Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Teemeister
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 08 Sept 2017, 22:20
Auto: VW CC R-Line 2013
Asukoht:
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas Teemeister » 29 Jaan 2020, 15:19

Auto: Passat B8, 2015, 2.0TDI, 140KW, 4Motion

Mure nähtav ja eelkõige kuuldav siin:
https://vimeo.com/387957820

Tehtud:
1) Molleris uus relee - mõju puudub
2) Uus aku - mõju puudub
3) Molleris uus nuka andur (G40 vea peale) - mõju puudub, viga ilmub pärast pikka käivitamist tagasi. Ilmselt tagajärg kui põhjus
4) Molleris kontrollitud rihma asendid - mõju puudub, soovitati uut pihustit
5) Kontrollitud 4 pihustit - üks vajas puhastamist, mõju puudub
6) Kontrollitud sõelad ja vahetatud kütuse filter - metalli puru ei leidnud, mõju puudub
6) Asendatud esimese positsiooni pihusti - käivitamine teravam ja ärksam, pikka käivitust ei ole olnud, kuid turtsus korra samamoodi nagu video esimestel sekunditel.

Asusalt öeldes hakkavad ideed otsa saama ja loodan teie kogemusele/soovitusele. Kas millelegi on tähelepanu pööramata jäänud? Abi ja täpsustavad küsimused teretulnud.
Viimati muutis Teemeister, 29 Jaan 2020, 15:44, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 29 Jaan 2020, 15:28

Video pole nähtav hetkel.
Kes tänasid kasutajat J.Aru selle postituse eest:
Teemeister

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 29 Jaan 2020, 15:37

Väntvõlli andur? Küünlad? Süütepoolid? Kas vahetatud või kontrollitud?
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas GTI » 29 Jaan 2020, 15:46

MustVälk kirjutas:
29 Jaan 2020, 15:37
Väntvõlli andur? Küünlad? Süütepoolid? Kas vahetatud või kontrollitud?
Teemeister kirjutas:
29 Jaan 2020, 15:19
Auto: Passat B8, 2015, 2.0TDI, 140KW, 4Motion
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 29 Jaan 2020, 15:53

GTI kirjutas:
29 Jaan 2020, 15:46
MustVälk kirjutas:
29 Jaan 2020, 15:37
Väntvõlli andur? Küünlad? Süütepoolid? Kas vahetatud või kontrollitud?
Teemeister kirjutas:
29 Jaan 2020, 15:19
Auto: Passat B8, 2015, 2.0TDI, 140KW, 4Motion
Ikka juhtub! :D Süütepoole ei pea vist kontrollima! :mrgreen:
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 29 Jaan 2020, 15:57

Vanakooli test - pihustitorud kergelt lahti ja kas käivitusel latt kütet on täis või hakkab üles kerima?

tegelane5
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas tegelane5 » 29 Jaan 2020, 16:07

Midagi sarnast ei saa olla mis taiminguid sassi ajab? Vähemalt on VWi diisel :idea:
Viimati muutis tegelane5, 29 Jaan 2020, 16:15, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 53 korda

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas kraff » 29 Jaan 2020, 16:27

Kas peale anduri vahetamist veakood jäi endiselt üles?
Eelsüüteküünlad kontrollitud?
Kütus alla ei vaju?

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 817
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 29 Jaan 2020, 18:44

kraff kirjutas:
29 Jaan 2020, 16:27
Eelsüüteküünlad kontrollitud?
Eestis pole viimastel nädalatel olnud külmagi, mis paneks eelsüüteküünlad "tööle"
ja palju neid päevi üldse on olnud 2019 sügisest tänaseni
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Teemeister
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 08 Sept 2017, 22:20
Auto: VW CC R-Line 2013
Asukoht:
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas Teemeister » 29 Jaan 2020, 19:33

J.Aru kirjutas:
29 Jaan 2020, 15:28
Video pole nähtav hetkel.
Nüüd peaks video kõigile nähtav ja kuuldav olema

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 53 korda

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas kraff » 29 Jaan 2020, 20:01

anonymous2 kirjutas:
29 Jaan 2020, 18:44
kraff kirjutas:
29 Jaan 2020, 16:27
Eelsüüteküünlad kontrollitud?
Eestis pole viimastel nädalatel olnud külmagi, mis paneks eelsüüteküünlad "tööle"
ja palju neid päevi üldse on olnud 2019 sügisest tänaseni
Eelsüüteküünlaid kasutatakse käivitamiseks juba temperatuuridel, mis Eestis on septembris/oktoobris.
Kes tänasid kasutajat kraff selle postituse eest:
MustVälk

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 29 Jaan 2020, 20:37

anonymous2 kirjutas:
29 Jaan 2020, 18:44
kraff kirjutas:
29 Jaan 2020, 16:27
Eelsüüteküünlad kontrollitud?
Eestis pole viimastel nädalatel olnud külmagi, mis paneks eelsüüteküünlad "tööle"
ja palju neid päevi üldse on olnud 2019 sügisest tänaseni
Eks uuematel on juba kindlasti kõigil vist keraamilised küünlad kasutusel, mis toimivad pmst hetkega, kuid mul vanakesed b6 ja Treg põletavad igal hommikul oma sekundid kenasti ära, bemm vaid käivitub koheselt ja spiraali ei näita.

