Asukoht: Tartu
Tänanud: 281 korda
Tänatud: 101 korda

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Pets115 » 27 Nov 2019, 08:49

Kas teised sama auto omanikud sõidavad sinuga täpselt samamoodi ja samades tingimustes ? Linna täpselt samapalju ja maanteed ?
Suur võimalus on ju ka see, et sõidad linna rohkem või on sinu sõidustiil võib-olla agressiivsem kui teistel ja sealt see vahe tulebki.
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.

Miko
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 27 Nov 2019, 08:36
Telefon: 56084636
Auto: VW Passat 2006 2.0 103kw
Asukoht: Päenu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Miko » 27 Nov 2019, 08:54

Ei ma sõidan pikemaid vahemaid kui nemad ja viimasel ajal olen proovinud hästi ökonoomselt sõita aga kuna pole kütuse arvestit ei tea palju sajale millal võtab. Eriti palju võtab hommikul kuskil pool kriipsu vahe. Aga ma ei oska midagi kahtlustada

VWalker
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 27 Aug 2010, 10:04
Auto: Golf VI Variant 2.0 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas VWalker » 27 Nov 2019, 09:04

Passati paak on 55L? Kui päevast-päeva ainult trassi sõita, siis vast tõesti venitab 1100+ km välja.
Kui natuke on linnasõitu ka vahel, siis minu hinnangul 1000 km paagitäiega on selle kohta täitsa normaalne tulemus, veelgi enam talvel.

Miko
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 27 Nov 2019, 08:36
Telefon: 56084636
Auto: VW Passat 2006 2.0 103kw
Asukoht: Päenu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Miko » 27 Nov 2019, 09:08

Paak 70l

tofetome
Huviline
Postitusi: 818
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas tofetome » 27 Nov 2019, 11:38

Tee täispaagi süsteemil keskmise kütusekulu arvutamist ja nii umbes 5-10 paagiga peaksid saama enamvähem keskmise. Selle maa peale peaks tulema välja Sinu sõiduharjumused ja erinevates kohtades liiklemine. Ehk siis paak täis ja trip nulli. Järgminekord kui paagi uuesti täis lased arvutad palju kulus kütust tripi läbimiseks. Paned kirja ja teed statistikat :wink: Igatahes saad sõita 900-1100 km täispaagiga, siis ma oleks väga rahul ja tallaks edasi :)

Igaksjuhuks küsiks, et mis need põhitõed on mille järgi hästi ökonoomselt sõidad?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Kasutaja avatar
Pets115
EVWK juhatus
Postitusi: 1134
Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
Telefon: 56966151
Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16 & Volkswagen Jetta CL 1,3 40kW -86
Asukoht: Tartu
Tänanud: 281 korda
Tänatud: 101 korda

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Pets115 » 27 Nov 2019, 12:35

Mul 2.0 125kW Passat ja 70 liitriga saan sõita 1000 kilomeetrit. Olen küll rahul selle tulemusega. :D

Edit: Aga kas see 1200-1300 kilomeetrit on saadud paak tühjaks ja täis arvutamise meetodil või kompuutri järgi ?
Viimati muutis Pets115, 27 Nov 2019, 13:00, muudetud 1 kord kokku.
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 9 korda

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas woody » 27 Nov 2019, 13:37

Mul 2.0 103kw ja saan sõita paagitäiega 1270, pluss miinus midagi km. Seda tripi ja tankimis järgi. Arvuti järgi peaks saama peaaegu 1400, see on minu jaoks püüdmatu kaugus. Keskmine kilometraaz päevas on umbes 60- 70 km.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Miko
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 27 Nov 2019, 08:36
Telefon: 56084636
Auto: VW Passat 2006 2.0 103kw
Asukoht: Päenu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Miko » 27 Nov 2019, 13:39

Ökoaõidu all pean silmas et ei kiirenda järsult ning sõidan püsikaga. Olen proovinud paak täis ja trip nulli hetkel talvel olen saanud 900-1000 km paagiga. Teised saavad sama mootori ja sama kastiga 1200 ja nii. Kompuutrit pole seega ajab see segadusse palju tegelt võtab ning kas on midagi autol viga või on see normaalne

