VW B8 hoolduse küsimus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

VW B8 hoolduse küsimus

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 30 Juul 2021, 09:16

tito kirjutas:
30 Juul 2021, 07:39
Nooh ondajeel on see 1l turbokas Civic rihmaga, mis käib õlist läbi ja välp 100 000- 100 000 hooldus maksab 2,5 kilo esinduses
Neid 1 liitriste motodega masinaid ostavad ju ainult linnalapsed ( vist?) ja nende 100k välp tuleb tunduvalt pikema aja tagant. Aga jaa... 2,5 kilo on kole raha sellise töö eest. Sama raha taheti a6 4,2 bensakal keti vahetuse eest. Ja no seal on ikka tööd ka.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

VW B8 hoolduse küsimus

Lugemata postitus Postitas tito » 30 Juul 2021, 09:48

No need liitrised mahlapakid vast jah maanteeristlejad päris pole a seal oli ka ajaline välp, varem või hiljem saab kirvega pihta :)
Õnneks tulevad elektriautod ja jääb palju peavalu ära, ei ole mootoris õlisid vaja vahetada või käigukastis jne jne :D
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW B8 hoolduse küsimus

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 30 Juul 2021, 11:41

JaanusVambola kirjutas:
29 Juul 2021, 19:40

Kui nii spets õlid ainult sobivad siis on hind arusaadav. Ma lihtsalt võrdlesin e klassiga ja selle hooldus on u 3x odavam. Aga ju merssu võib igast odavat s***a sisse ka kallata. 😜
See väga hea võrdlus. "Selveris on sai odavam kui leib Maximas"

Mis e-klass, milline hooldus? See 1500€ hooldus tõenäoliselt kõige kallim hooldus, kus on rihmad, veepump, mootoriõli, kastiõli, pidurivedelik, haldexi õli jne. Selle saab ka mujal soodsamalt tehtud. Ja saab ka 200€ hooldust teha esinduses, kui ainult õli vahetada.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
Ra1ts
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
Asukoht: Laagri
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 70 korda

VW B8 hoolduse küsimus

Lugemata postitus Postitas Ra1ts » 30 Juul 2021, 14:44

1500 ei tundu midagi liiga müstilist, arvestada, et tegu on esindusesga. Seal sees on ilmselt peale rihma ka tavaline tehnohooldus (mootoriõli, km järgsed filtrid jne.) Arvestada tuleb, et esindus peab kasutama orignaalosi.
Mul on 110kw B8 ja just Flamenkos saanud hoolduse, sh tehnohooldus(õlid), DSG õli, rihmavahetus, koos pumba ja muu jutuga ning mingi tihendi vahetus, kokku ca 1k. Rihmavahetusele lasin eraldi teha pakkumised nii Flamenkost kui ka Mölleris ning vahe tuli ca 250 euri ainuüksi sellele tööle Mölleri kahjuks.

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

VW B8 hoolduse küsimus

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 30 Juul 2021, 16:23

Ra1ts kirjutas:
30 Juul 2021, 14:44
1500 ei tundu midagi liiga müstilist, arvestada, et tegu on esindusesga. Seal sees on ilmselt peale rihma ka tavaline tehnohooldus (mootoriõli, km järgsed filtrid jne.) Arvestada tuleb, et esindus peab kasutama orignaalosi.
Mul on 110kw B8 ja just Flamenkos saanud hoolduse, sh tehnohooldus(õlid), DSG õli, rihmavahetus, koos pumba ja muu jutuga ning mingi tihendi vahetus, kokku ca 1k. Rihmavahetusele lasin eraldi teha pakkumised nii Flamenkost kui ka Mölleris ning vahe tuli ca 250 euri ainuüksi sellele tööle Mölleri kahjuks.
Tegelt võiks keegi virgem mingi võrdlustabeli teha. Suur hooldus, erinevad saksa margid ja siis veel ametlik esindus vs mitteametlik esindus. Masinad võiks olla muidugi piisavalt võrreldavad. Kahene disla on vist kõigil piisavalt sarnane.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

VW B8 hoolduse küsimus

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 05 Aug 2021, 21:32

Nii... Kuna kellelgi huvi polnud midagi lisada, siis täna sain teada mersu om651 mootori ketivahetuse hinna ja naer tuli peale. 511 euri. See siis töö koos materjalidega ja kohas mis tegeleb ainult mersudega. Bemmi hinna sain ka, aga seda ainult kolmesele dislale ja see oli nii kole nr, et ma ei hakka seda siia kirjutamagi. Kahesele on tõenäoliselt odavam. Keegi võiks vagi keti/rihma vahetuse hinna ka võrdluseks visata. Ja seda siis kahesele või 1.9 motole. Lihtsalt võrdluseks.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5351
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 608 korda

VW B8 hoolduse küsimus

Lugemata postitus Postitas jussike » 05 Aug 2021, 22:05

Hmm, kas ma olen midagi maha maganud, aga 1,9-t pole veel B8 peal kohanud..
Lihtsalt võrdluseks tabeleid teha, see kisub juba TTÜ magistri tööks kujunema.
Vaatasin korra Etkasse, ainuüksi 2018a B8-le on nimekirjas 2,0TDI mootoreid kõigest 17 tk, 2,0bensukaid ainult 10tk + muid kooslusi 11tk
Eks enamustel varuosad ja tööd klapivad üksühele, aga ka see tuleks ju välja tuua. Kui tabelisse liita ka veel teised Saklased, milledel on ka kümneid erinevaid mootoreid, siis ma ei kujuta hästi seda exelit eriti ette.
Ja mis loom on mitteametlik esindus?
Viimati muutis jussike, 05 Aug 2021, 22:18, muudetud 3 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

VW B8 hoolduse küsimus

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 05 Aug 2021, 22:33

Sorri, ei teadnud seda, et 1,9 dislat enam pole. Vaevalt, et need 17 erinevat 2.0tdi mootorit erinevat rihma või keti süsteemi kasutavad. Eks seal on erinevus rohkem toite ja väljalaske poole peal. No ja muidugi soft ka.
Mitteametlik margiesindus on see, kes küll teeb kindlat marki autosid, aga tehas päris käppa alla ei viska.
Vagil on vist flameko ja forss. Mersul lesven, hort ja mingid veel vist. Bemmil vist hetkel päris ametlikku esindust enam polegi. Parandage kui eksin.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 902
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 164 korda
Tänatud: 80 korda

VW B8 hoolduse küsimus

Lugemata postitus Postitas Pulku » 05 Aug 2021, 23:04

Bemmil, ikka on ... Inchcape.

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

VW B8 hoolduse küsimus

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 06 Aug 2021, 14:01

Pulku kirjutas:
05 Aug 2021, 23:04
Bemmil, ikka on ... Inchcape.
Ongi. Varem oli united, aga millegipärast pani see pillid kokku.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

maddis
Klubiline
Postitusi: 101
Liitunud: 14 Jaan 2018, 09:52
Auto: VW Passat B8.5
Asukoht: Tallinn ei ole kaugel
Tänanud: 174 korda
Tänatud: 27 korda

VW B8 hoolduse küsimus

Lugemata postitus Postitas maddis » 06 Aug 2021, 16:24

JaanusVambola kirjutas:
06 Aug 2021, 14:01
Pulku kirjutas:
05 Aug 2021, 23:04
Bemmil, ikka on ... Inchcape.
Ongi. Varem oli united, aga millegipärast pani see pillid kokku.
Mitte ei pannud pille kotti, vaid vahetas omanikku:
https://majandus.postimees.ee/4110245/i ... giesindust

Vasta

Mine “Diislid”