Passat 1.9tdi 81kw 1998a halb käivitus, jõupuudus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Vahetust
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 23 Juun 2017, 17:13
Telefon: 53597987
Skype: -
Auto: -
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 1.9tdi 81kw 1998a halb käivitus, jõupuudus

Lugemata postitus Postitas Vahetust » 10 Veebr 2020, 21:57

Tervist

Probleem siis külmkäivituse ja jõu puudusega. Nimelt algas külmkäivituse probleem nii, suretasin eelmine päev mootori välja ja järgmisel päeval hakkas nii tegema



Videos lasin eelekatel 1 korra töötada, mida rohkem kuuma annad seda paremini käima läheb.
Mootoril ei ole jõudu ei külmalt ega ka soojalt, turbo tuleb kuskil 3.5k peal järgi ja siis hakkab enamvähem liikuma.

On ehk kellegil sama keiss olnud ja oskab nõu anda?

Hetkel kõik filtrid vahetatud ja eelekad.

Tänan tähelepanu eest.
Viimati muutis J.Aru, 10 Veebr 2020, 22:20, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkiri täpsustatud

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Vw Passat 1.9tdi 81kw 1998a

Lugemata postitus Postitas silverpik » 10 Veebr 2020, 22:18

Mitte et ma nüüd suur mootorite spetsialist oleks, aga... nendel diislitel on vaja ainult kolme asja: kütus, kompressioon ja õhk.
Mis tagant välja tuleb? Sinine, hall, must või normaalne?
Pihustite pealt juppipidi torud lahti ja vaata kas kütus pihustini jõuab on esimene samm. Kui seal probleeme pole, siis saab otsapidi pumba välistada.
Olen näinud kus rahkunud kütusetoru võtab õhu vahele ja ka kohe käivitus metsas ja jõud läinud. Naftahaisu ka kapoti all on?
Filtrit vahetades tagasivooluklapi tihend halvasti paigaldatud ja tõmbab sealt õhu vahele?
Turbo/EGR käivitamisel ja tühikäigul rolli ei mängi, nende vead välistaks esmalt (kuigi kes teab).

Kui kütte ja eelsüütega kõik korras, siis tekib küsimus mis asendis klapid on. St sisselase või väljalase jääb survetakti ajal irvakile (nuka või rihma viga) ja ei lase korralikku kompressiooni silindrisse tekitada? Siis jääb alles rõhukell ja kompressioon ära mõõta. Samuti ei tee halba sooja mootoriga süütenurk üle kontrollida.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Passat 1.9tdi 81kw 1998a halb käivitus, jõupuudus

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 10 Veebr 2020, 22:22

Kas hammasrihma vahetuse kohta andmed teada? Kuna üleöö algas nii käivitamis probleem kui jõupuudus siis peale arvutiga veakoodide vaatamist ja live datale pilgu peale viskamist vaataks isiklikult järgmisena rihmamärke (võib-olla isegi alustaks neist kui rihm teadmata seisukorras). Muidugi esialgu ikka pilk kapotialla visata ja otsida ilmselgeid kütuse lekkeid.
Viimati muutis J.Aru, 10 Veebr 2020, 22:23, muudetud 1 kord kokku.

Vahetust
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 23 Juun 2017, 17:13
Telefon: 53597987
Skype: -
Auto: -
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Vw Passat 1.9tdi 81kw 1998a

Lugemata postitus Postitas Vahetust » 11 Veebr 2020, 09:50

silverpik kirjutas:
10 Veebr 2020, 22:18
Mitte et ma nüüd suur mootorite spetsialist oleks, aga... nendel diislitel on vaja ainult kolme asja: kütus, kompressioon ja õhk.
Mis tagant välja tuleb? Sinine, hall, must või normaalne?
Pihustite pealt juppipidi torud lahti ja vaata kas kütus pihustini jõuab on esimene samm. Kui seal probleeme pole, siis saab otsapidi pumba välistada.
Olen näinud kus rahkunud kütusetoru võtab õhu vahele ja ka kohe käivitus metsas ja jõud läinud. Naftahaisu ka kapoti all on?
Filtrit vahetades tagasivooluklapi tihend halvasti paigaldatud ja tõmbab sealt õhu vahele?
Turbo/EGR käivitamisel ja tühikäigul rolli ei mängi, nende vead välistaks esmalt (kuigi kes teab).

