Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal

Lugemata postitus Postitas apensiil » 29 Nov 2019, 17:23

Kas pihusti, (4 silinder Passat B7 2.0) vahetusel on oluline, et pigem originaal paigaldataks või on B varuosa ka ok? Mootor ikkagi.... kui usaldusväärsed B pihustid on - kas kellelgi on kogemust või muidu soovitusi?

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 29 Nov 2019, 17:59

Mis vanaga juhtus?

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal

Lugemata postitus Postitas apensiil » 29 Nov 2019, 18:22

pole õrna aimugi. jätab vahele, tõmbleb ega sõida korralikult. vw diagnostikas öeldi, et 4 silindri pihusti (teised pihustid pole ka mitte kõige paremad, aga see on üsna hullus seisus).

kusjuures enne oli kõik ok. jama algas vahetult pärast praktiliselt tühja paagi täistankimist, aga sellest ilmselt see tulla ei saa. samal ajal läks väljas külmaks ka, aga see ka ei tohiks mõjuda. igatahes ehmatus oli parasjagu suur, sest alustasin hommikul eesti teisest otsast sõitu, et lennujaama jõuda ja auto käitus nagu peru lombakas hobune :E

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal

Lugemata postitus Postitas teet82 » 29 Nov 2019, 18:37

Kas üldse on olemas mingeid B-osa pihusteid, pigem lihtsalt päris uued ja mingid tehase taastatud, enamasti Siemens ja Bosch tootjad, muud nagu pole.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal

Lugemata postitus Postitas R36 » 29 Nov 2019, 20:04

teet82 kirjutas:
29 Nov 2019, 18:37
Kas üldse on olemas mingeid B-osa pihusteid, pigem lihtsalt päris uued ja mingid tehase taastatud, enamasti Siemens ja Bosch tootjad, muud nagu pole.
Kusjuures mingid naljakad kodanikud välismaalt müüvad Boschi karbis uue väljanägemisega pihusteid.
Üks kodanik ostis ja pani peale, siiani ta 3.0TDI-l toimib ja pihusti calib. väärtused ka 0.

Muusosas kui osta usaldusväärsest kohast Boschi pihusti(Pandiga või ilma), siis risk samasuur kui OE logoga osta.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal

Lugemata postitus Postitas MartenL » 29 Nov 2019, 21:58

Mul oli V6-l analoogne teema. Pihustid läksid stendi ja tuli välja et 2tk vaja vahetada. Läksid pandiga Boschi sinised, kuhu olid peale kirjutatud uued korrektsiooni väärtused vms paigaldades peab mootoriajusse juurde kirjutama ja sõit jätkub.
Stendimise pluss on see, et saad näha mis seisus kõik ülejäänud on ning boonusena kõik uued pihusti seibid ja poldid, mida pead mingi hetk niikuinii vahetama.

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal

Lugemata postitus Postitas tofetome » 30 Nov 2019, 07:57

MartenL kirjutas:
29 Nov 2019, 21:58
Mul oli V6-l analoogne teema. Pihustid läksid stendi ja tuli välja et 2tk vaja vahetada. Läksid pandiga Boschi sinised, kuhu olid peale kirjutatud uued korrektsiooni väärtused vms paigaldades peab mootoriajusse juurde kirjutama ja sõit jätkub.
Stendimise pluss on see, et saad näha mis seisus kõik ülejäänud on ning boonusena kõik uued pihusti seibid ja poldid, mida pead mingi hetk niikuinii vahetama.
Kus seda tööd teostasid?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal

Lugemata postitus Postitas MartenL » 30 Nov 2019, 08:44


apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal

Lugemata postitus Postitas apensiil » 30 Nov 2019, 19:44

MartenL kirjutas:
29 Nov 2019, 21:58
Mul oli V6-l analoogne teema. Pihustid läksid stendi ja tuli välja et 2tk vaja vahetada. Läksid pandiga Boschi sinised, kuhu olid peale kirjutatud uued korrektsiooni väärtused vms paigaldades peab mootoriajusse juurde kirjutama ja sõit jätkub.
Stendimise pluss on see, et saad näha mis seisus kõik ülejäänud on ning boonusena kõik uued pihusti seibid ja poldid, mida pead mingi hetk niikuinii vahetama.
ma eeldan, et esinduse diagnostika puhul läksid pihustid ka stendi? ei? igatahes öeldi, et ükski pole päris ok, aga kuna teised peale 4-nda on enam-vähem ja see suht kallis lõbu, siis soovitati esialgu ainult 4. ära vahetada. kas neid saab remontida ka?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal

Lugemata postitus Postitas R36 » 30 Nov 2019, 21:15

apensiil kirjutas:
30 Nov 2019, 19:44
MartenL kirjutas:
29 Nov 2019, 21:58
Mul oli V6-l analoogne teema. Pihustid läksid stendi ja tuli välja et 2tk vaja vahetada. Läksid pandiga Boschi sinised, kuhu olid peale kirjutatud uued korrektsiooni väärtused vms paigaldades peab mootoriajusse juurde kirjutama ja sõit jätkub.
Stendimise pluss on see, et saad näha mis seisus kõik ülejäänud on ning boonusena kõik uued pihusti seibid ja poldid, mida pead mingi hetk niikuinii vahetama.
ma eeldan, et esinduse diagnostika puhul läksid pihustid ka stendi? ei? igatahes öeldi, et ükski pole päris ok, aga kuna teised peale 4-nda on enam-vähem ja see suht kallis lõbu, siis soovitati esialgu ainult 4. ära vahetada. kas neid saab remontida ka?
Saab...
Kuid kui näiteks Bosch nõuab pihustite remonti tõmbekambris ja tolerantside piir on miinimumis, siis aastaid mitmeid tagasi ühes Eesti CR pihusteid remontivas firmas öeldi, et "Tegelikult pole vaja", siis, kas see ikka tõmbab neid remontima mitte Bosch tehastes?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal

Lugemata postitus Postitas teet82 » 30 Nov 2019, 21:18

VAG-i enda remondijuhendid käsevadki CR puhul tavaliselt kõik pihustid vahetada kui üks vigane, et vältida korduvat remonti, reaalses elus vahetatakse pigem ühekaupa vanematel autodel. Kui piesoelektrilised pihustid, siis neid väga ei remondita ega stendita, vähemalt mingi aeg ei tehtud, võib-olla nüüd juba saab kuskil. Mõtlen siis Eestis.

Edit: Stendida CR piesopihusteid ikkagi saab, ajasin vist sassi PD piesopihustitega, mida ei saanud isegi stendida.
Viimati muutis teet82, 30 Nov 2019, 22:52, muudetud 2 korda kokku.

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal

Lugemata postitus Postitas apensiil » 05 Dets 2019, 12:37

Ma mõtlesin pigem seda, kas peaks kindlasti olema originaalpihusti v b-kat Boschi pihusti.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal

Lugemata postitus Postitas GTI » 05 Dets 2019, 12:58

apensiil kirjutas:
05 Dets 2019, 12:37
Ma mõtlesin pigem seda, kas peaks kindlasti olema originaalpihusti v b-kat Boschi pihusti.
Tihti on tegu sama tootega kuna Bosch on paljudele autotootjatele orig. varuosa tootja - originaalist ostes võid saada sama asja aga OE pakendis ja tavaliselt kallima hinnaga. Seega kui on midagi konkreetset pane valikud (tootekoodid) siia kirja, saab täpsemalt soovitada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Diislid”