Klapiklõbina mõistatus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
generaator
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 28 Apr 2011, 15:16
Auto: VW-passat universaalid 87 ja 93 a, mis ei sõida. Liigun sharaniga, diisel 98.
Asukoht: Lääne Virumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Klapiklõbina mõistatus

Lugemata postitus Postitas generaator » 31 Okt 2021, 12:35

Sõitsin "laululava" mäest üles, lõpus andsin veidi gaasi( Sharan 1,9 TD, 66 kw, 1998). Kui horisontaali jõudsin, kuulsin korralikku klapiklõbinat.
Saja meetri pärast jätsin seisma ja kuulatasin seda muusikat nõutult. Peale mootori seiskamist ja umbes veerand tunnist ootamist käivitus endise kõlaga, mis aga peale mõne kilomeetrist sõitu kadus. Isegi see vaikne tiksumine, mida hommikustel käivitustel kuulda, on täiesti kadunud. Nüüd juba sadakond kilomeetrit vaikne...Oskab - viitsib keegi kommenteerida?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7832
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

Klapiklõbina mõistatus

Lugemata postitus Postitas GTI » 31 Okt 2021, 13:03

Õli ikka mootoris on normi piires? Kulunud hüdrotõukuritega sõltuvad ülemise otsa hääled paljuski õlirõhust ning kui õli on vähe ja sõitsid ka mäest üles...
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Klapiklõbina mõistatus

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 01 Nov 2021, 00:03

Kui õli on piisavalt siis järgmine pakkumine oleks pumba juhtmed üle vaadata. Endal kogemus kus Passati peal 66kw oli üks juhe isolatsiooni sees ära murdunud (klapi oma mis pritsehetke varajaseks keerab) ja sel hetkel kui ühendust ei andnud hakkas ka klõbisema kuna pritsehetk ühenduse katkemisel võimalikult varajane. Seda ma täpselt ei mäletagi kas veakood tuli ka sellega sisse, võiks vast olla.

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Klapiklõbina mõistatus

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 01 Nov 2021, 07:36

Mis siin ikka mõistatada. Tõukur klõbises õlinäljas niikaua kuni lahkus oma tööpostilt. 😁
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3372
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 807 korda
Tänatud: 131 korda

Klapiklõbina mõistatus

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 01 Nov 2021, 18:21

Lugesin esimest postitust ja saan aru, et probleem ei ole mitte selles, et jäi midagi klõbisema. Või et midagi klõbiseb rohkem, aga mure, et klõbin kadus üldse?
Järelikult mootor läks korda. :D
Räägitakse, et hommikuks võivad olla hüdrotõukurid tühjaks vajunud, aga ma peale AHU mootoril hüdrotõukurite vahetust jätsin alles niisama jälgimiseks ja mõni neist hoidsid korralikult õli veel sees.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5338
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

Klapiklõbina mõistatus

Lugemata postitus Postitas jussike » 01 Nov 2021, 19:15

Äkki oli kuskil õlikanalis miski tromb ees, mis nüüd eest ära tuli ja filtrisse kinni jäi?
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
MustVälk
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5338
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

Klapiklõbina mõistatus

Lugemata postitus Postitas jussike » 03 Nov 2021, 22:28

Kas ma ütlesin, et raudpolt nii on?
Ütlesin, et äkki on.
Kui kodanik räägib, et on varasemalt koguaeg miski tikumine olnud, mis läks ootamatult suuremaks ja veel ootamatult ära kadus koos eelneva tiksumisega, siis millised on sinu poolsed tehnilised pakkumised peale seosetu häma ajamise.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
MustVälk
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2564
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Klapiklõbina mõistatus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 22 Dets 2021, 20:56

Kasutades vanemat teemat on minul hea tahe küsida klapi klõbinast. Hüdro tõukurid võivad jah klõbiseda mõnda aega peale õli vahetust. Kui mäkke tõusul (eeldades,et õli karteris vähe) tekib mitte tik tik tik vaid siiski klõk klõk klõk on ju kepsu saaled õlinälgas. Hüdro tõukur kannatab julgelt ära lühiajalise õli surve languse. Seega. Kas teema algataja sai mõistatusele lahenduse? Jussike.Mis tuli sinupoolt siis teadmine. S T. Mitte sinult vaid kellega arutlesid klapi klõbinat.

tegelane5
Huviline
Postitusi: 170
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

Klapiklõbina mõistatus

Lugemata postitus Postitas tegelane5 » 13 Jaan 2022, 11:08

t6nis3 kirjutas:
22 Dets 2021, 20:56
Kasutades vanemat teemat on minul hea tahe küsida klapi klõbinast. Hüdro tõukurid võivad jah klõbiseda mõnda aega peale õli vahetust. Kui mäkke tõusul (eeldades,et õli karteris vähe) tekib mitte tik tik tik vaid siiski klõk klõk klõk on ju kepsu saaled õlinälgas. Hüdro tõukur kannatab julgelt ära lühiajalise õli surve languse. Seega. Kas teema algataja sai mõistatusele lahenduse? Jussike.Mis tuli sinupoolt siis teadmine. S T. Mitte sinult vaid kellega arutlesid klapi klõbinat.
Bensukas Audi 80nel viskas õli jahuti tihendi -20..25ga ära, loomulikult märkasin seda alles siis kui õli tuli põlema hakkas. Kallasin kogu õli mis pagasnikus oli peale ära ning hiilisin võimalikult vaikse käiguga koju tagasi, ca 5 km. Niipea kui õli vähemaks jäi ning surve langes siis klapitiks kohe sisse ka tuli. Hea see mootorile kindlasti polnud aga peale õlijahuti tihendi vahetust ning õli lisamist töötas mootor ilusti.
Niiet pakuks et ka sellel diislil õlisurve langes ning seetõttu tuli klapitiks sisse.

Vasta

Mine “Diislid”