Kulta
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 02 Juul 2012, 14:59
Auto: Passat B8, 2015, 2.0tdi 110kw
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas Kulta » 29 Jaan 2020, 21:45

Endal B8, 2015, 2.0tdi, 110kw.

Oli täpselt sama asi mõned kuud tagasi.
Käis Mölleris diagnostis ning seal muidugi käivitades sellist nalja ei teinud. Diagnost ei leidnud midagi.
Vahetasin Olerexi Alexela vastu. Peale ühte paagi täit Alexelat pole rohkem sellist käivitust olnud.
Võimalik, et mingite asjade kokkusattumus.

Igatahes hoian silma peal, kuidas asi laheneb.

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas tofetome » 29 Jaan 2020, 22:03

Kulta kirjutas:
29 Jaan 2020, 21:45
Endal B8, 2015, 2.0tdi, 110kw.

Oli täpselt sama asi mõned kuud tagasi.
Käis Mölleris diagnostis ning seal muidugi käivitades sellist nalja ei teinud. Diagnost ei leidnud midagi.
Vahetasin Olerexi Alexela vastu. Peale ühte paagi täit Alexelat pole rohkem sellist käivitust olnud.
Võimalik, et mingite asjade kokkusattumus.

Igatahes hoian silma peal, kuidas asi laheneb.
Ma selle arvamuse natuke lükkaks tagasi, aga mine tea. Minu info kohaselt tulevad Olerex, Alexela, Statoil kütused Leedu rafineerimistehasest ja Neste oma Soome omast. Iseasi palju üks või teine tanklakett lisandeid paneb.

Igatahes jälgin teemat ja kui tõesti kütuse erinevusga vea paranada, anna teada.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Odavadjupid
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Apr 2019, 07:07
Auto: B5
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas Odavadjupid » 29 Jaan 2020, 22:19

Otsi mingi teine töökoda kes suudab viga tuvastada ja likvideerida.

ziilike-uduz
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
Telefon: 5282357
Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
Asukoht: Haabneeme
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas ziilike-uduz » 30 Jaan 2020, 08:10

tofetome kirjutas:
29 Jaan 2020, 22:03
Kulta kirjutas:
29 Jaan 2020, 21:45
Endal B8, 2015, 2.0tdi, 110kw.

Oli täpselt sama asi mõned kuud tagasi.
Käis Mölleris diagnostis ning seal muidugi käivitades sellist nalja ei teinud. Diagnost ei leidnud midagi.
Vahetasin Olerexi Alexela vastu. Peale ühte paagi täit Alexelat pole rohkem sellist käivitust olnud.
Võimalik, et mingite asjade kokkusattumus.

Igatahes hoian silma peal, kuidas asi laheneb.
Ma selle arvamuse natuke lükkaks tagasi, aga mine tea. Minu info kohaselt tulevad Olerex, Alexela, Statoil kütused Leedu rafineerimistehasest ja Neste oma Soome omast. Iseasi palju üks või teine tanklakett lisandeid paneb.

Igatahes jälgin teemat ja kui tõesti kütuse erinevusga vea paranada, anna teada.
Kui teist kütust vaja siis Tallinnas võib proovida ka NesteMY Kadaka jaamast.
Hinna poolest pigem pidupäeva kütus küll :mrgreen:

Selgelt teistmoodi hääled ja elu kapoti all kui "tavalise" diisliga.
Viimati muutis ziilike-uduz, 30 Jaan 2020, 08:12, muudetud 1 kord kokku.
elu on nautimiseks

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas R36 » 30 Jaan 2020, 10:05

tofetome kirjutas:
29 Jaan 2020, 22:03
Kulta kirjutas:
29 Jaan 2020, 21:45
Endal B8, 2015, 2.0tdi, 110kw.

Oli täpselt sama asi mõned kuud tagasi.
Käis Mölleris diagnostis ning seal muidugi käivitades sellist nalja ei teinud. Diagnost ei leidnud midagi.
Vahetasin Olerexi Alexela vastu. Peale ühte paagi täit Alexelat pole rohkem sellist käivitust olnud.
Võimalik, et mingite asjade kokkusattumus.