Miko
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 27 Nov 2019, 08:36
Telefon: 56084636
Auto: VW Passat 2006 2.0 103kw
Asukoht: Päenu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Miko » 27 Nov 2019, 13:40

Kui saaks sõita 1200 oleks eriti hea ja ma sõidan 80 km kuskil päevas

tofetome
Huviline
Postitusi: 818
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas tofetome » 27 Nov 2019, 13:54

Miko kirjutas:
27 Nov 2019, 13:39
Ökoaõidu all pean silmas et ei kiirenda järsult ning sõidan püsikaga. Olen proovinud paak täis ja trip nulli hetkel talvel olen saanud 900-1000 km paagiga. Teised saavad sama mootori ja sama kastiga 1200 ja nii. Kompuutrit pole seega ajab see segadusse palju tegelt võtab ning kas on midagi autol viga või on see normaalne
Okei, oled saanud 900-1000 km, aga tee reaalne statistika endale ja siis näed keskmist kulu ka ja siis võrdle teistega ja hinda. 50 liitri kohta on 900 VÕI 1000 km keksmise kulu erinevus 0.5 l/100. See, et teistega sama tulemust saada peab olema kõik TÄPSELT samasugune, sellist asja paraku liiga raske taastada. Sama ilm, rehvirõhk, kiirenduse iseloom, jne jne, ....

M
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 27 Nov 2019, 16:07

Miko kirjutas:
27 Nov 2019, 13:39
Olen proovinud paak täis ja trip nulli hetkel talvel olen saanud 900-1000 km paagiga.
No midavärki? :D Trip nulli, siis saad ju tangitud liitrid jagada läbitud vahemaaga ja korruta 100-ga...saad teada kütusekulu, pohh see palju sa sõita saad hetkel.
Kes tänasid kasutajat TiitRE selle postituse eest:
tofetome

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas dellu » 27 Nov 2019, 16:42

Just, ainuõige on Tiitre viis. Mõni tangib kui tuli süttib või veidi enne, teine sõidab range 0 ja siis veel natuke. Nii saab üks 5-10L rohkem paaki. Samas on ka suur vahe kas sõita päevas 6x10 või 2x30km, kui esimestel on igal korral vahe näiteks 3h, ehk mootor jõuab juba jahtuda.
Kes tänasid kasutajat dellu selle postituse eest:
woody
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Miko
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 27 Nov 2019, 08:36
Telefon: 56084636
Auto: VW Passat 2006 2.0 103kw
Asukoht: Päenu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Miko » 27 Nov 2019, 17:07

Täna näiteks sõitsin 80 läks 2,5 kriipsuvahe. 2X40 mõlemal korral külma mootoriga. Kas teie arust normaalne?

Kasutaja avatar
lepassat
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 05 Sept 2019, 15:27
Auto: Seat Cordoba 1.9 TDI '08; Audi 80 Avant B4 2.6E '93; VW T3 1.6TD '82
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas lepassat » 27 Nov 2019, 17:34

(Mul küll 1.8 TSI, aga) ma nende kriipsuvahede järgi küll midagi ei hindaks. Kui Tallinnas paagi täis panen ja otse Tartusse sõidan, langeb seier heal juhul ühe kriipsukese. Paar päeva sõidan linnas (ntks 30-40 km) ja seier näitab 3/4 paaki. Vahel kukub kiiremini, vahel aeglasemalt - sellest ma järeldusi ei teeks.

Nagu teised soovitasid - pane paak täis, nulli trip ära, järgmisel tankimisel arvuta sõidetud kilomeetrite ja paaki lisatud kütuse põhjal keskmine kütusekulu (selleks on internetis erinevaid kalkulaatoreid, kui muudmoodi ei saa). Siis hinda olemasolevate allikate (kasutajate kogemus, tehaseandmed) põhjal, kas on suur või väike.

tofetome
Huviline
Postitusi: 818
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas tofetome » 27 Nov 2019, 18:35

Ma ei tea kuidas vw-del on aga olen aru saanud (parandage kui olen valesti saanud :D ) et osad autod näitavad nö keskmise järgi paagi taset, et kui praeguse keskmise kuluga edasi sõita, siis palju millal paagi lõpp vastu tuleb. Kui see peaks keskmisest kulust sõltuma siis ei saa neid sinu ja minu sõidetud kilomeetreid ja kriipsuvahesid üldse võrrelda.

