Passat B6, 2.0 103 kw TDI, jahutusvedelikku kaob

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
ReimoS
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 18 Jaan 2010, 14:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Passat B6, 2.0 103 kw TDI, jahutusvedelikku kaob

Lugemata postitus Postitas ReimoS » 05 Juul 2020, 22:24

Mul Passat B6, mootoriga 2,0 103 kw, TDI, väljalase 2008 ja läbisõit ca 320tuh. Pean ütlema, et olen natuke võhik automootori hingeelu koha pealt, ja jahutuse, et kuidas vedelikupaagist see edasi läheb ja kuhu.

Igatahes. Autol on jahutusvedelikku kuluma hakanud, viskab tule põlema (et kontrolli taset), valan uurde jne. Hetkel kulus liitrine pudel viimase kuu jooksul ära, varem (see on selle aastaga tekkinud teema, ses mõttes et "varem" nagu probleemi alguses) oli see sedasi, et ca kuu aja tagant viskas teadet, nüüd natuke üle nädala tagant (ja valan korraga siis ca tassitäie paaki juurde). Olen palunud töökojas seda paar korda uurida-kontrollida, siis kui ca kuu tagant tuld vilgutas. Hiljuti käis ülevaatusel, siis ka ei leidnud miskit. Öeldi et kui kuskilt lekib, siis liiga vähe et üles leida (ei lahma, noh). Et kuhu seda kaduda saab? Auto all loikusid pole, kapoti all ei paista ka niiskeid kohti olevat. Mõni voolik ära väsinud? Või kuskil liite vahelt? Või põleb mootoris ära, kuigi miks see sinna põlemiskambrisse vms sattuma peaks. Õlitaseme üle auto ei kurda, kui sellest abi on, või ütleks mingeid muid muresid. Jõudu on, töötab normaalselt, kütusekulu on ok, mingeid kahtlasi hääli ei tee.. Tahaks sellest teemast paremini aru saada ja kui võimalik siis lahenduse.

Lisatud: kevadel oli õlivahetus ka, ei öeldud küll et miskit seal valesti oleks, ja siis juba oli seda muret et jahutusvedelik kaob tasapisi. Samas, õlikorgi all natuke mingit kollast ollust oli, just vaatasin. Et jookseb õlisse?
Viimati muutis ReimoS, 05 Juul 2020, 23:01, muudetud 4 korda kokku.

nibiru
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 28 Mär 2009, 12:09
Auto: VW tüüpi sõiduauto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Passat B6, 2.0 103 kw TDI, jahutusvedelikku kaob

Lugemata postitus Postitas nibiru » 05 Juul 2020, 23:38

EGR-i jahuti. Üks variant on see jahutussüsteemist välja ühendada. Kui siis enam vedelik ei kao, on viga seal.

ReimoS
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 18 Jaan 2010, 14:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Passat B6, 2.0 103 kw TDI, jahutusvedelikku kaob

Lugemata postitus Postitas ReimoS » 06 Juul 2020, 09:21

Igatahes jahutus ja õli omavahel kokku ei saa, emba-kumba pidi. Näevad mõlemad normaalsed välja. Hea seegi. Mulle üks päev korra tundus, et salongi puhutavat õhku ei soojendanud üldse (isegi kui keerasin tempi kõrgemaks, siis oli ikka külm), kuid samas viimastel päevadel kui keeran sooja maxi peale, siis tuleb sooja küll.. Ma jäängi ise mõistatama, tundub, ilma abikäeta.

Kas võib mingit lekkepeatajat-lisandid kasutada, või ei ole see hea mõte, kuna põhjust veel ei tea?
Viimati muutis ReimoS, 06 Juul 2020, 09:36, muudetud 1 kord kokku.

Rooma
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 7 korda

Passat B6, 2.0 103 kw TDI, jahutusvedelikku kaob

Lugemata postitus Postitas Rooma » 06 Juul 2020, 11:06

Lekkepeataja pole kunagi hea mõte - ipärast radikad kinni kõik ja hakkad neid ükshaaval uusi ostma .
Viimati muutis Rooma, 26 Juul 2020, 23:40, muudetud 1 kord kokku.
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Passat B6, 2.0 103 kw TDI, jahutusvedelikku kaob

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 06 Juul 2020, 19:15

Pakuks ka et egr jahuti või kaane tihend

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Passat B6, 2.0 103 kw TDI, jahutusvedelikku kaob

Lugemata postitus Postitas ryan » 07 Juul 2020, 22:13

Kas sellel on pikki mootor ?
Pikki mootoril võib veel esineda leke tulemüüri juurest salongiradika voolik, kinnitus mootori küljest :roll:
Ma pole kindel, et sellel see kinnitus seal on aga vaadata ju võib, 1,9 lekkis suht hästi just sealt :wink:
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Passat B6, 2.0 103 kw TDI, jahutusvedelikku kaob

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 08 Juul 2020, 08:58

Sellel ei ole pikki mootor.