Igatahes hoian silma peal, kuidas asi laheneb.
Ma selle arvamuse natuke lükkaks tagasi, aga mine tea. Minu info kohaselt tulevad Olerex, Alexela, Statoil kütused Leedu rafineerimistehasest ja Neste oma Soome omast. Iseasi palju üks või teine tanklakett lisandeid paneb.

Igatahes jälgin teemat ja kui tõesti kütuse erinevusga vea paranada, anna teada.
Jutuks sobib aga reaalsus veidi teine. Liiga palju näinud kuidas ühe küttega töötab ja teisega mitte.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Teemeister
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 08 Sept 2017, 22:20
Auto: VW CC R-Line 2013
Asukoht:
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas Teemeister » 30 Jaan 2020, 12:24

Hetkeseisuga siis niipalju:
1) Kütust tangitud erinevatest tanklatest, vahe peale kuluefektiivsuse puudub
2) Pikk käivitus ilmneb reeglina pärast pikemat seismist (ööläbi või pärast pikemat tööpäeva käivitades). Eriti kui on olnud veel jahedam öö/päev
3) Pärast pikka käivitust on iga järgmine käivitus probleemivaba. Korratud kümneid kordi
4) Pärast pikka käivitust on esimene pihusti 0,78 - 1,34mg (oli vana ja on uue pihustiga sama), teised 0,50mg ümber

See viitaks justkui "tegelane5" poolt viidatud videole, kus ajast lähtuvalt midagi muutub.

Soovitused jätkuvalt teretulnud

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas R36 » 30 Jaan 2020, 12:26

Aga veakoodi pole teemas nagu näinud....
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Holm
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 15 Veebr 2012, 19:37
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas Holm » 30 Jaan 2020, 12:33

Juba mainiti, aga jätkuvalt välistatud pole: õhk kütusesüsteemis, ehk kütus vajub tagasi. Ei ole 100% täpne diagnoos, aga vähemalt üsna lihtne osade vahetamisele ja suuremale diagnoosimisele raha kulutamata välistada. Sellele viitab ka asjaolu, et probleem avaldub peale pikemat seismist. Läbipaistev voolik kuskile toitevoolikule (miks mitte ka tagasivoolule) vahele ja ehk aitab selgusele jõuda.
Kes tänasid kasutajat Holm selle postituse eest:
Teemeister

Teemeister
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 08 Sept 2017, 22:20
Auto: VW CC R-Line 2013
Asukoht:
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas Teemeister » 30 Jaan 2020, 12:53

R36 kirjutas:
30 Jaan 2020, 12:26
Aga veakoodi pole teemas nagu näinud....
Veakood ilmneb ainult pika käivituse tagajärjel, kui see on kestnud 7-8 sekundit. Auto on siiski käivitub, kuid selleks ajaks annab ajus veakoodiks:
4113 - Camshaft Position Sensor (G40)

Sensor on vahetatud ja pandud uus. Mõju puudub

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 30 Jaan 2020, 18:47

Minul oli sarnaste sümptomitega ühe teise kontserni diisel millel sai ka kõike tehtud ning lõpuks selgus, et pika seismisega vajus küte tagasi ning õhk süsteemis. Samuti esimene käivitus pikk ja pärast seda polnud mingit probleemi kuni järgmise hommikuni, kui jälle pikemalt käiamist tahtis saada.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas MartenL » 30 Jaan 2020, 20:26

Mul suri 140kw B8 suht tihti välja, panin käima ja suri jälle. Teinekord läks kolmanda korraga. Oli kehtiv tehase garantii ja Mäöller vahetas välja kütusepumba aju/relee? vms ära ja sai pidama.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas dellu » 30 Jaan 2020, 20:27

Võid pulli pärast proovida parkida tagaots kõrgemal, näiteks kõnniteele, tellistele jne. Kahel auto see parandas käivitamist, kuigi reaalne viga oli pd pihustitihendid. Sellel ilmselt muu pihusti tüüp.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

POZ
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 09 Nov 2004, 10:40
Auto: RAM, Kodiaq, Intruder
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas POZ » 04 Veebr 2020, 08:58

Ka cr süsteemiga on pihustite tagasivooludega probleeme olnud.
Teemaalgataja mainib küll, et pihustid kontrollitud, kuid kus ja kuidas seda tehti? Kas ka tagasivoolud kontrolliti?

Endal isiklik kogemus küll mb mootoriga jeebiga, millel oli samuti pikk käivitus ning ühel hetkel enam üldse käima ei läinud. Selgus, et üks pihusti ei suutnud rõhku üleval hoida ja tänu sellele masin käima ei läinudki. Peale pihusti vahetust probleem kadus.

Vasta

Mine “Diislid”