Kui kütte ja eelsüütega kõik korras, siis tekib küsimus mis asendis klapid on. St sisselase või väljalase jääb survetakti ajal irvakile (nuka või rihma viga) ja ei lase korralikku kompressiooni silindrisse tekitada? Siis jääb alles rõhukell ja kompressioon ära mõõta. Samuti ei tee halba sooja mootoriga süütenurk üle kontrollida.

Sinist tuleb algul aga natuke aega käib siis kõik normaalne.

Nafta lebra ei ole kuskilt tunda

Pihustiteni jõuab küte.

Ise olen autoga 40000km sõitnud ja pole rihma vahetanud ja täna uurisin teiselt omanikult, et ta 50k ringis sõitnud ja pole rihma vahetanud.
Ehk siis võimalus, et rihm lihtsalt välja veninud.

Vahetust
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 23 Juun 2017, 17:13
Telefon: 53597987
Skype: -
Auto: -
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 1.9tdi 81kw 1998a halb käivitus, jõupuudus

Lugemata postitus Postitas Vahetust » 11 Veebr 2020, 09:54

J.Aru kirjutas:
10 Veebr 2020, 22:22
Kas hammasrihma vahetuse kohta andmed teada? Kuna üleöö algas nii käivitamis probleem kui jõupuudus siis peale arvutiga veakoodide vaatamist ja live datale pilgu peale viskamist vaataks isiklikult järgmisena rihmamärke (võib-olla isegi alustaks neist kui rihm teadmata seisukorras). Muidugi esialgu ikka pilk kapotialla visata ja otsida ilmselgeid kütuse lekkeid.
Kütuse lekkeid ei täheldanud, rihma vahetan täna ära, tuli välja jah, et 90k rihm peal olnud pluss miinus.

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Passat 1.9tdi 81kw 1998a halb käivitus, jõupuudus

Lugemata postitus Postitas silverpik » 11 Veebr 2020, 11:23

Sel mootoril peaks olema rihma välp suurusjärku 120k km. Ma alustaks jah siis sellest, et vaata süütenurk üle ja läheks sealt edasi.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Passat 1.9tdi 81kw 1998a halb käivitus, jõupuudus

Lugemata postitus Postitas dellu » 11 Veebr 2020, 13:51

silverpik kirjutas:
11 Veebr 2020, 11:23
Sel mootoril peaks olema rihma välp suurusjärku 120k km. Ma alustaks jah siis sellest, et vaata süütenurk üle ja läheks sealt edasi.
Üldiselt Eestis on ikka pigem 90 000, 120 000 on rohkem Saksamaa välp. Antakse kliimatsoonide kaupa erinevalt samale autole/mootorile.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Passat 1.9tdi 81kw 1998a halb käivitus, jõupuudus

Lugemata postitus Postitas silverpik » 11 Veebr 2020, 16:46

dellu kirjutas:
11 Veebr 2020, 13:51
silverpik kirjutas:
11 Veebr 2020, 11:23
Sel mootoril peaks olema rihma välp suurusjärku 120k km. Ma alustaks jah siis sellest, et vaata süütenurk üle ja läheks sealt edasi.
Üldiselt Eestis on ikka pigem 90 000, 120 000 on rohkem Saksamaa välp. Antakse kliimatsoonide kaupa erinevalt samale autole/mootorile.
Näed jälle targem.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

GTI
Moderaator
Postitusi: 7831
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