..
ryan kirjutas:
07 Juul 2020, 22:13
Kas sellel on pikki mootor ?
Pikki mootoril võib veel esineda leke tulemüüri juurest salongiradika voolik, kinnitus mootori küljest :roll:
Ma pole kindel, et sellel see kinnitus seal on aga vaadata ju võib, 1,9 lekkis suht hästi just sealt :wink:

ReimoS
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 18 Jaan 2010, 14:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Passat B6, 2.0 103 kw TDI, jahutusvedelikku kaob

Lugemata postitus Postitas ReimoS » 22 Okt 2020, 12:46

No update ja tundub et põhjus olemas.
Kuskil midagi näha ei ole, mootoriruumis sees.
Kõrvalteemana - salongisoojendus natuke turtsub küll, aga see pigem klapimootoritega seotud teema (juhipool vahel tuleb ainult külma õhku, vahel nii nagu peab; kõrvalistuja pool muret sellist pole). Igatahes vahel juhipool klapid plagisevad, kui nii öelda. Põrandad kuivad. Et mingi hetk tuleb ka see lasta kõik üle vaadata, aga ei tundu süüdlane hetkel olevat. Maas tilku pole jne (va tavaline kliimast tilkuv kondens auto all).

Sügise hakul tegin rutiinse õlivahetuse, ei olnud mingit viidet et õli ja jahutus kokku saaksid. Aga heitgaasid on teistmoodi lõhnama hakanud ja vahel tuleb rohkem suitsu kui peaks. Tundub et jahutusvedelik põleb ära. EGR jahuti sai kinni pandud, et seda kontrollida või välistada, muutusi polnud, ikka alla 1000 km ja vilgub tuluke.

Kuna EGR-iga muutusi ei tulnud, ikka on tasapisi rohkem suitsu taga siis loomulik arvata et kaanetihend. Aga selle vahetamise käigus saadeti kaas tasaseks lihvimisse ja muidu ülevaatamisele et kas ok on, ja tuleb välja et kuskil 3 silindri kohal praod sees. No ilmselt algul tasapisi lekkis aga viga ajaga süvenes.

Ühesõnaga per*e ja uut kaant vaja. Töökoda otsib, aga ma hakkasin ka vaatama et kas ja mis. Esialgu oli töökoja poolt ainult terve mootor leitud lammarist, kuid ainult kaane pärast pole veel mõtet kui muutmoodi ei saa. Sest liiga kallis on sedasi..
Viimati muutis ReimoS, 22 Okt 2020, 12:49, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Passat B6, 2.0 103 kw TDI, jahutusvedelikku kaob

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 22 Okt 2020, 13:39

Mis mootori kood on? Võin jagada kontakti, kel BMP plank mootor pakkuda (pihustid küljes) ja sõitva pealt (hind oli vist 400.-?), kuid jah, eks nendega olegi nii, et sisse ei näe keegi, na sa enda omalgi ei näinud.

ReimoS
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 18 Jaan 2010, 14:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Passat B6, 2.0 103 kw TDI, jahutusvedelikku kaob

Lugemata postitus Postitas ReimoS » 23 Okt 2020, 18:01

Ütleb et mootori kood on CBAB
Ei näe sisse jah, seda jahutusvedeliku kadu sai otsitud hea mitu korda, ka siis kui auto töökojas muudel põhjustel oli, et kas jääb silma mingit põhjust. Aga enne kaane kallale minekut.. ei näinudki.
Viimati muutis ReimoS, 23 Okt 2020, 18:02, muudetud 1 kord kokku.

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Passat B6, 2.0 103 kw TDI, jahutusvedelikku kaob

Lugemata postitus Postitas teet82 » 23 Okt 2020, 19:30

See on siis CR mootor juba, neid liigub vähem.
Palju selle mootori eest siis küsitakse lammutuses?
Muidu läbi ebay on ka eraldi kaasi lademetes saada saksast või ka leedust, aga hinnad üpris krõbedad, kasutatute hinnad algavad umbes 400eur.
Viimati muutis teet82, 23 Okt 2020, 19:31, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Diislid”