B5.5 1.9 96kw 2002 jõud kadunud
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
B5.5 1.9 96kw 2002 jõud kadunud
Tere, mure järgmine.
Oman 96kw awx tüübi manuaal passatit. Linnas kuni 60kmh kiirendusel otsest häda pole, aga maanteel kui panna 5.nda käiguga kusagil 90ni kaob äkitselt jõud tagant ja tagasi tuleb alles peale võtmega restarti ning suht kohe peale resomist jõud kadunud jälle.
Veakoodiks p17965 charge pressure positive deviation
Vahetatud vaakumid ning ka n75 turbo vaakumijuht klapp.
Egr pimedaks tehtud, kodeerimist ei vaja?
Turbo geo kinniolemist pigem välistaks, kuna isegi piirajas läheb pill edasi linnakiirusel sõites.
Õhulugeja peaks mõjutama tühikäiku ja muud ka kui selle viga oleks?
Tänud ette!!
Oman 96kw awx tüübi manuaal passatit. Linnas kuni 60kmh kiirendusel otsest häda pole, aga maanteel kui panna 5.nda käiguga kusagil 90ni kaob äkitselt jõud tagant ja tagasi tuleb alles peale võtmega restarti ning suht kohe peale resomist jõud kadunud jälle.
Veakoodiks p17965 charge pressure positive deviation
Vahetatud vaakumid ning ka n75 turbo vaakumijuht klapp.
Egr pimedaks tehtud, kodeerimist ei vaja?
Turbo geo kinniolemist pigem välistaks, kuna isegi piirajas läheb pill edasi linnakiirusel sõites.
Õhulugeja peaks mõjutama tühikäiku ja muud ka kui selle viga oleks?
Tänud ette!!
Viimati muutis GTI, 01 Veebr 2020, 11:48, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: pealkiri
Põhjus: pealkiri
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1732
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 402 korda
- Tänatud: 194 korda
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
B5.5 1.9 96kw 2002 jõud kadunud
Kõige lihtsam viis geomeetria välistamiseks on arvutiga sundida geomeetria liikuma ja jälgida kas reaalselt midagi liigub ka. Passatil ju turbo nii hea kohapeal, et kas seal üldse isegi mingit katet vaja maha võtta, et näha. Kiirendus võib ju hea olla kui geomeetria on kinni nn "kiirenduse" asendis. By default tõmmatakse käivitades vaakumiga labad peale ja kui kõrgemad pöörded, siis ilmselt kaob vaakum ära ja labad keeravad ära. Või noh tegelt testimiseks ilmselt pole isegi arvutit vaja. Lase kellegil autot käivitada ja vaata kas liigub geomeetria hoob, siis võid ka vaakumi tagant tõmmata ja vaata kas jookseb maha tagasi. Aga noh arvutiga muidugi mugavam, siis liigutab ise edasi-tagasi koguaeg seda hooba.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
B5.5 1.9 96kw 2002 jõud kadunud
Arvutiga oli näha hoova asendit, tühikäigul oli hoob 20% peal ning maksimumi läks 95%ni nibg seejärel kadus ka jõud ning arvutiga vaadates jäi ka jõu kadudes hoob 95% peale kinni. Küsimus ongi selles kas hoob jäi füüsiliselt kinni või feilis hoopis hooba liigutav klapp. Aga jällegi n75 klapp läks vahetusse teise samasuguse kolme otsag klapiga mis asub tosoolipaagi all ning viga oli ikkagi sama. Need 2 klappi mida omavahel vahetada saab on äkki ühe liini peal, niiet kui üks nendest vigane siis teeb tulemus ikka sama välja?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
B5.5 1.9 96kw 2002 jõud kadunud
vaata aktuaatori reaalselt liikumist, mitte arvuti soovitusliku näitu N75 kohta.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
B5.5 1.9 96kw 2002 jõud kadunud
just, kui oleks mingi rõhu leke, siis peaks pigem jah rõhku puudu olema. Jäi see enne märkimata.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
B5.5 1.9 96kw 2002 jõud kadunud
Kuhu seda cleanerit lasid, turbo õhuvõttu? Mis rõhud tegid kuj arvuti järgi oli sõites, puhus ülerõhku?
Puhastada on vaja geomeetria pool, võib aidata kui egri august ajad turbo kuumakotta mr muscle-t ja liigutad geomeetria hooba, lased mõjuda ja liigutad jälle.
Puhastada on vaja geomeetria pool, võib aidata kui egri august ajad turbo kuumakotta mr muscle-t ja liigutad geomeetria hooba, lased mõjuda ja liigutad jälle.
B5.5 1.9 96kw 2002 jõud kadunud
Rõhutabelit polnud mul, kust oleks nöha saanud.
Puhastasin õhuvõtu poolelt, sondiga lükkasin labade taha seda cleanerit ja mängisin hoovaga päris kaua. Õhuvõtu poolelt puhastamisest pole siis mingit kasu?
Puhastasin õhuvõtu poolelt, sondiga lükkasin labade taha seda cleanerit ja mängisin hoovaga päris kaua. Õhuvõtu poolelt puhastamisest pole siis mingit kasu?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
B5.5 1.9 96kw 2002 jõud kadunud
Ma ei tea mis asjaga sa vaatad aga vcds-ga näeb ühe kanali peal ilusti (013 oli äkki) soovitud ja tegelik rõhk.
Õhuvõtu poolelt jah geomeetriale see puhastusaine ei lähe kuidagi. Kui hooba käega liigutasid siis tundus normaalselt liikuma täies ulatuses?
Õhuvõtu poolelt jah geomeetriale see puhastusaine ei lähe kuidagi. Kui hooba käega liigutasid siis tundus normaalselt liikuma täies ulatuses?
B5.5 1.9 96kw 2002 jõud kadunud
Väike up vahepeal. Kogu viga oli selles, et wastegate hooba oli vaja kõigest veidi reguleerida pikemaks. Võta nüüd loogikast kinni, minu pea ütöeb et hooga pikemaks tehes peab klapi avamiseks rohkem vaakumit olema ehk turbolabadele lastakse rõhku rohkem peale ja klapp otse väljalaskesse avatakse hiljem. Aga Veakood oli overpressure ning alguses hakkasin reguleerima hooba lühemaks et labadele rõhku vähendada.
Viga tuli väidetavalt peale egri eemaldust, ehk rõhud muutusid ning aju tuvastas vea(?)
Viga tuli väidetavalt peale egri eemaldust, ehk rõhud muutusid ning aju tuvastas vea(?)