2.0tdi eluiga-läbisõit-kogemusi

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
elias
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Mai 2010, 10:36
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

2.0tdi eluiga-läbisõit-kogemusi

Lugemata postitus Postitas elias » 22 Jaan 2022, 10:31

Soetasin Soomest 2010 skoda 2.0 125kw läbisõiduga 450k, mõtlen et palju neil motodel ressurssi on,
on näinud - kokku puutunud 500 000+ läbisõiduga?

ehk on midagi huvitavat rääkida jagada?

Mul endal siis hooldusraamatu järgi vahetatud õli praktiliselt algusest peale iga 10k castrol/mobili õlisid, töötab korralikult ja mineid probleeme ei paista olema.

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

2.0tdi eluiga-läbisõit-kogemusi

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 22 Jaan 2022, 12:15

Kui on esinduse välba järgi hooldatud, siis on ime, et 450k läbi on lasknud, aga kui iga 10k järgi, siis on lootust ka palju rohkem läbi sõita. Mobil õli ma sinna ei kasutaks. Ma ei kasuta isegi oma mersudes mobilit(mb soovitab) ja VAG-id on palju tundlikumad õli suhtes. Kasuta korralikke määrdeid ja käitu heaperemehelikult, küll siis kestab ka.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

2.0tdi eluiga-läbisõit-kogemusi

Lugemata postitus Postitas margus » 24 Jaan 2022, 15:02

Diisel võiks vabalt teise sama palju läbi sõita! Seda vähemalt mootori enda poolelt, lisaseadmed aga võivad varem juba ära väsida.

Olen sõitnud-omanud ka pea 500.000km Audi 200 20V versiooni ja sõits üsna eduliselt. Sel muidugi hakkas vaikselt ülekanne väsima ning lõtkud juba suured. Aga küllap tehti siis autosid ka teistmoodi :)
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

ökovend
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
Auto: efofuel, touran, 2,0
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

2.0tdi eluiga-läbisõit-kogemusi

Lugemata postitus Postitas ökovend » 24 Jaan 2022, 16:25

Kah salaja kiikan diislit kütuse hinna tõttu, aga kuidagi kurnav on iga 10000 tagant õli vahetada. See ka, kui sõjaoht möödas, pole ime, tuleb vana suksu tagasi osta. Aga kui siin neid võimsamaid kw vadatakse, siis ju loogiline, mootor väga ei saagi kesta, lihtsalt kap.remont, siis lased jälle rahulikult.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

2.0tdi eluiga-läbisõit-kogemusi

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 24 Jaan 2022, 17:19

Ise vahetan ka 10-15 tuhande vahel õli ja midagi kurnavat küll pole :D kui teed ise kodus, siis niisama õllekõrvale näppimine ja kui lased kuskil teha, siis võtad ühe kohvi ja lappad ajakirja.
Kummalgi juhul üle poole tunni ei lähe

Maahärra
Veteran
Postitusi: 1204
Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
Asukoht: Eesti,
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

2.0tdi eluiga-läbisõit-kogemusi

Lugemata postitus Postitas Maahärra » 24 Jaan 2022, 18:28

Aegajalt kasutan ühte diislit. B5 siis. Sellel hetkel kellal ca 653000. Ilmselt on nii 100-150000 kaduma läinud Euroopast tulles.
Käib nagu Antsu viiul. Pole tal häda midagi.
Õli vahetus on sellel autol 10000 tuhande tagant.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

2.0tdi eluiga-läbisõit-kogemusi

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 25 Jaan 2022, 10:36

Maahärra kirjutas:
24 Jaan 2022, 18:28
Aegajalt kasutan ühte diislit. B5 siis. Sellel hetkel kellal ca 653000. Ilmselt on nii 100-150000 kaduma läinud Euroopast tulles.
Käib nagu Antsu viiul. Pole tal häda midagi.
Õli vahetus on sellel autol 10000 tuhande tagant.
No sel konkreetsel isendil, millest sa räägid, pole ju teema algataja mootoriga midagi pistmist. B5-le pandi ju ka vanakooli diiselmootoreid ja neid võrrelda tänapäevaste 2 liitristega on nagu võrrelda kartuleid kapsastega.
Viimati muutis alkeemik, 25 Jaan 2022, 10:36, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat alkeemik selle postituse eest:
HawkHill

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

2.0tdi eluiga-läbisõit-kogemusi

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 25 Jaan 2022, 10:59

Pikad otsad ja 30k km pole diislile mingi probleem, pigem lühikesed otsad linnas teevad paha diislile, eriti kui see 30 000km koguneb ainult lühikesi otsi tehes. Ma vahetanud kõigil autodel õli 10k tagant ja ei saa aru, miks mitte teha seda? Õli + õlifilter + karteri punn no max 100€, manni õhufilter metsikud 10€ otsa 😀

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

2.0tdi eluiga-läbisõit-kogemusi

Lugemata postitus Postitas dellu » 25 Jaan 2022, 11:10

ah ei ole need kõrgsurvepumbaga 1.9d ka nii pommikindlad ühti.
Ma olen 4-5tk selliseid PD mootoriteks ümber tuuninud. 2tk on ülevaatusel laiali lastud, üks väidetavalt maja ees soojenedes oli tagasi tulles auguga plokis. Ühe ülevaatusel laiali mineku põhjuseks oli ilmselt see, et vaakumipoolel oli miljon auku ja ilmselt polnud see auto ammu turbopill olnud ja kõik cooleris olev õli tõmmati ülevaatusel käima. Mina ostsin katkisena, vaakumi vead tuvastasin kui uus mootor juba vahel oli. Enne käis ilusti edasi, aga uues keres täitsa 0 kiirendus. Vaakumi poolt esimese hooga ei viitsinud doonorilt võtta. Teine oli isa käes olev masin, millele mõtlesin enne müüki ülevaatuse ära teha, lõppes samuti pauguga. Mis seal juhtus ei tea siiani, aga eks tal oli ka selline tõristav sõidustiil. Lisaks paar kottis mootoriga samasugust on veel kätte sattunud. Nii et ma nüüd lõpuni ka neid ei ülistaks.
Eks loomulikult suurema läbisõiduga on kaasnenud rohkem kulumisi jne, aga ilmselt enamus tootmisvead on juba ära likvideeritud ilmselt, kui seni on kestnud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

2.0tdi eluiga-läbisõit-kogemusi

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 25 Jaan 2022, 17:10

dellu kirjutas:
25 Jaan 2022, 11:10
ah ei ole need kõrgsurvepumbaga 1.9d ka nii pommikindlad ühti.
Ma olen 4-5tk selliseid PD mootoriteks ümber tuuninud. 2tk on ülevaatusel laiali lastud, üks väidetavalt maja ees soojenedes oli tagasi tulles auguga plokis.
Oot, kas selline asi on tehtav?
No tglt vbolla lendasidki laiali selle tuunimise tulemusena. Niipalju kui mul tuttavatel on neid ks pumbaga 1.9 dislasid olnud, siis need on kõik saanud ikka koledat retsimist ja elasid kõik üle. Üks sõitis isegi vana läbikäinud õliga ja hüdroõliga. Masin töötas ikka nagu kell. Täiesti uskumatud mootorid olid.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

2.0tdi eluiga-läbisõit-kogemusi

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 25 Jaan 2022, 17:49

See juu täesti oleneb kuidas hoitud hooldatud ja sõidetud.
Paar kolm mootori vahetust ühel mehhaanikul kahvatub sellise numbri ees, et kui palju neid toodeti, kui palju on veel liikvel ja kui palju mõni on läbisõitnud juba.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Vasta

Mine “Diislid”