Pigem kalla ja talla ning tunne rõõmu, et auto sõidab.

M
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Kasutaja avatar
Nirgid
Klubiline
Postitusi: 769
Liitunud: 09 Apr 2012, 08:04
Auto: VW Passat Variant Bluemotion 2.0 TDI 110 kW 2016
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 65 korda

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Nirgid » 27 Nov 2019, 19:51

Et mitte niikaua oodata siis lase paak täis sõida 100 kilti maha,tangi uuesti,arvuta välja ja ongi selge pilt palju 100-le võtab. :D
Tervitades Annika ja Mart

tofetome
Huviline
Postitusi: 818
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas tofetome » 27 Nov 2019, 20:06

Nirgid kirjutas:
27 Nov 2019, 19:51
Et mitte niikaua oodata siis lase paak täis sõida 100 kilti maha,tangi uuesti,arvuta välja ja ongi selge pilt palju 100-le võtab. :D
Ma natuke vaidleks vastu. Just pikema mõõtmisega selgub nö pika aja keskmine. Sõidad sooja mootoriga tanklasse, tangid täis ja siis sõidad maanteel rekka tuules 100km ära. Sellega näed vaid üht kitsast osa oma sõidu juures ju.
M
Kes tänasid kasutajat tofetome selle postituse eest:
ermik
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 27 Nov 2019, 22:00

Näh, mis 100km? Mina teen nii - tangin paagi kõrini täis (külastan 99,9% ühte ja sama tanklat, kuna see jääb mulle mugavalt koduteele ja seega saab välistada suuresti ka erinevate tanklate püstolite käitumist - lasen täpselt, kuni püstol kinni lööb), nullin tripmeetri ja uhan kuni põleva märgutuleni või siis natuke enne. Siis tanklasse, uuesti samamoodi kõrini täis ja salvestan viimsest tankimisest läbitud kilometraaži (mille peale arvutamist loomulikult jälle nullin). Jagan tangitud liitrid läbitud kilometraažiga ja (kui eriti äge olla, siis korrutan ka sajaga, kuigi saad ju kohe keskmise teada). Olenevalt sõidetud marsruudist, saab mingi 900...1100km. peale üsna täpse keskmise kulu, mida siis toetab kompust ka keskmine kiirus, ehk kui ma töristan ikka tankimiste vahel vaid suuresti linnavahel ja keskmine kiirus on seal mingi 20 km/h ja kulu seal 8..9l juures, siis ju jumala ok.

tofetome
Huviline
Postitusi: 818
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas tofetome » 28 Nov 2019, 07:58

TiitRE kirjutas:
27 Nov 2019, 22:00
Näh, mis 100km? Mina teen nii - tangin paagi kõrini täis (külastan 99,9% ühte ja sama tanklat, kuna see jääb mulle mugavalt koduteele ja seega saab välistada suuresti ka erinevate tanklate püstolite käitumist - lasen täpselt, kuni püstol kinni lööb), nullin tripmeetri ja uhan kuni põleva märgutuleni või siis natuke enne. Siis tanklasse, uuesti samamoodi kõrini täis ja salvestan viimsest tankimisest läbitud kilometraaži (mille peale arvutamist loomulikult jälle nullin). Jagan tangitud liitrid läbitud kilometraažiga ja (kui eriti äge olla, siis korrutan ka sajaga, kuigi saad ju kohe keskmise teada). Olenevalt sõidetud marsruudist, saab mingi 900...1100km. peale üsna täpse keskmise kulu, mida siis toetab kompust ka keskmine kiirus, ehk kui ma töristan ikka tankimiste vahel vaid suuresti linnavahel ja keskmine kiirus on seal mingi 20 km/h ja kulu seal 8..9l juures, siis ju jumala ok.
Voh! Ma üritasin sama ideed edasi anda, aga Sul tuli see paremini välja.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas dellu » 28 Nov 2019, 09:34

