1.6 TDI CAYC pihustiga probleem

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Lutz
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 20 Jaan 2007, 22:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

1.6 TDI CAYC pihustiga probleem

Lugemata postitus Postitas Lutz » 05 Juun 2022, 21:03

Täna aga tekkis probleem ühtlasel maanteesõidul, kus masinal kadus jõud (töötas edasi 3 silindriga) ning hakkas vilgutama spiraali signaallampi armatuuris. Õnneks oli kaabel kaasas ja näitas sellist veateadet:
9837 - Injector Cylinder 1 (N30)
P0201 00 [101] Circuit Malfunction

Kustutasin veakoodid ära ning nüüd töötab jälle probleemivabalt. Natuke varasemat meenutades võib öelda, et mõned korrad olen veel tundnud kerget jõnksatust, aga siis pole mootor limp-mode läinud.

Netist tuhlates leidsin info:
The electrical portion of the Siemens injector fails, the insulation cracks and the coil becomes open circuit. It is very common on the 1.6TDIs, so much so that the injector supplier was changed in 2013.

Kas kellelgi on sellise probleemiga kokkupuuteid?
Kas piisab pistiku ühenduse ülevaatamisest või on tegemist ikka pihusti sisese ühenduse probleemiga?
Kas uuema tüübi pihusti (peaks olema vist VDO) sobib ka up to 2012 mootorile?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

1.6 TDI CAYC pihustiga probleem

Lugemata postitus Postitas R36 » 05 Juun 2022, 21:17

Tavaline kristalli suremine. Uus pihusti ja elu läheb edasi. Varsti sureb järgmine ... :)

https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 040080-vdo

Ära uut polti ja tagasivoolu tihendeid unusta.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Lutz
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 20 Jaan 2007, 22:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

1.6 TDI CAYC pihustiga probleem

Lugemata postitus Postitas Lutz » 05 Juun 2022, 21:34

Tänud @R36! Seda ma arvasin, no läbisõit ka juba 275K. Peakski ühe varuks ostma kaasa, et kui teepeal peaks minema, siis saab järgmise külge kruttida. Kas uus pihusti tahab ka autole tutvustamist ning kui jah, kas seda saab VCDS´ga ka või vaja ikka pädevamat softi?
Viimati muutis Lutz, 05 Juun 2022, 21:35, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

1.6 TDI CAYC pihustiga probleem

Lugemata postitus Postitas R36 » 05 Juun 2022, 21:36

Pihustite IMA saab VCDS-ga sobitada.
Aga võrdle vana ja uut, siis saad aru, et ühe numbri asemele tuleb 0 panna.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Lutz
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 20 Jaan 2007, 22:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

1.6 TDI CAYC pihustiga probleem

Lugemata postitus Postitas Lutz » 29 Juun 2022, 23:12

@R36 soovitatud pihusti sai külge ning kõik töötab jälle kenasti. VCDS-ga tuleb tõesti sisestada uus pihusti IMA kood, mille leiab pihusti pealt ning kindlasti tuleb koodile lõppu lisada ka 0 (null). Peale pihusti vahetust mootor töötas veidi ebaühtlaselt ning tegin VCDS abiga läbi ka "Adapting injector minimum deviation quantity", mis muutis tühikäiku ja mootori tööd palju ühtlasemaks.

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

1.6 TDI CAYC pihustiga probleem

Lugemata postitus Postitas dub1 » 30 Juun 2022, 06:42

Peab ka ette võtma, vahest jõnksutab ja hommikuti vahest lonkab mootor.
VäikeWürst - VW

Vasta

Mine “Diislid”