Passat 1.9tdi 81kw 1998a halb käivitus, jõupuudus

Lugemata postitus Postitas GTI » 11 Veebr 2020, 18:45

dellu kirjutas:
11 Veebr 2020, 13:51
Üldiselt Eestis on ikka pigem 90 000, 120 000 on rohkem Saksamaa välp. Antakse kliimatsoonide kaupa erinevalt samale autole/mootorile.
Huvitav mis see välp Ida-Nigeerias oleks - 180 000 ? :D
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Passat 1.9tdi 81kw 1998a halb käivitus, jõupuudus

Lugemata postitus Postitas dellu » 11 Veebr 2020, 18:57

GTI kirjutas:
11 Veebr 2020, 18:45
dellu kirjutas:
11 Veebr 2020, 13:51
Üldiselt Eestis on ikka pigem 90 000, 120 000 on rohkem Saksamaa välp. Antakse kliimatsoonide kaupa erinevalt samale autole/mootorile.
Huvitav mis see välp Ida-Nigeerias oleks - 180 000 ? :D
Ei oska öelda, võid audihooldusest/flamekost küsida. Vähemalt nende poolt selline info auto kohta, millel eelmised hooldused 120 ja 240 saksas tehtud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5173
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 231 korda
Tänatud: 273 korda

Passat 1.9tdi 81kw 1998a halb käivitus, jõupuudus

Lugemata postitus Postitas tito » 12 Veebr 2020, 06:39

GTI kirjutas:
11 Veebr 2020, 18:45
dellu kirjutas:
11 Veebr 2020, 13:51
Üldiselt Eestis on ikka pigem 90 000, 120 000 on rohkem Saksamaa välp. Antakse kliimatsoonide kaupa erinevalt samale autole/mootorile.
Huvitav mis see välp Ida-Nigeerias oleks - 180 000 ? :D
Ma ei usu et kliima seal midagi mõjutab, ntks selle aasta talvel on kindlasti mägisel Saksamaal külmem olnud kui meil :roll:
Teisalt kui mootor enivei tiksub 90 kraadi juures....
Pigem on need rasked tingimused tingitud, et Venemaa meie naaber.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Vahetust
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 23 Juun 2017, 17:13
Telefon: 53597987
Skype: -
Auto: -
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 1.9tdi 81kw 1998a halb käivitus, jõupuudus

Lugemata postitus Postitas Vahetust » 12 Veebr 2020, 15:04

Hammasrihm vahetatud, käivitub ikka halvasti.
Oleks vist mõistlik läbipaistev kütusevoolik enne pumpa panna, et näha kas õhk tuleb kuskilt vahele voi mitte.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Passat 1.9tdi 81kw 1998a halb käivitus, jõupuudus

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 12 Veebr 2020, 15:57

Hammasrihm vahetati ikka sedasi, et pandi tehase märkide järgi paika mitte markeriga oma märgid peale? Läbipaistev kütusevoolik pold halb plaan, diagnost tasuks ka teha.

Kodumeister
Klubiline
Postitusi: 40
Liitunud: 26 Sept 2013, 19:30
Telefon: 56251450
Skype: JumperDJ
Auto: VW Passat(B5) TDI 66kw, VW Sharan(7M) TDI 81kw, Audi A6(C5) 81kw
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 1.9tdi 81kw 1998a halb käivitus, jõupuudus

Lugemata postitus Postitas Kodumeister » 21 Veebr 2020, 01:35

Kui starter ja aku hea siis võib olla väntvõlli anduris viga, ning vaata ka temperatuuri andur üle. Kui kindlalt süüde paikas on enne! Pumbal on ka peal ülesurve klapp ehk see sul väsinud ja laseb kütuse alla!?

margus014
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 11 Mär 2013, 17:06
Asukoht: Tallinn-Kuressaare
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 1.9tdi 81kw 1998a halb käivitus, jõupuudus

Lugemata postitus Postitas margus014 » 12 Apr 2020, 14:21


Vasta

Mine “Diislid”