Jah kriipsude järgi hindamine on kõige mõttetum asi üldse. 99% tänapäevasid autosid arvestab kütusekulu selleks. Mine lase kuskil Saksa kiirteel 160ga ja siis keera külavahele ja tiksu rahulikult 80ga ja näed kuidas kütuseseier tõuseb. Isegi 1995a Hyundail oli juba selline funktsioon. Oma esimese auto Saksast tõin, siis tulin ka laevaga (tollal veel käis Rostock->Tallinn). Enne sadamat viskas kütusetule põlema, aga ei raatsinud Saksa kalli hinnaga võtta. Lasin kiirust alla ja tuli kustus. Veidi hiljem kordasin sama ja jõudsin ilusti laevale.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

tegelane5
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas tegelane5 » 28 Nov 2019, 12:51

Ma mõtlesin et paak on lehtri kujuline ning seetõttu algul seier kukub aeglaselt ja poolest paagist on keeris sees järsku. B5 Passati SSP faili järgi (ei mäleta miks seda vaatasin üldse) oli lausa keelatud süüde sees tankida, kuna kütusenäidikus võib hämming tekkida.
Kütusekulu juurde tagasi tulles, diisliga peab saama spritmonitor.de keskmise näidu korras autoga. Pigem on väiksem kulu. Selle saidi järgi on Passati keskmine 6,45l/100.

POZ
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 09 Nov 2004, 10:40
Auto: RAM, Kodiaq, Intruder
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas POZ » 28 Nov 2019, 14:35

Kas tõesti on veel maailmas inimesi, kes ei oska keskmist kütusekulu täispaagi meetodil hinnata?
Järgmiseks tuleb juba teema, et 10€ eest saan mõnikord sõita 100km ja mõnikord 50km ning kas see on normaalne või peaks auto remonti viima.

Esiteks ei ole teemaalgataja täpsustanud, millal ta tankima läheb. Kas siis, kui tuli süttib, seier enam ei tõuse või mingil kolmandal hetkel. Seal on juba väga suur vahe reaalse kütusekulu arvestamise puhul. Kui minna tankima täiesti kuiva paagi või siis just põlema süttinud tankuri tulega, siis seal on kindlasti juba 10+ liitrine kütuse mahutavuse vahe ning sellest tingitud kütusekulu vahe.

Pealegi sõltub reaalne kütusekulu väga paljudest erinevatest teguritest. Alustades tihendist rooli ja istme vahel ning lõpetades rehvimustri ja rehvirõhuga. Sinna vahele jääb terve hunnik tehnilisi aspekte, mis võivad reaalset kütusekulu mõjutada.

Üldiselt on kütusekulu selline asi, mida ei ole väga mõtet komakohaga taga ajada. Kütust kulub alati ning kui tankimine üle jõu käib, siis tuleks kaaluda alternatiivsete transpordi vahendite kasutamist.
Kes tänasid kasutajat POZ selle postituse eest:
MustVälkmaddis

Beluuga
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 28 Aug 2012, 10:40
Telefon: 58383262
Auto: Golf 4 2001 2,0 85 kw manuaal
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Beluuga » 28 Nov 2019, 23:05

Unustage seierid ära ja kompu minuarust paneb ka sellist kulu nagu ise tahab . Sama tankur , kurguni täis ja trip sisse . Mingiajapärast uuesti sama tankur ja kurguni täis . Matemaatikat ma loodan ,et saite kõik õppida ja midagi võiks meeles ka olla . Oleks vaid mode , saaks korralikult naerda ja kustutaks teema ära .

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 9 korda

2.0 103 kW Passat kütusekulu

Lugemata postitus Postitas woody » 30 Nov 2019, 21:26

Tänapäeval ei pea matemaatikat oskama, eriti. Sm. google aitab:kulu
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Vasta

Mine “Diislid”